banner

Zákaznický servis

Udržet si stálého zákazníka je 7× levnější než získat nového.

Získejte zákaznický servis, který na sebe dokáže vydělat. Zákaznická péče nemusí být jen pasivní linkou. Pečujte správně o své zákazníky proaktivní komunikací a komplexně nastaveným zákaznickým servisem na míru vašemu oboru podnikání a potřebám. Vytvoříme pro vás zákaznickou podporu, která podpoří vaše marketingové a sales aktivity.
Chci nezávaznou nabídku
4.9 hodnocení
Další sekce
Objednávky
next arrow
icon
100 % dotažených ticketů do konce
icon
Až o 20 % vyšší obrat díky proaktivnímu zákaznickému servisu
icon
Alokace hodin podle sezónnosti
icon
Vyřízení více než 90 % příchozích hovorů okamžitě

Zákaznický servis jako podpora marketingových aktivit a salesu

Nenechte si ujít prodejní příležitost, kterou může zákaznický servis poskytnout. Udělejte z něj další prodejní kanál a zapojte do péče o zákazníky i jejich spokojenost a upsell vašich produktů. Nabízíme komplexní zákaznickou podporu, která vám pomůže zvýšit váš obrat. Naši operátoři během procesu zpracování objednávek proaktivně komunikují a přispívají k tomu, aby se vaši zákazníci vraceli.

Lepší jméno firmy díky profesionální komunikaci zákaznického servisu

Lepší jméno firmy
díky profesionální komunikaci zákaznického servisu

Problémem zákaznických linek může být přílišná fluktuace zaměstnanců a jejich neprofesionální vystupování. V důsledku toho zákazníci vnímají zákaznický servis spíš negativně a už se k opakovanému nákupu nevrací. Naši operátoři jsou oproti běžné praxi 100% inhouse. Zajišťujeme jejich maximální motivaci, příjemné vystupování a dotažení zákaznického servisu do maxima. S naší zákaznickou podporou dokážeme efektivně vykrýt všechny kapacity podle sezónnosti.

Chci pečovat o zákazníky
Kvalitní zákaznická péče díky měření a reportingu

Kvalitní zákaznická péče díky měření a reportingu

Náš zákaznický servis podléhá oproti běžné praxi pravidelným reportingům a měření všech aktivit. Je pro nás důležité, aby operátoři odváděli kvalitní práci v co nejrychlejším čase. Měříme:

 Nákladovost odbavení, které u nás vyjde v průměru na 30 Kč.

 Rychlost odbavené komunikace, která je v průměru do 2 hodin. 

 Rychlost uzavření ticketu – 95 % uzavíráme ve stejný den, kdy je obdržíme. 

 Počet komunikací pro uzavření ticketu, který je v průměru 2,5 dotazů. 

Buďte o krok napřed a udělejte ze zákaznického servisu svou konkurenční výhodu

Buďte o krok napřed
a udělejte ze zákaznického servisu svou konkurenční výhodu

Vytvořte ze zákaznické podpory komplexní službu a zvyšte spokojenost zákazníků díky rychlé, transparentní a profesionální komunikaci. Zákazník se na vás nemusí obracet jen s reklamací. Díky kvalitní podpoře z něj můžete udělat pravidelného nakupujícího. Naši operátoři provádějí zpětné telefonáty ohledně spokojenosti. Získejte dobré recenze a ohodnocení na Google a Heurece.

S námi je vše jednoduché

1
Napíšete nám požadavek
nebo přijdete na schůzku
2
Připravíme vám
nezávaznou kalkulaci
3
Platíte za výsledky
a vždy dopředu víte kolik
Chci nezávaznou nabídku
4.9 hodnocení

Máme 9 679 spokojených zákazníků

Ovoce do prace University of New York in Prague Algotech NGSS J&T Manemo
Timi photo
Michal Mag
Account Manager – Obchod
Michal řídí oddělení zákaznického servisu a obchodu. Pomáhá nastavit základní procesy spolupráce a stará se o vztahy se zákazníkem a jeho spokojenost.

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy