Inspirace  |  Přečteno 46 x
75 faktů, citací a statistik o zákaznickém servisu

 

Společnost Help Scout zveřejnila na své webové stránce přesně 75 faktů, citací a statistiky týkající se zákaznického servisu a dopátrala se odpovědi na otázku, jak může jakákoliv firma přinést klientům to nejlepší. Zajímají vás konkrétní čísla? Pak jste tu správně, vybrali jsme pro vás ta nejzajímavější fakta a čísla!

 

Ztráta dobrého jména i peněz

  • Americké společnosti ztratí ročně více než 62 miliard dolarů kvůli špatnému zákaznickému servisu.
  • Jeden Američan řekne průměrně 15 lidem o špatné zákaznické zkušenosti (s dobrou se pochlubí průměrně jen 11).

 

Přechod ke konkurenci

  • Více než 50 % Američanů zrušilo plánovaný nákup nebo transakci právě kvůli špatnému zákaznickému servisu.
  • Stačí jedna špatná zkušenost se zákaznickou podporou a každý třetí Američan začne uvažovat o odchodu ke konkurenci.
  • Jestliže je nákupní proces příliš obtížný, zhruba 74 % lidí se rozhodne pro změnu značky.
  • 51 % zákazníků postačí jedna negativní zkušenost a u společnosti už nikdy nenakoupí.
  • Pokud společnost zákazníka nerespektuje, je to pro něj důvod k odchodu.

 

Kvalitní zákaznický servis se vyplatí

  • 7 z 10 amerických zákazníků uvedlo, že utratili více peněz u společností poskytující skvělé služby.
  • Jestliže se vám povede zvýšit míru udržení zákazníků o 5 %, zvýšíte zisky z 25 % na 95 %.
  • Mileniálové jsou ochotni za skvělou zákaznickou péči utratit nejvíce ze všech zkoumaných skupin (o 21 % více).
  • Společnostem s ročními příjmy ve výši 1 miliardy dolarů, kterým se podařilo mírně zvýšit kvalitu zákaznického servisu, přinesly obchody průměrné zvýšení výnosů o 823 milionů USD za tři roky.

 

Spokojený zákazník je dobrý zákazník

  • Získat nového zákazníka je 5–25x dražší než udržet si stávajícího.
  • Dobrá zkušenost se společností je pro 64 % lidí důležitější než cena nákupu.
  • Doporučit produkt přátelům se rozhodne po pozitivní zkušenosti se společností 77 % zákazníků.
  • Američané se častěji uchylují na sociálních sítích ke zveřejnění dobré zprávy (53 %) než ke špatné zkušenosti (35 %).

 

Co spokojení zákazníci od společnosti požadují

  • Zákazníci očekávají, že jim na e-maily podniky odpoví do hodiny.
  • Zákazníci očekávají, že jim na chatu podniky odpoví do 45 sekund.
  • Mileniálové preferují chat nad jinými komunikačními kanály.
  • Zákazníci budou čekat průměrně 11 minut, než zavěsí.
  • 75 % zákazníků očekává on-line pomoc do 5 minut.

 

Nefungující zákaznická podpora vás tak může připravit o klienty, množství peněz i dobré jméno. Vážně to chcete riskovat? Pokud hledáte levnější řešení, než je klasický zaměstnanec, využijte našich služeb a zákaznický servis delegujte na virtuálního asistenta myTimi. O vaše zákazníky se bude starat Dominik, expert na poli zákaznické péče.

Pokud hledáte důvody, proč virtuální asistence, víc se dočtete právě zde.

Získejte virtuálního
asistenta ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
300 Kč zdarma na vaše první úkoly
fajfka
200 Kč za každé doporučení přátelům
fajfka
Přehled o všech úkolech
fajfka
Lépe vás poznáme a úkoly splníme rychleji
Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím