Případové studie  |  Přečteno 1275 x
Vývoj CRM pro myTimi je financován EU

 

Kdo je myTimi a co umí?

myTimi pomáhá malým a středním firmám růst se zázemím know-how, které se obvykle nachází jen ve větších podnicích. Díky Pay-Per-Use systému aplikovaném na odborníky z marketingu, zákaznického servisu a obchodu můžou podnikatelé využít jen několik hodin nebo minut z času někoho, koho právě potřebují, a složit si různorodý tým přesně na míru svému podnikání.

TIP: Chceš zjistit víc o podnikání s myTimi? Prohlédni si jednotlivé služby.

 

Co přináší myTimi svým klientům?

Díky myTimi se podnikatelé můžou soustředit na jádro svého byznysu a zároveň si zajistit rozvoj. myTimi jim pomáhá najít nové zákazníky a zároveň udržet si ty stávající. Pro nejvyšší komfort se přitom řídí maximální efektivitou a transparentností. Podnikatelé už nemusí najímat lidi, které vytíží jen částečně, řešit jejich nemocenskou nebo dovolenou. Zároveň bez problémů zvládnou i silnou sezónu, která přichází například v období před Vánoci.

TIP: Přemýšlíš, jak by ti myTimi mohlo pomoci? Dej nám vědět.

 

Jak udržet krok s dobou

Aby myTimi zajistilo rostoucí klientele, která nyní i díky průniku na anglickojazyčný trh roste závratným tempem, veškerý potřebný servis, drží krok s dobou pomocí technologií. Zatímco na začátku stačilo víceméně odhodlání, nyní už se přidává do hry i infrastruktura pomáhající s péčí o zákazníky – CRM. A to je příběh, do kterého vstupuje i Evropská unie.

TIP: Chcete zjistit víc o expanzi na anglickojazyčný web? Prohlídněte si stránky nebo případovku k novému webu. Chcete pomoc s vlastní expanzí? Kontaktujte nás. 
 

Problémy, které jsme s nárůstem klientů řešili

Projekt myTimi vznikl docela jednoduše jako odpověď na poptávku trhu a potřebám svých klientů se neustále přizpůsobuje. S tím souvisí i vnitřní vývoj firmy a její vytrvalý růst, takže nástroje, které se zkraje používaly pro správu úkolů, dat a komunikaci s klienty, přestaly brzy stačit jak objemu, tak typu úkolů. Co nám přibylo nově?

Složitější, dlouhodobé projekty, které se větví do různých podúkolů.

Potřeba pravidelně reportovat postup na projektech našim B2B klientům.

Struktura firmy částečně založená na crowdsourcingu, díky kterému můžeme nabízet různorodé know-how za ceny běžného zaměstnance.
Úkol: vyřídit všechno na jednom místě, bezpečně a s minimální administrativní zátěží.

 

K čemu směřujeme?

V tuhle chvíli pro nás firma ilussion pictures vyvíjí CRM systém propojený s mobilní aplikací, uživatelskými účty a internetovými stránkami myTimi. Hlavním cílem je efektivní správa úkolů a projektů našich klientů. Stejnou prioritou je ale i dosažení takové úrovně komfortu uživatelů, při které se sníží jejich administrativní zátěž, a tím i výsledná cena za úkol.
 
Věděli jsme přesně, jaké funkcionality musí nové CRM obsahovat

  • správa klientů;
  • správa úkolů;
  • správa plateb;
  • reporting;
  • emailing;
  • správa uživatelů;
  • stopky.

 

Projekt realizujeme s podporou Evropské unie

Abychom získali k projektu finanční podporu, přihlásili jsme myTimi do soutěže Pražský voucher. Znáte je? Pomáhají začínajícím podnikatelům s rozjezdem jejich plánů. Díky tomu, že jsme Pražský voucher vyhráli, spolufinancuje nyní vývoj našeho CRM Evropská unie.

 

Jaký je výsledek?

V roce 2020 získala firma myTimi podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha – pól růstu ČR a čerpanou přes první výzvu Specializovaných voucherů (reg. č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_027/0000607). Podpora je mířena na účast firmy illusion pictures s.r.o. na projekt „Vývoj systému CRM pro společnost myTimi“ v Praze za účelem vývoje funkčního CRM systému.

Očekávaným kvantitativním výstupem je funkční CRM napojené na internetové stránky myTimi, uživatelské účty i mobilní aplikaci. Nový systém bude schopen spravovat data o zákaznících, úkoly i platby, sledovat historii, automatizovat procesy a obsluhovat zákazníky z jednoho místa.
Očekávaným kvalitativním výstupem je zvýšení komfortu zákazníků společnosti myTimi. Toho docílíme díky možnosti průběžného sledování úkolů a jejich nižší ceny. Ta bude umožněna zvýšením procesní efektivity pracovníků myTimi.

Projekt „Vývoj systému CRM pro společnost myTimi“ je spolufinancován Evropskou unií.

Získejte virtuálního
asistenta ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Jste nespokojení? Neplatíte
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy
Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím