Virtuální asistence  |  Osobní asistence  |  Přečteno 80 x
Jak s virtuální asistencí můžete ušetřit v řádu až stovek tisíc ročně?
Již více než půl roku šetříme drahocenný čas a finance naší klientce Katce Čábelkové díky virtuální asistenci. Co všechno a hlavně jakým způsobem pro ni na denní bázi řešíme?
banner
Email
30 min
Hovory
15 min
Rešerše
15 min

Originální design s Brunetti

Katka Čábelková a její firma Brunetti design se specializuje na interiérový design. Od úplných základů, přes drobné rekonstrukce až po kompletní řešení. Její klientelu tvoří rodiny a firmy, které touží po zvelebení prostoru kolem sebe. Brunetti design volí především pro jejich zkušenosti a originalitu. 

Více času na kreativitu

Pro Katku spravujeme především firemní email, na který chodí zakázky společně s fakturami od dodavatelů a zákazníků. My se každý den postaráme o roztřídění emailů a všechny faktury tak, aby se klientka mohla věnovat kreativním činnostem a nemusela se zabývat administrativními záležitostmi. Takovým postupem docílí firma lepších výsledků, co se zákaznické spokojenosti týče. Jak to celé funguje? Firmě Brunetti design šetříme až 6 hodin času týdně, který může investovat do návrhů interiérů a dalších specializovaných činností.

Je virtuální asistence finančně výhodnější? 

Virtuální asistencí šetříme klientce i finance, jelikož pro ni plníme úkoly jen pokud je to potřeba. Nemusí tak zaměstnávat dalšího pracovníka, jehož kapacita by nebyla plně využita. Díky výhodnému balíčku našich služeb pracujeme denně zhruba hodinu a klientka tak platí pouze za tento odpracovaný čas. V případě zaměstnance by klientka platila za celý den a to ani nemluvíme o odvodech za zdravotní a sociální pojištění, které s myTimi nemusí řešit.

 

Podívejte se, jak s virtuální asistencí můžete ušetřit v řádu až stovky tisíc ročně. 

 
Zaměstnanec

myTimi

Strávený čas
1 hodina 1 hodina

Zaplacený čas
8 hodin 1 hodina

Měsíční náklady
40 000 Kč /SHM 7 500 Kč

Roční náklady
480 000 Kč 90 000 Kč

 

Jako virtuální asistent vyřešíme i mnohem více

Kromě zadávání faktur a správy emailu, řešíme také přesměrování hovorů v případě její nepřítomnosti a denní úkoly, které by klientce zabraly spoustu času. Mezi ty patří například domluva s dodavateli nebo jakékoliv osobní rešerše a další zadání. Díky našim zkušenostem vyřešíme cokoliv jednoduše, rychle a především správně. 

Máte zájem o podobnou službu?

Svěřte svou agendu do rukou myTimi

Administrativa je nedílnou součástí každého firemního procesu - ať už se jedná o komunikaci se zákazníkem či dodavatelem, této činnosti se zkrátka nevyhnete. Chcete mít čistou hlavu a plně se soustředit na svou práci? S myTimi je to možné. Postaráme se o váš kalendář, email, faktury a finance, komunikaci a dokonce i osobní záležitosti, na které nemáte kvůli nabitému programu čas.

Zanechte nám svůj e-mail
a odebírejte více podobných článků
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Máte zájem o virtuální asistenci?

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
300 Kč zdarma na vaše první úkoly
fajfka
200 Kč za každé doporučení přátelům
fajfka
Přehled o všech úkolech
fajfka
Lépe vás poznáme a úkoly splníme rychleji
Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím