Co vás zajímá nejčastěji

Kdo je myTimi a jak mi pomůže?

myTimi je tým specialistů na různé oblasti byznysu. Díky tomu má ucelený přehled a převezme libovolnou část vašeho podnikání. Ať už se jedná o osobní asistenci, marketing, finance, podporu prodeje, zákaznický servis nebo třeba grafiku.

S námi se můžete věnovat růstu a úspěchu svého podnikání a nemusíte řešit oblasti, které neumíte nebo na které nemáte čas.

Jak to funguje?

Jednoduše. Sejdeme se na úvodní konzultaci nebo si sjednáme konferenční hovor a projdeme si vaše potřeby. Poté navrhneme nejefektivnější řešení a vy se rozhodnete, které činnosti na nás chcete delegovat. Ty pro vás budeme vykonávat buď jednorázově, nebo dlouhodobě – podle domluvy. Nakonec vám vždy dodáme report s dosaženými výsledky a návrhy na vylepšení.

Jak vás můžu kontaktovat?

Vyplňte registraci, zavolejte na +420 601 126 669 nebo napište e-mail na adresu michal@mytimi.cz.

Za co budu platit?

Platíte jen za reálně odpracovaný čas, který strávíme plněním vašich úkolů. Při každé činnosti pracujeme se softwarem, který nám měří čas. Díky tomu na minutu přesně víme, kolik času jsme kterým úkolem strávili, a vy nezaplatíte ani o korunu navíc.

S kým budu komunikovat?

Komunikovat budete vždy se stejným account manažerem, který se orientuje ve vaší situaci a dokáže vše efektivně předat zbytku týmu, takže nemusíte své požadavky opakovat pořád dokola.

Co znamená konzultace zdarma?

V rámci B2B spolupráce nabízíme každému našemu klientovi konzultaci zdarma. Obvykle se jedná o konzultaci a komplexnější zhodnocení vaší pozice a našich možností, pokud jde o váš byznys. Navrhneme vám strategii pro spolupráci a zjistíme, jestli si budeme rozumět a jestli má další pokračování vztahu smysl.

Co když vás kontaktuji, ale pak zjistím, že mi vaše nabídka nevyhovuje?

Poptávka není závazná. Nejdříve zdarma zanalyzujeme vaši situaci a společně probereme, jaké řešení by pro vás bylo nejefektivnější. Také si předem domluvíme cenu. Teprve když budete se vším souhlasit, pustíme se do práce.

Jak rychle pracujete?

Bleskově. Ve všední dny od 9:00 do 18:00 v komunikaci  reagujeme do 5 minut. Odhadneme, jak dlouho bude úkol trvat, a schválíme si s vámi deadline.

Co když nenaplníte mé očekávání?

Množství reklamací je v myTimi mimořádně nízké. Je to méně než 1 %. Díky našim hodnotám v zákaznickém servisu řešíme všechny problémy ihned, transparentně, přiznáme chybu a vždy ji zdarma napravíme. Nikdy se s námi nemusíte o ničem dohadovat a ztrácet svůj čas.

Co je SEO?

SEO je optimalizace pro vyhledávače. Je to soubor metod, které se starají o to, aby se váš web zobrazoval výše ve výsledcích vyhledávání. 

Co v rámci SEO děláte nejčastěji?

SEO začíná zhodnocením situace a analýzou klíčových slov, prostřednictvím kterých míníme přivést více zákazníků na váš web z vyhledávačů. Klasicky se jedná o Google a Seznam. Poté většinou dochází k úpravě použitých popisků přímo na hlavní stránce, zároveň obvykle navrhujeme a vytváříme ke stránce blog, což je funkční nástroj, jak zaujmout vyhledávače i potenciální zákazníky.

Stránky je také často potřeba podpořit správným prolinkováním. „Správné“ znamená takové, které nespadne do kategorie black-hat SEO a nepovede k odvetným opatřením ze strany vyhledávačů.

Co když se mi nebude líbit grafika, kterou vytvoříte?

Je samozřejmě možné, že se s grafikem hned na první dobrou neshodnete na tom, jak by měl výsledek vypadat. Nicméně finální podoba není jednostranným návrhem z naší strany a vždycky se odvíjí od komunikace mezi vámi a grafikem, který pracuje podle vašeho zadání. Pokud tedy s něčím nejste spokojeni, není problém upravit to podle vašich představ, a vše je možné upravovat do té doby, než budete úplně spokojení.

Jak mi pomůžete s obchodem?

Nejprve se seznámíme s vaším projektem a domluvíme se na společné strategii pro růst vašeho byznysu. Potom vypracujeme konkrétní plán postupu, můžete nám schvalovat i konkrétní call scripty nebo znění e-mailů. Pro každou naši obchodní činnost vám vypracujeme přehledný report s výsledky. Zároveň pravidelně hodnotíme, jak se nám daří dosahovat dohodnutých plánů, a v návaznosti na to upravujeme strategii, pokud je potřeba.

Co je virtuální asistence a jak mi pomůže?

Virtuální asistentka nebo asistent pomáhá s chodem firmy. Úplně stejně, jako by to dělala klasická asistentka – jen online. Celá myšlenka je založená na: 

  • Kombinaci znalostí a zkušeností množství lidí. Prostě a jednoduše: víc hlav víc ví.
  • Nižších výdajích. Ušetříte za mzdy, dovolené, kanceláře a jejich vybavení.
  • Úplné zastupitelnosti. Virtuální asistent pracuje vždy, nikdy neřešíte dovolenou či jeho omezené zkušenosti.
  • Menší administrativní náročnost. Neřešíte úřady za zaměstnance.
  • Úsporách z rozsahu. Čerpejte s námi výhody, které skýtá provoz a výroba ve větším měřítku.
  • Proaktivním přístupu.Vždy navrhneme zlepšení a změny v aktuálních postupech, a to vše proto, abychom vám ušetřili čas i peníze.
  • Spolehlivosti. Naše sliby platí!
Do jaké míry dokážete být v zákaznickém servisu samostatní?

Zákazníci nebo potenciální zákazníci se nejčastěji snaží pouze dobrat k nějaké informaci. Tu dokážeme poskytnout prakticky vždycky, případně od vás odpověď zjistíme a zapamatujeme si ji pro příště. Dále přijímáme nové objednávky a zapisujeme je do centrálního registračního systému. Obsluhujeme nové klienty, kteří potřebují široké a specifické informace – v tom případě od nich zjistíme maximum podrobností a předáme úkol odpovědné osobě. Zbytek záleží na nastavení konkrétní spolupráce – někdy zodpovídáme i za reklamace, přenášíme informace o objednávkách, zapojujeme subdodavatele, hlídáme trasování zásilek u dopravců a podobně. Zkrátka podle toho, jak se domluvíme.

Bude pro mě pracovat vždy ten samý člověk?

To vždycky záleží na typu úloh, které delegujete. Spolupráce je nastavená tak, aby byla co možná nejoptimálnější. Proto v rámci jednoho úkolu obvykle figuruje jeden člověk, ale na dobu své dovolené předává úkol svému zástupci, pokud je to potřeba. Také v případě nemoci je tu vždycky někdo, kdo dokáže práci převzít, aniž by to muset řešit náš klient.

Pokud jde o práci na různých úkolech, je poměrně pravděpodobné, že ji budou odvádět různí lidé – zvlášť, pokud jde o práci odlišného charakteru. Nicméně pokud je jednodušší pověřit vším jednoho člověka (např. pracuje s týmiž informacemi), volíme jednodušší řešení.

Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Jste nespokojení? Neplatíte
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy