Případové studie  |  Přečteno 3223 x
12. 9. 2019
Marketing: Spravujeme stovky profilů na sociálních sítích a ušetříme tím tisíce hodin

 

S čím jsme našim zákazníkům pomohli:

Resolution Digital

Pro Resolution Digital připravujeme kompletní podklady a nastavení kampaní na sociálních sítích pro 17 profilů.

  • Sestavujeme úplné kampaně se správným nastavením času, termínů, fotografií, hashtagů, lokality. Pokud je třeba, upravujeme graficky fotografie, případně pořizujeme nové snímky.
  • Výsledkem této práce jsou automatická nastavení příspěvků na FB a Instagramu. To znamená, že vše připravíme v rámci jednoho úkolu a kampaně následně běží.

Celkově zákazník za tuto službu platí do 10 000 Kč měsíčně.
 

Štefan Novák

Pro Štefana Nováka, který pracuje v marketingu a komplexně spravuje několik značek od restaurací až po hotely, vyhodnocujeme a překládáme recenze do anglického a německého jazyka.

  • Recenze vyhodnocujeme v měsíčních intervalech. Zhodnotíme vývoj hodnocení na stránkách Google, Facebook, Tripadvisor, Yelp, Zomato, Restu a Foursquare.
  • Štefan Novák může následně vyhodnotit, jak si restaurace a bary vedou u návštěvníků. Získá tím zpětnou vazbu na služby těchto podniků.
  • Tyto recenze současně překládáme do cizích jazyků. Recenze pak mají vyšší dosah u potenciálních návštěvníků.
  • Díky této práci ušetříme Štefanovi 50 hodin měsíčně.
  • Hlavní výhodou je ale to, že Štefan může ušetřených 50 hodin věnovat hlavnímu předmětu podnikání a nemusí se věnovat práci, kterou bez problému zvládne mnohem levnější asistent či asistentka.

Práce v takovém rozsahu vyjdou na 15 000 – 17 000 Kč měsíčně.

 

Chillidata, s. r. o. – software development studio

Pro společnost Chillidata děláme copywriting, letáky a newsletter.

  • Díky dlouhodobé spolupráci s Chillidata dokážeme vytvořit texty na míru.
  • Poznali jsme jejich potřeby a přicházíme s vlastními nápady.
  • Zajištěním těchto drobných marketingových úkonů, od letáků až po newsletter, ušetří Chillidata desítky hodin měsíčně a může na práci využít odborníky.
  • Chillidata šetří nejen svůj čas, ale také náklady na mzdy interních zaměstnanců.
  • Nemají stres z jejich zaškolení a nemusí nic svým vlastním pracovníkům vysvětlovat.

Rozsah této práce vyjde cca na 5 000 Kč měsíčně.

 

NGSS - Bezpečnost jasně a bez starostí

Pro NGSS jsme vytvořili a spravujeme webové stránky a digitální kampaně.

  • Připravili jsme webové stránky od grafických úprav přes copywriting až po samotné programování.
  • Při tvorbě webových stránek a správě digitálních kampaní bereme v potaz nejen marketingová, ale zejména obchodní, hlediska. Chceme, aby měly veškeré aktivity optimální finanční dopad na výsledky zákazníka.
  • S NGSS spolupracujeme cca 20-40 hodin měsíčně.
  • Společnost ušetří na interních nákladech, ale i na nákladech marketingové agentury, a to řádově až stovky tisíc.

NGSS zaplatí za služby zhruba 10 000 Kč měsíčně. Je třeba podotknout, že náklady za marketing pro společnost NGSS jsou kvůli náročnějším potřebám na senioritu týmu pracující na marketingu jsou vyšší než za běžnou asistenci.

 

Proč outsourcovat marketing?

Outsourcingem marketingových aktivit získáte zejména partnera, se kterým můžete často neprůhlednou problematiku úspěšně vyřešit. Jaké jsou hlavní výhody outsourcingu marketingu?

  1. Obvykle dochází ke zvýšení tržeb z daných kanálů o 50 a více procent. 
  2. Zbavíte se množství starostí.
  3. Získáte exekutory, kteří mohou bezchybně a opakovaně převést vaší strategii do reálné praxe.

 

Co nejčastěji děláme?

  • Příprava strategie, positioning a volba trakčních kanálů.
  • Správné nastavení marketingového mixu.
  • Správa sociálních sítí.
  • Správa newsletterů a jejich vyhodnocování.
  • Copywriting.
  • Komplexní online marketing.
  • Grafický design – tvorba loga, vizitky, webovky, letáky, POS materiály.
  • Tvorba webových stránek.
  • Online výkonnostní marketing (SEM).
  • Optimalizace pro vyhledávače (SEO).
     

Jak to funguje? Je to jednoduché a rychlé.

  1. Domluvíme si schůzku nebo konferenční hovor, kde si projdeme vaše jednotlivá nastavení a firemní procesy.
  2. Vše společně vyhodnotíme a navrhneme odhadovanou cenu.
  3. Nastavíme zastupitelnost, interní procesy a pustíme se do práce.
  4. V případě tvorby strategie a marketingu jsou v průběhu nutná další setkání se zákazníkem a společná příprava. Marketing je totiž více interaktivní než ostatní oblasti.
  5. Po pár týdnech vyhodnotíme efektivitu nově nastavených systémů a procesů. Pokud je to možné, navrhneme jejich vylepšení nebo zrychlení.
  6. Naším cílem je plně nastavit spolupráci. Chceme ve vás vidět spokojeného klienta a udržovat a rozvíjet dobře fungující a dlouhodobé obchodní vztahy.

 

Jak to vypadá v praxi?

Obvykle se s klientem poprvé setkáme na osobní nebo video konzultaci. Projdeme jeho cíle a možnosti.

Následně dojde k revizi dosavadní strategie. Navrhneme klientovi nový postup, který hodnotíme v rámci nákladových možností zákazníka, maximalizací profitu z kampaní a všech ostatních marketingových aktivit.

Většinou přebíráme kompletně celou oblast marketingu. Jestliže na nás klient deleguje jen dílčí části (tvorba webu, newsletter apod.), nastavujeme plán tak, aby vše fungovalo co nejlépe. Ať už se jedná o potřeby samotného klienta či o jeho zisk a výsledky.

Marketing má obvykle povahu opakujících se úkolů. Ty stačí zadat jednou a následně jen kontrolovat výsledky. Přesto věříme, že je důležité mít svého asistenta, se kterým může klient komunikovat.

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení
Exkluzivní tipy jen pro vás
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte přístup k exkluzivním tipům a novinkám, které na blogu nenajdete.
  • Každou neděli vám pošleme tip z oblasti marketingu, podnikání nebo osobního rozvoje.
  • Každý druhý čtvrtek vás upozorníme na nejzajímavější články na blogu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Jste nespokojení? Neplatíte
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy