Marketing  |  Copywriting  |  Přečteno 89 x

Změnou komunikace jsme české značce pomohli oslovit moderní publikum a zdvojnásobit počet poptávek

Může česká firma s 30letou historií konkurovat zahraničním značkám na moderním trhu s fitness vybavením? S pomocí nové komunikační strategie a precizního zacílení jsme pro Grün Sport našli způsob, jak využít své přednosti a oslovit nové zákazníky. Podívejte se, jak jsme dokázali zdvojnásobit počet poptávek a zvýšit zájem o značku o 100 %.

Kdo je Grün Sport? 

Grün Sport je český výrobce kompletního fitness vybavení – od velkých posilovacích strojů až po činky a drobné příslušenství. Díky lokální výrobě a kvalitním dodavatelům dokáže zařídit celé fitness centrum již do 4 týdnů od poptávky, stejně tak zvládá stroje velmi rychle servisovat.  

S čím potřeboval Grün Sport pomoct? 

I když má Grün Sport na trhu už více než 30 let silnou pozici a zákazníci oceňují kvalitu jejich produktů, začala se firma potýkat s klesajícím počtem poptávek. V současném vysoce konkurenčním prostředí se potenciální klienti totiž často rozhodovali pro jiné, většinou zahraniční dodavatele. A tradiční image paradoxně začala být pro Grün Sport překážkou dalšího růstu. 

Chtělo to tedy změnu komunikační strategie a toho, jak značka navenek působí. 

Jaký byl návrh našeho řešení? 

Ve spolupráci s klientem jsme připravili novou komunikační strategii. Jako první jsme se zaměřili na analýzu cílových skupin.  

  • Identifikovali jsme hlavní cílové skupiny a jejich specifické potřeby. 
  • Pro každou skupinu jsme vytvořili jedinečnou komunikační strategii, která jí přesně odpovídá. 
  • Zaměřili jsme se na skutečné současné návštěvníky fitness center (už to nejsou jen kulturisté a sportovci, ale téměř kdokoliv). 

Poté, co jsme si ujasnili, na koho a jak cílíme, jsme se zaměřili i na odpovídající vizuál, který nové strategii musel skvěle sedět.  

  • Doporučili jsme komunikovat atraktivní vizuální styl strojů – ukazovat modely v modernějšímu looku, tedy černo-antracitové provedení.  
  • Dali jsme důraz na možný redesign produktů – možnost customizace designu strojů. 
  • A především jsme se soustředili na autentickou prezentaci – ve vizuálech jsme začali používat „běžné lidi“ místo kulturistů a sportovců. Stroje prezentujeme při jejich reálném používání, nejen staticky ve skladu. Ukazujeme i konkrétní realizace, které jsme pro klienty připravili.  

Implementace změn 

  • Pro jednotlivé cílové skupiny jsme na webu vytvořili nové stránky. A to tak, aby přesně odpovídaly specifickým potřebám daných skupin lidí.   
  • Nastavili jsme nové PPC kampaně, které jsou přesně zacílené a vizuálně pojaté podle nové strategie. 
  • Na sociálních sítích budujeme novou image značky a držíme se její konzistentní komunikace napříč kanály (např. v newsletterech). 

Jaké jsou výsledky? 

Po implementaci nové komunikační strategie jsme zaznamenali výrazné zlepšení konkurenceschopnosti. 

  • 100% nárůst CTR u reklamních kampaní – což ukazuje, že je o značku s naší novou image zájem. 
  • Dvojnásobný počet poptávek – díky modernizaci komunikace dokážeme lépe konkurovat zahraničním značkám. 

Novou komunikační strategii dále zavádíme do všech marketingových oblastí. A plánujeme expanzi i na další trhy.  

Co na spolupráci říká klient? 

myTimi je pro nás klíčovým partnerem v oblasti PPC a newsletterů, a naše zkušenost s nimi je vynikající. Vždy plní, co slíbí, dodržují termíny a zachovávají profesionální a zároveň přátelský přístup. Oceňujeme jejich marketingové znalosti a schopnost poradit i mimo rámec PPC. Velmi si cením toho, že díky nim mám i detailní pohled zákazníka na náš produkt. S myTimi jsme nejen získali silného marketingového specialistu, ale i cenného partnera, který opravdu chápe náš byznys. Vřele doporučuji!“

 – Gabriela Bernardová, jednatelka Grün Sport 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy