Život v myTimi  |  Přečteno 1247 x
11. 11. 2022

„Dobrý projektový manažer musí být organizovaný a splachovací,“ říká naše projekťačka Lucka

Lucka pracuje v myTimi téměř 2 roky, a to na pozici projektového manažera v marketingu. Za tu dobu už nasbírala mnoho zkušeností. V rozhovoru prozradila, jak vypadá její běžný pracovní den a co ji na její práci nejvíc baví. 

banner

1. V myTimi pracuješ jako projektový manažer v marketingu. Co si pod tím můžeme představit? 

Je to práce, která znamená umět všechno a vlastně nic specializovaného. Mám na starosti různorodé klienty od IT přes reality až po e-shopy. U každého klienta řešíme několik věcí – například SEO, sociální sítě, úpravy webu a další operativní úkoly. Mým úkolem je zajistit, aby se plnil hlavní cíl klienta. Vše musí být v termínu, kvalitně, a hlavně to musí mít hlavu a patu. Zní to jednoduše, ale je těžké to skloubit. Jsem takový prostředník mezi klientem a specialistou. Zajišťuju, aby byl klient s výstupy spokojený, zároveň aby specialista dostal srozumitelné zadání a dostatek podkladů. 

 

2. Jak vypadá tvůj běžný pracovní den? Jaké úkoly řešíš? 

Na to je nejtěžší odpovědět, je toho tolik... 😀 Každý den je jiný a řeším velké množství malých úkolů, takže se těžko říká, co vlastně dělám. Většinou minimálně hodinu denně trávím statusem s klientem, kde procházím aktuální stav úkolů, výsledky za týden, aby klient věděl, co se děje a jak pokračujeme. Kontroluji veškeré úkoly, co se musí ten den odevzdat a připomínám se specialistům, zda s tím počítají. Pokud výstup pošlou, vždy kontroluji, zda odpovídá zadání, dává smysl pro cílovou skupinu a podobně. Nejvíc času strávím nad e-maily, přes které komunikuju se specialisty i klienty. Zároveň každý den kontroluju, zda se u klientů plní to, co má, aby se na nic nezapomnělo. Snažím se vyhradit si čas i na proaktivní změny a přijít s nápady, co můžeme zlepšit. 

 

3. Studovala jsi Fakultu tělesné výchovy a sportu na UK. Jak ses dostala k marketingu?  

Studovala jsem management sportu na FTVS. Ve škole jsme marketing měli, ale obsahoval spíše rady z 90. let, což je v praxi v dnešním světě internetu a Googlu celkem k ničemu. 😀 Během studia jsem pracovala jako event koordinátor. Tam jsem zjistila, že mě management baví, takže jsem věděla, že se chci vydat tímto směrem. Zároveň jsem ale chtěla proniknout do marketingu. Takže projektový manažer v marketingu byla pro mě jasná pozice. 

 

4. Co ses jako projektový manažer musela naučit? 

Všechno. Do myTimi jsem nastoupila jako absolutní neznalec. Měla jsem akorát certifikaci Google digitální garáž, ale o vyhodnocování kampaní, SEO a podobně, jsem nevěděla nic. Nastoupila jsem ale s ochotou učit se. Věděla jsem, že jsem organizovaná a nedělá mi problém komunikovat.  

První měsíc jsem se hodně učila, co znamenají pojmy jako CPC či CTR, co je positioning a jak s ním pracovat. Postupně se znalosti prohlubovaly a sama jsem začala reportovat a interpretovat data. Postupně jsem dostala na starost vývoj webů, což člověka pěkně vyškolí. 😊 Učení nikdy nekončí, mám pocit, že se každý den dozvídám něco nového. Stále je spousta oblastí, kde můžu zlepšit své znalosti a skills.  

 

5. Jak si na tom s time managementem? Umíš si zorganizovat svůj čas? 

Bez toho by tahle pozice nešla. To je naprostý must have. Systém lze vždy zlepšit, ale představ si mít pět termínů denně na nějaké aktivity, k tomu každý den přijde několik dalších e-mailů s požadavkem na úkol. Bez organizace času to prostě nejde. 

 

6. Jsi ranní ptáče, nebo tě v kanceláří před devátou nepotkáme? 

Jednoznačně ranní ptáče. Ráda chodím už před osmou. Při snídani si pročítám nové maily a organizuji si den na další práci. K večeru chodím ráda cvičit. Ráno funguje mozek, po 17. hodině jeho činnost upadá, ale zase fungují svaly. 

 

7. Co tě na tvé práci nejvíce baví? 

Různorodost. Žádný den není stejný. Baví mě to, že se neustále posouvám a rozvíjím. Vždy se najde něco, co mě obohatí. Nejvíc ale dělají lidé v myTimi, bez nich by mě práce nebavila. Zní to jako klišé, ale když máte kolegu nebo šéfa, který vám v nouzi rád pomůže, udělá si i během nabitého dne čas a ochotně vám vše vysvětlí, to je prostě super. Člověk se pak nikdy nebojí přijít s problémem, protože ví, že mu ostatní pomůžou. Nepřijde žádné půlhodinové morální kázání, takže se nemusím bát na problém upozornit. 

 

8. Co tě naopak rozčiluje? 

Fuckupy, které jsou z mé vlastní blbosti, nepozornosti a spěchu. Není to tak, že by člověk něco odflákl, ale občas mi kvůli rychlosti něco nedojde a způsobí to pak nedorozumění, které vezme čas i nějakému specialistovi. A taky když se mi něco nepodaří. 

 

9. Jak dlouho už v myTimi pracuješ? Co nejdůležitějšího ses za tu dobu naučila? 

Už to budou skoro 2 roky. Nejdůležitější věc asi nedokážu vypíchnout. Téměř všechno z oblasti marketingu a komunikačních dovedností jsem se naučila v myTimi. Myslím si, že to všechno je dost důležité. 

 

10. Co podle tebe musí umět skvělý projektový manažer? 

Nesmí být zmatkař, věci se dějí rychle a je třeba pracovat neustále v kontextu. Určitě je nutné být organizovaný a i trochu „splachovací“, protože všichni klienty nejsou neustále milí a usměvaví, takže je třeba nebát se řešit nepříjemnosti. V tomhle obdivuju svého kolegu Honzu, kterého nic nerozhodí a umí dokonale ovládat svoje emoce. Vždy zůstane racionální a klidný.  

 

11. Co nejraději děláš, když zrovna nepracuješ? 

Ráda sportuji, nedělám nic závodně ani super aktivně, spíš příležitostně a podle nálady. Ráda lezu na stěnách nebo vyrážím na ferraty. O víkendech jezdím často mimo Prahu – na procházky do přírody. V poslední době jsem si oblíbila i Thai box. Miluju dobrou kávu, takže ráda chodím mimo práci s přáteli do kaváren. Ráda čtu, střídám detektivky a fantasy s naučnou literaturou. A klasika – sjíždím seriály a filmy. 

 

12. Jaká je Lucka v osobním životě? 

Veselá, pragmatická a upřímná. Určitě i otevřená, ale každý má někdy den, kdy se mu nic nechce a nejradši by zůstal v posteli u seriálu. Ale jsem spíš extrovert. 

 

 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení
Exkluzivní tipy jen pro vás
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte přístup k exkluzivním tipům a novinkám, které na blogu nenajdete.
  • Každou neděli vám pošleme tip z oblasti marketingu, podnikání nebo osobního rozvoje.
  • Každý druhý čtvrtek vás upozorníme na nejzajímavější články na blogu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy