Zákaznický servis  |  Zákaznický servis  |  Přečteno 52 x
Jak pomáháme firmě Ovoce do práce se zákaznickým servisem?
Jedním z našich předních a dlouhodobých B2B zákazníků je firma Ovoce do práce, pro kterou zařizujeme správu objednávek a zákaznický servis. Víte, jaké jsou výhody převedení zákaznické podpory?
banner
Roční náklady na zaměstnance
480 000 Kč
Roční náklady na myTimi
90 000 Kč
Ušetříte
390 000 Kč

Ovoce do práce je zdravou alternativou ke svačině

Ovoce do práce je 1. společností v České republice, která se specializuje na dovoz čerstvého a kvalitního ovoce do firem. Nabízí zdravou alternativu k automatům na sušenky a bagety. Denně rozvezou až 100 různých objednávek do firem po celé České republice. Víte, jaké jsou výhody převedení zákaznické podpory k nám do myTimi? 

Více času na důležitější práci


Díky převedení zákaznické podpory na myTimi má náš klient Tomáš Jeníček více času na ostatní úkoly, které nelze provádět v zastoupení, a tak je jeho práce efektivnější. Získává tím čas na kontrolu kvality ovoce a přesnost kurýrů, kteří tak zvyšují spokojenost zákazníků, a tím i úspěšné vedení firmy jako takové. Skrze e-mail komunikujeme denně se zákazníky, kteří si objednávají ovoce pro své zaměstnance a vyřizujeme jak rutinní objednávky, tak poptávky po sezonním ovoci. Přečtěte si, jak nastavit komunikační strategii.

Máte zájem o podobnou službu?

Pomoc od myTimi je výhodnější než zaměstnanec


A ptáte se proč? Nejenže v myTimi jsme schopni díky široké škále zkušeností různých zaměstnanců obstarat téměř cokoliv, ale je to také výhodnější volba z hlediska financí. Jako zaměstnavatel platíte svému zaměstnanci mzdu, se kterou se pojí i odvody za sociální a zdravotní pojištění, tedy superhrubá mzda. S myTimi tyto starosti nemáte a platíte jen za skutečně odvedenou práci. Vyhněte se těmto povinnostem i vy. Kompletní zákaznický servis jsme totiž schopni obstarat v rámci půl hodiny až hodiny denně a díky balíčku, který si klient vybral, dokáže ročně ušetřit až 400 000 Kč! Obyčejně by totiž zaměstnanci platil například 160 Kč/hod., za 8 hodin práce tedy 1 280 Kč + odvody (34 %) 448 Kč. Celkem 1 715 Kč na den. Zatímco služby myTimi se pohybují okolo 300 Kč na den, dle potřeby a vytíženosti. 


Kolik času a peněz jsme schopni klientovi ušetřit?


Velkou výhodou virtuální asistence je skutečnost, že pracujeme jen tehdy pokud je to potřeba. Klient nás tedy neplatí za 8 hodin denně, ale vždy jen za skutečně odvedenou práci. Měsíčně klientovi šetříme až 30 hodin, což ročně činí až 360 hodin času. V tabulce níže se podívejte, kolik peněz s námi Ovoce do práce ušetří.

  Zaměstnanec myTimi
Strávený čas 1 hodina 1 hodina
Zaplacený čas 8 hodin 1 hodina
Měsíční náklady 40 000 Kč / SHM 7 500 Kč
Roční náklady 480 000 Kč 90 000 Kč


Mluvíme tedy o rozdílu až 390 000 Kč! Veškerá práce je hotová a zákazníci jsou spokojeni. Tak co se tedy vyplatí víc? 

Přemýšlíte, jak se postarat o bezproblémový a rychlý zákaznický servis?


Dobře fungující zákaznický servis je jedním z faktorů, díky kterému se budou vaši zákazníci rádi vracet. Vzhledem k doporučení je také skvělou reklamou. 
Právě proto se snažíme našim klientům vždy zaručit nejlepší zákaznický servis jak od nás pro ně, tak i jménem jejich firmy. S tímto procesem již máme mnoho zkušeností a rádi je poskytneme i vám! 

Zanechte nám svůj e-mail
a odebírejte více podobných článků
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Máte zájem o zákaznický servis?

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
300 Kč zdarma na vaše první úkoly
fajfka
200 Kč za každé doporučení přátelům
fajfka
Přehled o všech úkolech
fajfka
Lépe vás poznáme a úkoly splníme rychleji
Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím