Bannerová (display) reklama se zobrazuje ve formě obrázku na sociálních sítích, v obsahové síti nebo na webových stránkách. Už od základu ji tvoříme responzivně, tedy tak, aby se přizpůsobila každému zařízení (notebook, tablet, mobil). Součástí bannerové reklamy je vždy vaše logo, a pak produkty nebo stručný popis toho, co děláte, včetně výhod vašeho řešení.
Dostaneme vás na ty nejlepší weby z obsahové sítě Seznamu a na Facebooku pro vás získáme poptávky, i když právě nemáte web. Zvýšíme také povědomí o vaší značce i konverzní poměr z reklam ve vyhledávání na Googlu. Bannerová reklama totiž doplňuje ostatní kanály a zlepšuje jejich výkon.
Bannerová reklama (také obsahová nebo display) se definuje jako typ online reklamy, která využívá vizuální prvky, jako jsou obrázky, animace nebo videa. Cílem bannerové reklamy je zaujmout pozornost uživatelů a na reklamu kliknout.
Bannerová reklama je velmi flexibilní, a proto je vhodná pro různé účely, od zvýšení povědomí o značce až po přímé zvýšení prodeje nebo získání nových zákazníků.
Banner je formát reklamy, který se zobrazuje na webových stránkách, video platformách, sociálních sítích nebo v aplikacích. Může mít podobu obrázku, animace nebo videa a slouží k upoutání pozornosti návštěvníka s cílem propagovat produkt, službu nebo značku. Bannery mají různé rozměry – na sociálních sítích se často používají čtvercové formáty, zatímco na webech jsou primárně obdélníkové.
Reklamní banner by měl mít poutavou grafiku, která uživatele zaujme na první pohled. Nesmí chybět ani jasné sdělení, proto pište jasně a stručně a nezapomeňte na výzvu k akci.
Reklamní banner můžete vytvořit v různých grafických nástrojích, jako je například Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Figma, CorelDRAW nebo Canva.