Průzkum trhu

Průzkum trhu může odhalit stovky obchodních příležitostí.
Objevte nové obchodní příležitosti díky průzkumu trhu na míru. Najděte potenciál pro expanzi, zmapujte spokojenost zákazníků a zjistěte, jak to dělá konkurence. Získejte komplexní podklady pro svá informovaná rozhodnutí.
Chci nezávaznou nabídku
...
arrow down

Nechte svůj byznys vyrůst díky outsourcingu

f1
Rychlý a profesionální průzkum trhu
f1
Detailní analýza konkurence a benchmarking
f1
Průzkum možností pro expanzi
f1
Komplexní řešení vašemu podnikání na míru
deloitte

Naše služby

Auction Insights a monitoring konkurence
Být vždy o krok před konkurencí – sen každého podnikatele. Věděli jste, že existují nástroje, s jejichž pomocí sice vašim konkurentům neuvidíte přímo do hlavy, ale podaří se vám nahlédnout „pod pokličku“ konkurenčních marketingových kampaní? Přečtěte si, jak na monitoring konkurence pomocí Google Ads a Skliku.
Analýza konkurence: Jak zjistíte, že vám šlape na paty?
Nadarmo se neříká: „Poznej svého nepřítele.“ Čím víc toho o něm totiž víte, tím snáze ho přemůžete. Ale nebojte se, k tomu abyste se o konkurenci dozvěděli co nejvíce, nemusíte hned najímat špióna. Na analýzu konkurence existuje celá řada nástrojů.
Dotazník spokojenosti zákazníka: Jak a proč s ním začít?
Ať už testujete nový produkt, zlepšujete své služby nebo třeba chcete získat zpětnou vazbu na svůj zákaznický servis, průzkum mezi zákazníky vám toho spoustu prozradí. Na následující řádcích zjistíte, proč je dotazník spokojenosti tak důležitý a jak ho vytvoříte.
Jak udělat marketingový průzkum trhu: Od rešerše po výzkum spokojenosti zákazníků
Průzkum trhu může odhalit stovky obchodních příležitostí, vysvětlit, proč zákazníci nejsou spokojení, nebo objevit tajemství konkurence. V dnešním článku se dozvíte: · k čemu je marketingový průzkum dobrý · jaké druhy marketingového průzkumu existují · jaké jsou čtyři fáze marketingového průzkumu · které metody můžete použít · jak objevit stovky nových pří
Marketingový výzkum trhu

Marketingový výzkum trhu

Objevte nové obchodní příležitosti. Provedeme pro vás odborný marketingový průzkum trhu, zanalyzujeme konkurenci a najdeme mezery na trhu. Zjistíme, co si o vás myslí zákazníci a jak vás vnímá veřejnost. Vypracujeme analýzu trhu, firem, produktů, kontaktů i dodavatelů. Najdeme veškeré informace důležité pro vaše podnikání a poradíme vám, jak na základě zjištěných výsledků postupovat. Vše přehledně a bez zbytečného zdržování.

Detailní analýza trhu  a konkurence

Detailní analýza trhu
a konkurence

Založte své podnikání na reálných informacích. Provedeme pro vás analýzu trhu a segmentu, v němž podnikáte. Prozkoumáme konkurenční firmy, jejich silné a slabé stránky a jejich metody. Provedeme profesionální benchmarking. Systematicky změříme a porovnáme náklady a výsledky konkurence. Zmapujeme konkrétní produkty a najdeme, kde se skrývá potenciál pro expanzi. Vypracujeme komplexní podklady pro vaše informované rozhodnutí a doporučíme to nejlepší řešení.

Chci odhalit příležitosti

S námi je vše jednoduché

1
Zadáte nezávaznou poptávku a domluvíme se na spolupráci.
2
Provedeme za vás průzkum trhu.
3
Získáte přehledný report se všemi potřebnými údaji.
Chci nezávaznou nabídku
google logo
Recenze 67 zákazníků
4,7 review star
Průzkum trhu mezi zákazníky

Průzkum trhu mezi zákazníky

Získejte od zákazníků veškeré informace, které potřebujete pro svůj růst. Oslovíme vaše klienty. Rozdáme dotazníky. Provedeme profesionální výzkum trhu. Zjistíme, co si veřejnost myslí o vaší značce, a zmapujeme spokojenost zákazníků. Na základě marketingového průzkumu ohodnotíme jednotlivé parametry vašeho podnikání, výsledky zpracujeme do přehledného reportu a poskytneme vám odbornou konzultaci. Nerozhodujte se naslepo. 

 Proč nechat průzkum trhu na myTimi?

Proč nechat průzkum trhu na myTimi?

Pracujeme rychle, spolehlivě a profesionálně. Sejdeme se s vámi, zanalyzujeme vaši situaci a navrhneme to nejefektivnější řešení vašemu podnikání na míru. Výsledky graficky zpracujeme, uspořádáme do tabulek a dodáme ve formě přehledného reportu, ze kterého se dozvíte vše, co potřebujete, během několika minut.

Už nám věří více než 327 zákazníků

B2C segment
B2B segment

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025