Zákaznický servis  |  Zákaznický servis  |  Přečteno 87 x
Jak pomocí outsourcingu šetříme čas i náklady firmě Mementerra
Firma Mementerra se věnuje výrobě vzpomínkových knih a doplňků k nim, které prodává na stejnojmenném e-shopu. S rozšiřující se nabídkou produktů a služeb vzrůstá i počet zákazníků, se kterými je třeba jednat a vyřizovat jejich objednávky. Tím narůstá i čas, který je nutné zákaznickému servisu věnovat. A proto společnost oslovila nás.

Aby se mohli zaměstnanci Mementerry naplno věnovat rozšiřování své nabídky a kreativnější práci, než je nezbytná administrativa, rozhodli se svůj zákaznický servis outsourcovat.

Klientovi ušetříme stovky hodin a téměř 200 000 Kč ročně 

Starost o zákazníky jsme naplno převzali za Mementerru. Měsíčně tak v rámci zákaznického servisu a virtuální asistence vyřešíme v průměru 270 požadavků, kdy jeden vyřešený požadavek stojí klienta přibližně 30 Kč. Této práci se věnujeme zhruba 2 hodiny denně. Finanční úsporu pro Mementerru můžeme spočítat jako rozdíl nákladů na naši službu a opportunity cost za čas, který mohou využít místo obstarávání zákaznického servisu třeba na rozvoj firmy. 

 

  myTimi  Interní práce
Strávený čas za den  2 hodiny 2 hodiny
Náklad / opportunity cost 800 Kč  1 500 Kč 
Roční náklady  201 600 Kč 378 000 Kč


Za rok tak ušetří firma Mementerra díky outsourcingu zákaznického servisu nejen stovky hodin cenného času, ale i 176 400 Kč. To už je nemalá částka, kterou mohou místo do nákladů na interní práci investovat raději do rozšíření své nabídky nebo do reklamy a propagace e-shopu. Jejich zákazníci jsou navíc v těch nejlepších rukách a rádi se opakovaně vracejí. Staráme se o ně, jako o své vlastní. 

 

 

 

mementerra

Ukázka e-shopu, se kterým společnosti Mementerra také pomáháme 

Jak probíhá naše spolupráce 

O zákaznický servis se firmě Mementerra staráme už 3 roky a téměř rok jim pomáháme řešit i další pravidelné či nárazové úkoly pomocí virtuální asistence. Kromě úspory velkého množství času i peněz má outsourcing pro klienta i další výhody.  

Klient díky tomu už nepotřebuje dalšího zaměstnance, který by péči o zákazníky zajišťoval. Nemusí tak řešit jeho řízení ani potřebné zázemí či vybavení a odpadají i problémy spojené s časovými prodlevami v případě dovolené nebo nemoci tohoto zaměstnance. My jsme k dispozici kdykoliv je potřeba a platí nás jen za práci, kterou doopravdy odvedeme.  

Kromě péče o zákazníky pomáháme firmě Mementerra také s technickým nastavením e-shopu, kompletujeme jim podklady k DPH a děláme rešerše potencionálních dodavatelů. 

 

Rádi se postaráme i o vaše zákazníky 

Také by se vám líbilo mít větší prostor na práci, která vás naplňuje více, než pravidelná operativa? Přenechte starost o vaše zákazníky a nudnou administrativu na nás. Napište nám a společně vymyslíme to nejvhodnější řešení. 

 

 
 

 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Jste nespokojení? Neplatíte
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy