Mystery shopping

Víte, že 51 % zákazníků u vás znovu nenakoupí? Stačí jedna negativní zkušenost.
Zanalyzujeme proces nákupu z pohledu zákazníka a prověříme vaši zákaznickou péči. Pomůžeme vám zkvalitnit služby a produkty, a tím zvýšit tržby až o 20 %.
Chci nezávaznou nabídku
...
arrow down

Nechte svůj byznys vyrůst díky outsourcingu

f1
Rychlá a přehledná analýza trhu a konkurence
f1
Dodáme spolehlivé informace
f1
Ušetříte čas i peníze
f1
Získáte pravidelné reporty
deloitte

Naše služby

Jak na mystery shopping, abyste z něj vytěžili maximum
Vezmete pytlík plný švestkových perníků, ale jeden vložíte jahodový. Pod leták v nákupním košíku schováte čokoládu. A teď čekáte, co bude u pokladny. Zeptá se vás prodavačka na věrnostní kartičku? Ujistí se, že v nákupním košíku nemáte žádné další zboží? Pozorujete prodavačku a už si v hlavě píšete poznámky a hodnotíte. Ano, uhodli jste správně, provádíte mystery shopping.  
Nakoukněte s Berenikou za oponu zákaznické péče a mystery shoppingu
Berenika dohlíží v myTimi na zákaznický servis. Jejím úkolem je, aby se k našim klientům dostalo co nejmenší množství dotazů. Zároveň má na starost to, aby i všichni jejich zákazníci měli své odpovědi co nejrychleji. Jaký by měl být člověk pracující na zákaznické lince? A kdo je firemní šnek Herbert?
Analýza konkurence: Jak zjistíte, že vám šlape na paty?
Nadarmo se neříká: „Poznej svého nepřítele.“ Čím víc toho o něm totiž víte, tím snáze ho přemůžete. Ale nebojte se, k tomu abyste se o konkurenci dozvěděli co nejvíce, nemusíte hned najímat špióna. Na analýzu konkurence existuje celá řada nástrojů.
Jak to vidí zákazník: Mystery shopping odhaluje slabá místa podnikání
Snad skoro každého, kdo v mládí zažil brigádu ve službách, někdy „strašili“ mystery shoppingem. Znáte to – přijde osoba tvářící se jako zákazník, která potom všem řekne, jak se parta prodavačů zašitá v zadní části obchodu opírá o nevyložené palety se zbožím. Teprve po letech mnohým došlo, jaká je vlastně role mystery shoppingu v podnikání a jak je důležitá.
Mystery shopping vám zajistí konkurenceschopnost

Mystery shopping vám zajistí konkurenceschopnost

Nepodnikejte naslepo. Díky Mystery shoppingu odhalíme všechna slabá místa a pomůžeme vám zkvalitnit služby. Mystery shopping je fiktivní proces nákupu, který sleduje kvalitu zákaznických služeb a zkušeností. Pomocí něj získáte informace o znalosti produktů vlastní nebo konkurenční firmy. Chcete vědět, v čem jste oproti konkurenci pozadu a proč proděláváte? Nechte to na nás. Provedeme analýzu trhu, konkurence i vaší firmy.

Prověříme konkurenci i vaše služby

Prověříme konkurenci i vaše služby

Od analýzy konkurence a trhu přes srovnání cen až po znalost produktu a veškerou komunikaci se zákazníky. Jak postupujeme? Nejprve se podrobně seznámíme s vaším produktem, stanovíme si cíle, vytvoříme formulář a pustíme se do průzkumu. Nakonec vám představíme výsledky a doporučíme možná zlepšení.

Chci prověřit svůj byznys

S námi je vše jednoduché

1
Zadáte nezávaznou poptávku a domluvíme se na spolupráci.
2
Provedeme mystery shopping – moc dobře víme, co máme sledovat.
3
Dostanete přehledný report s tím, co je potřeba zlepšit.
Chci nezávaznou nabídku
google logo
Recenze 67 zákazníků
4,7 review star
Odhalte, jestli jdete s cenou moc vysoko a co si o vás zákazníci myslí

Odhalte, jestli jdete s cenou moc vysoko a co si o vás zákazníci myslí

Váháte nad strategií stanovení ceny? Svěřte se našemu Mystery shoppingu. Nejenže se dozvíte o cenách konkurence, ale také budete vědět, kolik jsou zákazníci ochotní za váš produkt nebo službu zaplatit. Také zjistíme, jak lidé vaše produkty chápou, jestli se jim zdají kvalitní a jakou mají šanci na úspěch. Obraťte se na náš tým profesionálů s orientací na výsledky.

Vyberte si Mystery calling, Mystery e-mailing nebo třeba Mystery online

Vyberte si Mystery calling, Mystery e-mailing nebo třeba Mystery online

Zvyšte spokojenost svých zákazníků. Znají vaši zaměstnanci odpovědi na všechny otázky klientů? Odpovídají rychle a mají prozákaznický přístup? Je váš online objednávkový proces jasný a vede ke konverzi? Jak funguje interakce s vašimi sociálními sítěmi a je vaše aplikace přehledná? Zarezervujte si konzultaci zdarma a začněte šlapat na paty své konkurenci ještě dnes.

Už nám věří více než 327 zákazníků

B2C segment
B2B segment

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025