Marketing  |  Zákaznický servis  |  Přečteno 37 x

CBDWay díky naší zákaznické podpoře ušetří 21 200 Kč měsíčně

Podívejte se, jak společnost CBDWay zareagovala na neočekávaný nárůst objednávek, ušetřila až 21 200 Kč měsíčně a zároveň zvýšila spokojenost zákazníků.
banner

CBDWay je dynamická společnost specializující se na prodej a výrobu široké škály CBD produktů. Od veganských CBD bonbónů přes unikátní oleje a kosmetiku až po produkty pro mazlíčky. Díky svému inovativnímu přístupu a zaměření na kvalitu se společnost rychle stala jedním z předních hráčů na trhu CBD produktů.

Jaký byl klientův problém?

V důsledku hrozby zákazu CBD produktů v České republice zažila společnost CBDWay náhlý a neočekávaný nárůst zákaznických dotazů a objednávek. Lidé chtěli vědět více o budoucnosti CBD produktů, ať už z obavy o jejich dostupnost, nebo z potřeby nakoupit zásoby. Tento nárůst přinesl zvýšený tlak na zákaznickou podporu a vedl k přetížení pracovníků společnosti. Z toho důvodu bylo nutné najít rychlé a účinné řešení.

Jak jsme hledali efektivní řešení

CBDWay nebylo připravené na tak masivní nárůst dotazů a požadavků, což přineslo potřebu najít efektivní způsob, jak tento příval zvládnout. Bylo jasné, že bude nutné vytvořit nové postupy a systémy, aby se společnost vyrovnala s tímto neočekávaným nárůstem, aniž by to ovlivnilo kvalitu zákaznického servisu. Nejednalo se pouze o zvládnutí objemu práce, ale také o zachování důvěry a spokojenosti zákazníků v nejisté době.

Výchozí stav vs. stav po zásahu

Naše spolupráce přinesla významné změny jak v úspoře nákladů, tak ve zlepšení procesů a zákaznické spokojenosti. Následující sekce podrobně rozvede, jak se nám podařilo dosáhnout těchto klíčových výsledků.

1) Nákladová efektivita: Značné úspory pro CBDWay

Před naším zásahem se společnost CBDWay potýkala s vysokým počtem dotazů od zákazníků, což způsobovalo zpoždění ve zpracování objednávek a vedlo to k významným nákladům

Díky našemu efektivnímu přístupu, kdy fakturujeme jen reálný čas, jsme schopní klientovi ušetřit až 21 200 Kč měsíčně. Tato úspora nejenže přinesla okamžitý finanční přínos, ale také umožnila CBDWay přerozdělit zdroje tam, kde byly nejvíce potřebné.

Algotech myTimi Zaměstnanec*
Strávený čas 1 hodina/denně 8 hodin/denně
Denní fakturace 590 Kč 1 600 Kč
Měsíční fakturace 11 800 Kč 32 000 Kč
Ušetřeno 21 200 Kč

* Průměrný plat na pozici zákaznická podpora v Česku je 31 171 Kč/měsíc (Zdroj: https://cz.indeed.com/). V našich tabulkách jsme číslo zaokrouhlili na 32 000 Kč/měsíc.

2) Zlepšení zpracování požadavků: Efektivní a cenově dostupné řešení

Náš tým dokázal nejen rychle reagovat na příval zákaznických požadavků, ale také optimalizovat procesy tak, že náklad na zpracovaný požadavek jsme snížili z původních 123 Kč na pouhých 45 Kč. Tato úspora potvrdila naši schopnost poskytovat kvalitní služby za rozumnou cenu a ukázala, že společnost CBDWay může našemu přístupu a odbornosti důvěřovat.

Cena za zpracovaný požadavek při objemu práce myTimi zaměstnanec
4 hodiny/den 45 Kč 61 Kč
8 hodin/den 45 Kč 123 Kč

 

3) Zvýšená produktivita a spokojenost zákazníků: Zaměření na růst a kvalitu

Díky spolupráci se mohla CBDWay soustředit na další rozvoj svého podnikání bez nutnosti věnovat obrovské množství času a zdrojů zákaznické podpoře. Společnost tak nejen efektivně rozšířila svůj produktový sortiment, ale také navázala nové obchodní vztahy. To vše vedlo k výraznému zlepšení spokojenosti jejích zákazníků.

Naše služby umožnily rychleji a efektivněji reagovat na dotazy a objednávky, což vedlo k lepšímu zákaznickému zážitku a posílení důvěry ve značku.

Jak spolupráce vypadá teď?

Díky naším bohatým zkušenostem se zákaznickou podporou jsme byli schopni vytvořit zázemí v Supportboxu (mailingový software). V tomto prostředí odpovídáme zákazníkům a v případě potřeby předáváme některé zprávy dále na vedení CBDWay.

Dále také zajišťujeme příchozí hovory na zákaznické lince. Při každém hovoru vždy s úsměvem pomůžeme zákazníkům s jejich problémem. Díky této spolupráci mají lidé z CBDWay volnější ruce. To jim umožňuje více se soustředit na rozvoj e-shopu a navazování nových spoluprací.

Jak jsme CBDway pomohli?

Naše spolupráce s CBDWay nejenže přinesla efektivní řešení v momentě neočekávaného nárůstu zákaznických dotazů a objednávek, ale také posílila jejich postavení v konkurenci na trhu s CBD produkty. Díky našemu společnému úsilí CBDWay zaznamenala lepší nákladovou efektivitu, zlepšení procesů a významný růst v zákaznické spokojenosti.

Pokud i vy hledáte cesty, jak optimalizovat své procesy a dosáhnout vyšší zákaznické spokojenosti, rádi vám se zákaznickým servisem pomůžeme. Získat nového klienta je 7x těžší než si ho udržet. My máme zkušenosti, nástroje a know-how potřebné k tomu, aby vaše firma dosáhla v této oblasti skvělých výsledků.

Chcete ušetřit a růst stejně jako CBDWay? Nechte to na nás! Kontaktujte naše kolegy v myTimi ještě dnes.

 

Chcete pomoct se zákaznickým servisem?

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy