Případové studie - Zákaznický servis

Efektivní nábor s myTimi ušetřil společnosti Job Solutions 16 500 Kč měsíčně
Efektivní nábor s myTimi ušetřil společnosti Job Solutions 16 500 Kč měsíčně
Přečtěte si, jak jsme pomohli Job Solution snížit náklady a zrychlit proces náboru ve zdravotnictví. Docílil jsme úspory více 16 000 Kč měsíčně.
Snowfeet* dosáhlo 30% návratnosti zákazníků a 83% úspory nákladů díky spolupráci s myTimi
Snowfeet* dosáhlo 30% návratnosti zákazníků a 83% úspory nákladů díky spolupráci s myTimi
Snowfeet* spolu s myTimi transformovalo zákaznický servis. Výsledkem je 30% návratnost zákazníků a vysoká 83% úspora nákladů.
Danča Hájková díky našemu zákaznickému servisu ušetří 30 % ročních nákladů
Danča Hájková díky našemu zákaznickému servisu ušetří 30 % ročních nákladů
Danča Hájková je fitness trenérka, která vlastní fitness centrum v Kladně a také online fit členství, ve kterém nabízí kompletní program pro ženy – video cvičení, jídelníčky a online poradnu. Na této online platformě pomáhá členkám s hubnutím, tvarováním postavy i se zdravým životním stylem. Klientky tak mohou její služby využívat odkudkoliv a kdykoliv.
Jak jsme pomohli Liftago dohnat kapacitní ztrátu bez nabírání nových zaměstnanců?
Jak jsme pomohli Liftago dohnat kapacitní ztrátu bez nabírání nových zaměstnanců?
Společnost Liftago je taxislužba, která nabízí své služby ve většině krajských měst v České republice a v Bratislavě. Převáží zákazníky, ale také zásilky pro firmy, restaurace nebo eshopy. Díky oblíbené aplikaci a vysokému počtu řidičů můžou Váš požadavek vyřešit do pár minut.
Společnosti Alkohol.cz jsme ušetřili 52 % mzdových nákladů
Společnosti Alkohol.cz jsme ušetřili 52 % mzdových nákladů
Dobrý pití z celýho světa – Alkohol.cz je největší e-shop s alkoholickými nápoji v České republice se sídlem v Praze. Zajišťuje zákazníkům jak standardní, tak expresní doručení ve spolupráci se společnostmi jako Liftago nebo Messenger. Za dobu svého působení svým zákazníkům dodal miliony lahví a v současnosti na eshopu nabízí několik tisíc produktů z různých kategorií.
Jak pomocí outsourcingu šetříme čas i náklady firmě Mementerra
Jak pomocí outsourcingu šetříme čas i náklady firmě Mementerra
Firma Mementerra se věnuje výrobě vzpomínkových knih a doplňků k nim, které prodává na stejnojmenném e-shopu. S rozšiřující se nabídkou produktů a služeb vzrůstá i počet zákazníků, se kterými je třeba jednat a vyřizovat jejich objednávky. Tím narůstá i čas, který je nutné zákaznickému servisu věnovat. A proto společnost oslovila nás.
Jak denně obsloužíme 500 zákazníků společnosti Avenberg?
Jak denně obsloužíme 500 zákazníků společnosti Avenberg?
Jedním z našich největších B2B zákazníků je firma Avenberg, které pomáháme se zákaznickým servisem.
Jak pomáháme firmě Ovoce do práce se zákaznickým servisem?
Jak pomáháme firmě Ovoce do práce se zákaznickým servisem?
Jedním z našich předních a dlouhodobých B2B zákazníků je firma Ovoce do práce, pro kterou zařizujeme správu objednávek a zákaznický servis. Víte, jaké jsou výhody převedení zákaznické podpory?