Zákaznický servis  |  Zákaznický servis  |  Přečteno 927 x

Jak pomocí outsourcingu šetříme čas i náklady firmě Mementerra

Firma Mementerra se věnuje výrobě vzpomínkových knih a doplňků k nim, které prodává na stejnojmenném e-shopu. S rozšiřující se nabídkou produktů a služeb vzrůstá i počet zákazníků, se kterými je třeba jednat a vyřizovat jejich objednávky. Tím narůstá i čas, který je nutné zákaznickému servisu věnovat. A proto společnost oslovila nás.

Aby se mohli zaměstnanci Mementerry naplno věnovat rozšiřování své nabídky a kreativnější práci, než je nezbytná administrativa, rozhodli se svůj zákaznický servis outsourcovat.

Klientovi ušetříme stovky hodin a téměř 200 000 Kč ročně 

Starost o zákazníky jsme naplno převzali za Mementerru. Měsíčně tak v rámci zákaznického servisu a virtuální asistence vyřešíme v průměru 270 požadavků, kdy jeden vyřešený požadavek stojí klienta přibližně 30 Kč. Této práci se věnujeme zhruba 2 hodiny denně. Finanční úsporu pro Mementerru můžeme spočítat jako rozdíl nákladů na naši službu a opportunity cost za čas, který mohou využít místo obstarávání zákaznického servisu třeba na rozvoj firmy. 

 

  myTimi  Interní práce
Strávený čas za den  2 hodiny 2 hodiny
Náklad / opportunity cost 800 Kč  1 500 Kč 
Roční náklady  201 600 Kč 378 000 Kč


Za rok tak ušetří firma Mementerra díky outsourcingu zákaznického servisu nejen stovky hodin cenného času, ale i 176 400 Kč. To už je nemalá částka, kterou mohou místo do nákladů na interní práci investovat raději do rozšíření své nabídky nebo do reklamy a propagace e-shopu. Jejich zákazníci jsou navíc v těch nejlepších rukách a rádi se opakovaně vracejí. Staráme se o ně, jako o své vlastní. 

 

 

 

mementerra

Ukázka e-shopu, se kterým společnosti Mementerra také pomáháme 

Jak probíhá naše spolupráce 

O zákaznický servis se firmě Mementerra staráme už 3 roky a téměř rok jim pomáháme řešit i další pravidelné či nárazové úkoly pomocí virtuální asistence. Kromě úspory velkého množství času i peněz má outsourcing pro klienta i další výhody.  

Klient díky tomu už nepotřebuje dalšího zaměstnance, který by péči o zákazníky zajišťoval. Nemusí tak řešit jeho řízení ani potřebné zázemí či vybavení a odpadají i problémy spojené s časovými prodlevami v případě dovolené nebo nemoci tohoto zaměstnance. My jsme k dispozici kdykoliv je potřeba a platí nás jen za práci, kterou doopravdy odvedeme.  

Kromě péče o zákazníky pomáháme firmě Mementerra také s technickým nastavením e-shopu, kompletujeme jim podklady k DPH a děláme rešerše potencionálních dodavatelů. 

 

Rádi se postaráme i o vaše zákazníky 

Také by se vám líbilo mít větší prostor na práci, která vás naplňuje více, než pravidelná operativa? Přenechte starost o vaše zákazníky a nudnou administrativu na nás. Napište nám a společně vymyslíme to nejvhodnější řešení. 

 

 
 

 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy