|  Přečteno 901 x
26. 1. 2021
Projekt myTimi benefity pro lepší firemní kulturu je financován EU

 

Problémy, které jsme řešili

Cílem myTimi je pomáhat klientům se získáním zákazníků prostřednictvím outsourcingu marketingových i obchodních aktivit a poté je udržet díky zapojení zákaznického servisu a virtuální asistence. Nyní bychom chtěli tyto služby nabízet do firem jako zaměstnanecký benefit.
Díky poskytnutí dotace na kreativní služby se podaří zacílit lidi na vysokých rozhodovacích pozicích ve firmách i řadové zaměstnance a uvést společnost myTimi na trh firemních benefitů.
 

K čemu směřujeme?

V současné chvíli pro nás společnost AMI Communications připravuje PR kampaň zaměřenou na firemní klientelu sektoru B2B. AMI Communications je detailně obeznámena s filozofií naší značky a na propagaci myTimi v rámci médií i široké veřejnosti spolupracujeme již delší dobu.

 

 

Rozdělení projektu na etapy

  • Audit – velký audit s využitím speciálně nastaveného chatbota v prostředí personalistů a specialistů na lidské zdroje.
  • Průzkum – zjištění motivací k práci a očekávání zaměstnanců ve vztahu ke svým zaměstnavatelům.
  • Spolupráce – navázání spolupráce s odborníky a influencery.
  • Obsah – tvorba obsahu na základě výsledků provedeného auditu a průzkumu.
  • Budování vztahů s médii – media relations a lobbing výsledků, článků apod.
  • Sociální sítě – podpora s kampaněmi na sociálních sítích.

 

Projekt realizujeme s podporou Evropské unie

K realizaci projektu „myTimi benefity pro lepší firemní kulturu“ mohlo dojít jen díky finanční podpoře, kterou jsme získali výhrou v soutěži Pražský voucher na kreativní služby.

Pražský voucher je dotační program pomáhající malým a středním podnikům s rozjezdem jejich plánů. Tvorbu PR kampaně, v rámci které budeme představeni jako nový druh zaměstnaneckého benefitu, spolufinancuje Evropská unie.

Díky realizaci projektu bude mít naše společnost image odborníka, který má povědomí o aktuálních preferencích a potřebách zaměstnanců i jejich zaměstnavatelů.

 

Jaký je výsledek?

V roce 2019 získala firma myTimi podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha – pól růstu ČR a čerpanou přes první výzvu Specializovaných voucherů (reg. č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_027/0000607). Podpora je mířena na účast firmy AMI Communications, spol. s.r.o. na projekt „myTimi benefity pro lepší firemní kulturu“ v Praze za účelem vytvoření multimediální komunikační PR kampaně představující myTimi jako nový atraktivní druh zaměstnaneckých benefitů.

Očekávaným kvalitativním výstupem je zvýšení povědomí o možnosti čerpání služeb myTimi ve formě benefitů a zlepšení firemní kultury českých společností díky zvýšení zájmu o reálné, a především aktuální, potřeby zaměstnanců.

Očekávaným kvantitativním výstupem je 25–50 mediálních výstupů v odborných médiích zaměřených na finance, HR, zpravodajství a lifestyle.
Projekt „myTimi benefity pro lepší firemní kulturu“ je spolufinancován Evropskou unií.
 
 
 
 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení
Exkluzivní tipy jen pro vás
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte přístup k exkluzivním tipům a novinkám, které na blogu nenajdete.
  • Každou neděli vám pošleme tip z oblasti marketingu, podnikání nebo osobního rozvoje.
  • Každý druhý čtvrtek vás upozorníme na nejzajímavější články na blogu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Jste nespokojení? Neplatíte
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy