Zákaznický servis  |  Objednávky  |  Přečteno 240 x
Jak jsme převzali agendu správy objednávek i refundaci za reklamace firmy Urbantrend?
Firma Urbantrend má několik českých i slovenských e-shopů v rámci dropshippingu. V myTimi vyřizujeme e-maily a spravujeme objednávky.
banner

Šatník jako z Instagramu nebo dětské vybavení

Firma Urbantrend má několik českých i slovenských e-shopů v rámci dropshippingu. Jejich záběr je opravdu široký. Hlavní nabídku tvoří fashion oblečení, které následuje nejnovější trendy a reflektuje novinky z Instagramu. Urbantrend spolupracuje s množstvím dodavatelů, a díky tomu nabízí tisíce produktů, mezi které patří elektronika, kosmetika, vybavení pro domácnost nebo dětské vybavení.

 

Převedení zákaznického servisu na MyTimi

S firmou Urbantrend spolupracujeme od podzimu 2019. Hlavním cílem bylo převést kompletní zákaznickou péči o jejich zákazníky na myTimi. Denně totiž přicházelo cca 300-400 emailů ohledně dotazů na průběh objednávky nebo rady ohledně produktů. 
Čemu všemu jsme se během nastavování věnovali: 

  • Nejčastějším dotazům zákazníků 
  • Přípravě vzorových odpovědí
  • Sledování počtu zodpovězených zpráv za den - jinými slovy, kolik toho zvládneme stihnout 
  • Vylepšení emailů a potvrzení objednávek 

Po úvodních dvou měsících přišla hlavní vánočních sezóna, kdy některé dny chodilo okolo 1 000 emailů denně s dotazy. V rámci kapacity tyto zprávy vyřizovalo 5-8 timíků v rozsahu 15-20 hodin.  

 

Vyřizování reklamací a refundování peněz

Vzhledem k vytvořené důvěře mezi klientem Urbantend a myTimi jsme po několika měsících spolupráce rozšířili činnosti, které se na nás outsourcují, aby vše dávalo ještě větší smysl v rámci customer care. Jednalo se o vyřizování reklamací a refundování peněz zákazníkům. 
U reklamací jsme si nastavili systém a klíč kterým se budeme řídit. Ze začátku ještě reklamace procházeli větší kontrolou ze strany klienta, abychom dostali dobrou zpětnou vazbu a reklamace odbavovali správně.
V návaznosti na reklamace nám Urbantrend přidělil přístupová práva na bankovní účet i platební brány, abychom za uznané reklamace mohli vracet peníze. Vše je nastaveno tak, abychom všechny platby připravili a klient je následně autorizoval. 
Pro udělení přístupových práv jsme s klientem podepsali NDA ohledně ochrany dat. 

 

Zanechte nám svůj e-mail
a odebírejte více podobných článků
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Potřebujete zákaznický servis?

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Jste nespokojení? Neplatíte
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy
Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím