Bannerová reklama

Bannerová slepota? Neplatí, pokud víte, jak na to.
Každá reklama se tvoří s cílem generovat poptávky. Zároveň by ale každá dobrá reklama měla posilovat brand awareness. Dělat tedy jen brand awareness kampaně nedává smysl.
Chci nezávaznou nabídku
arrow down

Nechte svůj byznys růst díky bannerové reklamě

f1
Tvoříme PPC reklamy s PNO pod 5 %.
f1
Všechny reklamy jsou responzivní – přizpůsobí se každému zařízení.
f1
Grafika reklam je vždy v souladu s vaší značkou.
f1
Vytvořili jsme stovky úspěšných kampaní pro B2B i B2C projekty.
deloitte

Bannerová reklama je responzivní reklama

Bannerová (display) reklama se zobrazuje ve formě obrázku na sociálních sítích, v obsahové síti nebo na webových stránkách. Už od základu ji tvoříme responzivně, tedy tak, aby se přizpůsobila každému zařízení (notebook, tablet, mobil). Součástí bannerové reklamy je vždy vaše logo, a pak produkty nebo stručný popis toho, co děláte, včetně výhod vašeho řešení.  

Bannerová reklama zvyšuje výkon ostatních kanálů

Dostaneme vás na ty nejlepší weby z obsahové sítě Seznamu a na Facebooku pro vás získáme poptávky, i když právě nemáte web. Zvýšíme také povědomí o vaší značce i konverzní poměr z reklam ve vyhledávání na Googlu. Bannerová reklama totiž doplňuje ostatní kanály a zlepšuje jejich výkon. 

Chci nezávaznou nabídku

S námi je vše jednoduché

1
Zadáte nezávaznou poptávku.
2
Domluvíme si schůzku nebo konferenční hovor.
3
Nastavíme dobře fungující dlouhodobou spolupráci.
Chci nezávaznou nabídku
google logo
Recenze 67 zákazníků
4,7 review star

Už nám věří více než 327 zákazníků

B2C segment
B2B segment

Často kladené otázky

down up Co je bannerová reklama?

Bannerová reklama (také obsahová nebo display) se definuje jako typ online reklamy, která využívá vizuální prvky, jako jsou obrázky, animace nebo videa. Cílem bannerové reklamy je zaujmout pozornost uživatelů a na reklamu kliknout.

down up Jaké je hlavní využití bannerové reklamy?

Bannerová reklama je velmi flexibilní, a proto je vhodná pro různé účely, od zvýšení povědomí o značce až po přímé zvýšení prodeje nebo získání nových zákazníků.

down up Co je to banner?

Banner je formát reklamy, který se zobrazuje na webových stránkách, video platformách, sociálních sítích nebo v aplikacích. Může mít podobu obrázku, animace nebo videa a slouží k upoutání pozornosti návštěvníka s cílem propagovat produkt, službu nebo značku. Bannery mají různé rozměry – na sociálních sítích se často používají čtvercové formáty, zatímco na webech jsou primárně obdélníkové.

down up Jak má vypadat reklamní banner?

Reklamní banner by měl mít poutavou grafiku, která uživatele zaujme na první pohled. Nesmí chybět ani jasné sdělení, proto pište jasně a stručně a nezapomeňte na výzvu k akci.

down up Jak vytvořit reklamní banner?

Reklamní banner můžete vytvořit v různých grafických nástrojích, jako je například Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Figma, CorelDRAW nebo Canva.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025