Marketing: Pro jednoho klienta spravujeme sociální sítě u 17 profilů

S čím jsme našim zákazníkům pomohli:

Resolution Digital

Pro Resolution Digital připravujeme kompletní podklady a nastavení kampaní na sociálních sítích pro 17 profilů. 

  • Sestavujeme úplné kampaně se správným nastavením času, termínů, fotografií, hashtagů, lokality. Pokud je třeba, upravujeme graficky fotografie, případně pořizujeme nové snímky.
  • Výsledkem této práce jsou automatická nastavení příspěvků na FB a Instagramu. To znamená, že vše připravíme v rámci jednoho úkolu a kampaně následně běží.

Celkově zákazník za tuto službu platí do 10 000 Kč měsíčně.
 

Štefan Novák

Pro Štefana Nováka, který pracuje v marketingu a komplexně spravuje několik značek od restaurací až po hotely, vyhodnocujeme a překládáme recenze do anglického a německého jazyka. 

  • Recenze vyhodnocujeme v měsíčních intervalech. Zhodnotíme vývoj hodnocení na stránkách Google, Facebook, Tripadvisor, Yelp, Zomato, Restu a Foursquare.
  • Štefan Novák může následně vyhodnotit, jak si restaurace a bary vedou u návštěvníků. Získá tím zpětnou vazbu na služby těchto podniků.
  • Tyto recenze současně překládáme do cizích jazyků. Recenze pak mají vyšší dosah u potenciálních návštěvníků.
  • Díky této práci ušetříme Štefanovi 50 hodin měsíčně.
  • Hlavní výhodou je ale to, že Štefan může ušetřených 50 hodin věnovat hlavnímu předmětu podnikání a nemusí se věnovat práci, kterou bez problému zvládne mnohem levnější asistent či asistentka.

Práce v takovém rozsahu vyjdou na 15 000 – 17 000 Kč měsíčně. 
 

Chillidata, s. r. o. – software development studio

Pro společnost Chillidata děláme copywriting, letáky a newslettery. 

  • Díky dlouhodobé spolupráci s Chillidata dokážeme vytvořit texty na míru.
  • Poznali jsme jejich potřeby a přicházíme s vlastními nápady.
  • Zajištěním těchto drobných marketingových úkonů ušetří Chillidata desítky hodin měsíčně a může na práci využít odborníky.
  • Chillidata šetří nejen svůj čas, ale také náklady na mzdy interních zaměstnanců. Nemají stres z jejich zaškolení a nemusejí nic svým vlastním pracovníkům vysvětlovat.

Rozsah této práce vyjde cca na 5 000 Kč měsíčně.
 

NGSS - Bezpečnost jasně a bez starostí

Pro NGSS (a mnoho dalších) jsme vytvořili a nyní spravujeme webové stránky a digitální kampaně

  • Připravili jsme webové stránky od grafických úprav přes copywriting až po samotné programování.
  • Při tvorbě stránek a správě digitálních kampaní bereme v potaz nejen marketingová, ale zejména obchodní, hlediska. Chceme, aby měly veškeré aktivity optimální finanční dopad na výsledky zákazníka.
  • S NGSS spolupracujeme cca 20-40 hodin měsíčně.
  • Společnost ušetří na interních nákladech, ale i na nákladech marketingové agentury, a to řádově až stovky tisíc.

NGSS zaplatí za služby zhruba 10 000 Kč měsíčně. Je třeba podotknout, že náklady za marketing pro společnost NGSS jsou kvůli náročnějším potřebám na senioritu asistentů vyšší než za běžnou asistenci.

 

Proč outsourcovat marketing?

Outsourcingem marketingových aktivit získáte zejména partnera, se kterým můžete často neprůhlednou problematiku úspěšně vyřešit. Jaké jsou hlavní výhody outsourcingu marketingu?

  1. Obvykle dochází ke zvýšení tržeb z daných kanálů o 50 a více procent. 
  2. Zbavíte se množství starostí.
     

Co nejčastěji děláme?

  • Příprava strategie, positioning a volba trakčních kanálů.
  • Správa sociálních sítí.
  • Správa newsletterů a jejich vyhodnocování.
  • Copywriting.
  • Grafické práce – tvorba loga, vizitky, webovky, letáky, POS materiály.
  • Tvorba webových stránek.
  • Online výkonnostní marketing (SEM).
  • Optimalizace pro vyhledávače (SEO).

     

Jak to funguje? Je to jednoduché a rychlé.

  1. Domluvíme si schůzku nebo konferenční hovor, kde si projdeme vaše jednotlivá nastavení a firemní procesy.
  2. Vše společně vyhodnotíme a navrhneme odhadovanou cenu.
  3. Nastavíme zastupitelnost, interní procesy a pustíme se do práce.
  4. V případě tvorby strategie a marketingu jsou v průběhu nutná další setkání se zákazníkem a společná příprava. Marketing je totiž více interaktivní než ostatní oblasti.
  5. Po pár týdnech vyhodnotíme efektivitu nově nastavených systémů a procesů. Pokud je to možné, navrhneme jejich vylepšení nebo zrychlení.
  6. Naším cílem je plně nastavit spolupráci. Chceme ve vás vidět spokojeného klienta a udržovat a rozvíjet dobře fungující a dlouhodobé obchodní vztahy.
     

Jak to vypadá v praxi?

Obvykle se s klientem poprvé setkáme na osobní nebo video konzultaci. Projdeme jeho cíle a možnosti. 

Následně dojde k revizi dosavadní strategie. Navrhneme klientovi nový postup, který hodnotíme v rámci nákladových možností zákazníka, maximalizací profitu z kampaní a všech ostatních marketingových aktivit. 

Většinou přebíráme kompletně celou oblast marketingu. Jestliže na nás klient deleguje jen dílčí části, nastavujeme plán tak, aby vše fungovalo co nejlépe. Ať už se jedná o potřeby samotného klienta či o jeho zisk a výsledky. 

Marketing má obvykle povahu opakujících se úkolů. Ty stačí zadat jednou a následně jen kontrolovat výsledky. Přesto věříme, že je důležité mít svého asistenta, se kterým může klient komunikovat. 

Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím