|  Přečteno 1147 x
26. 1. 2021

Projekt myTimi benefity pro lepší firemní kulturu je financován EU

Vlajka EU

 

Problémy, které jsme řešili

Cílem myTimi je pomáhat klientům se získáním zákazníků prostřednictvím outsourcingu marketingových i obchodních aktivit a poté je udržet díky zapojení zákaznického servisu a virtuální asistence. Nyní bychom chtěli tyto služby nabízet do firem jako zaměstnanecký benefit.
Díky poskytnutí dotace na kreativní služby se podaří zacílit lidi na vysokých rozhodovacích pozicích ve firmách i řadové zaměstnance a uvést společnost myTimi na trh firemních benefitů.
 

K čemu směřujeme?

V současné chvíli pro nás společnost AMI Communications připravuje PR kampaň zaměřenou na firemní klientelu sektoru B2B. AMI Communications je detailně obeznámena s filozofií naší značky a na propagaci myTimi v rámci médií i široké veřejnosti spolupracujeme již delší dobu.

 

Loga EU a Prahy

 

Rozdělení projektu na etapy

  • Audit – velký audit s využitím speciálně nastaveného chatbota v prostředí personalistů a specialistů na lidské zdroje.
  • Průzkum – zjištění motivací k práci a očekávání zaměstnanců ve vztahu ke svým zaměstnavatelům.
  • Spolupráce – navázání spolupráce s odborníky a influencery.
  • Obsah – tvorba obsahu na základě výsledků provedeného auditu a průzkumu.
  • Budování vztahů s médii – media relations a lobbing výsledků, článků apod.
  • Sociální sítě – podpora s kampaněmi na sociálních sítích.

 

Projekt realizujeme s podporou Evropské unie

K realizaci projektu „myTimi benefity pro lepší firemní kulturu“ mohlo dojít jen díky finanční podpoře, kterou jsme získali výhrou v soutěži Pražský voucher na kreativní služby.

Pražský voucher je dotační program pomáhající malým a středním podnikům s rozjezdem jejich plánů. Tvorbu PR kampaně, v rámci které budeme představeni jako nový druh zaměstnaneckého benefitu, spolufinancuje Evropská unie.

Díky realizaci projektu bude mít naše společnost image odborníka, který má povědomí o aktuálních preferencích a potřebách zaměstnanců i jejich zaměstnavatelů.

 

Jaký je výsledek?

V roce 2019 získala firma myTimi podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha – pól růstu ČR a čerpanou přes první výzvu Specializovaných voucherů (reg. č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_027/0000607). Podpora je mířena na účast firmy AMI Communications, spol. s.r.o. na projekt „myTimi benefity pro lepší firemní kulturu“ v Praze za účelem vytvoření multimediální komunikační PR kampaně představující myTimi jako nový atraktivní druh zaměstnaneckých benefitů.

Očekávaným kvalitativním výstupem je zvýšení povědomí o možnosti čerpání služeb myTimi ve formě benefitů a zlepšení firemní kultury českých společností díky zvýšení zájmu o reálné, a především aktuální, potřeby zaměstnanců.

Očekávaným kvantitativním výstupem je 25–50 mediálních výstupů v odborných médiích zaměřených na finance, HR, zpravodajství a lifestyle.
Projekt „myTimi benefity pro lepší firemní kulturu“ je spolufinancován Evropskou unií.
 
 
 
 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení
Exkluzivní tipy jen pro vás
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte přístup k exkluzivním tipům a novinkám, které na blogu nenajdete.
  • Každou neděli vám pošleme tip z oblasti marketingu, podnikání nebo osobního rozvoje.
  • Každý druhý čtvrtek vás upozorníme na nejzajímavější články na blogu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy