banner

Zákaznický servis

Víte, že 48 % zákazníků očekává od vaší firmy osobní přístup?

Profesionálním zákaznickým servisem dokážeme zvýšit spokojenost zákazníků o 40 %. Zvedáme telefony, odpovídáme na e-maily, řešíme reklamace, zpracováváme recenze a vyřizujeme objednávky. Postaráme se o vaše zákazníky.
Chci nezávaznou nabídku
4.9 hodnocení
Další sekce
Objednávky
next arrow
icon
Profesionální zákaznická podpora, komunikace a správa CRM.
icon
Individuální přístup na míru vašemu podnikání.
icon
Desítky hodin ušetřeného času měsíčně.
icon
Kvalitní servis, spokojení zákazníci.

Udržte si zákazníky díky profesionálnímu zákaznickému servisu

Buďte o krok napřed před konkurencí. Díky kvalitně zvládnutému zákaznickému servisu zvýšíte míru udržení zákazníků o desítky procent. Zákazníci se k vám budou vracet, doporučovat vás přátelům a psát kladné recenze. Zní to lákavě? Nechte to na nás. Zařídíme komplexní servis pro vaše zákazníky. Zodpovíme otázky, vyřešíme reklamace a zvedneme telefony. Zákazníky udržíme spokojené a vám ušetříme desítky hodin měsíčně.

Zařídíme komunikaci se zákazníky

Zařídíme komunikaci se zákazníky

Převezmeme od vás kompletní komunikaci se zákazníky. Zvládneme vyřídit stovky zákaznických zpráv na sociálních sítích a zareagovat na všechny komentáře. Bleskově odpovíme na e-maily a telefon zvedneme do pár vteřin. Budeme se představovat jako zaměstnanci vaší firmy. Vyřešíme nejčastější dotazy a požadavky, postaráme se o reklamace a k vám pošleme jen to, co si skutečně žádá vaši pozornost. Věnujte se svému podnikání a komunikaci se zákazníky nechte na nás.

Zákaznická podpora na míru vašemu podnikání

Zákaznická podpora na míru vašemu podnikání

Individuální přístup, profesionální služby a výsledky, které jsou vidět. Zákaznickou podporu řešíme pro každé podnikání individuálně. Sejdeme se, zanalyzujeme vaše potřeby a navrhneme to nejefektivnější řešení. Domluvíme se na rozsahu služeb, na času, který zákaznickým servisem strávíme, a na rozpočtu, který nepřekročíme ani o korunu. Chcete si naše služby nejdřív vyzkoušet? Zarezervujte si konzultaci zdarma a získejte 300 Kč na vyzkoušení.

Proč zákaznický servis outsourcovat

Proč zákaznický servis outsourcovat

Nechte zákaznickou podporu na profesionálech a věnujte se tomu, co umíte nejlíp. Ušetříte čas, který byste jinak strávili každodenní komunikací se zákazníky. Ušetříte peníze, které byste museli investovat do full-time zaměstnanců, jež reálně potřebujete jen na 1–2 hodiny denně. Proměníte své fixní náklady ve variabilní. Outsourcujte zákaznický servis u myTimi. To nejlepší pro vaše podnikání.

S námi je vše jednoduché

1
Napíšete nám požadavek
nebo přijdete na schůzku
2
Připravíme vám
nezávaznou kalkulaci
3
Platíte za výsledky
a vždy dopředu víte kolik
Chci nezávaznou nabídku
4.9 hodnocení

Máme 9 679 spokojených zákazníků

Ovoce do prace University of New York in Prague Algotech NGSS J&T Manemo
Timi photo
Michal Novák
Account Manager – Zákaznický servis, Obchod
Michal řídí oddělení zákaznického servisu a obchodu. Pomáhá nastavit základní procesy spolupráce a stará se o vztahy se zákazníkem a jeho spokojenost.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Jste nespokojení? Neplatíte
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy
Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím