Finance: Vymohli jsme pohledávky za stovky tisíc, a radikálně tak zvýšili cashflow realitního makléře

S čím jsme našim zákazníkům pomohli:

Reality Desk - prodej a nákup realit a developerských projektů

Pro realitního makléře Reality Desk připravujeme kompletní podklady pro fakturaci a vymáháme pohledávky.

  • Obvykle pracuje s několika účetními programy, např. Pohoda, Toggle, Fakturoid.
  • Vše následně zpracujeme do tabulek a reportů, poté vyfakturujeme. 
  • Při vymáhání pohledávek pro Reality Desk jsme díky našim zkušenostem vymohli stovky tisíc korun. 
  • Zákazníkovo cashflow se radikálně zlepšilo. 
  • Reality Desk ušetří v průměru 25 hodin měsíčně a sníží výdaje na specializované zaměstnance, kteří by u něj museli jinak pracovat na plný úvazek.

Zákazník za celou službu platí do 10 000 Kč. 
 

Omaco - cateringová společnost

Pro Omaco děláme „early“ vymáhání pohledávek. 

  • Spravujeme tabulky s dlužníky a následně vyřizujeme e-mailovou komunikaci a telefonní hovory. 
  • Obvykle řešíme neúmyslně neuhrazené faktury, jedná se však o stovky kontaktů měsíčně. 
  • Omaco Debt ušetří až 30 hodin času měsíčně.
  • Zejména se nám však podařilo zkrátit dobu plateb z 44 dní na 23 dní, což významně napomáhá cash flow celé firmy. 

Celá spolupráce pak obvykle vyjde do 15 000 Kč.
 

Proč outsourcovat finance?

Outsourcing financí obvykle zákazníkům pomáhá ke sjednocení a získání lepšího přehledu o finančním řízení. Jaké jsou hlavní výhody outsourcingu financí?

  1. Díky vymáhání pohledávek dochází ke zlepšení finančního balancu.
  2. Ušetříte opravdu hodně času i starostí, neboť pro většinu menších firem to bývá neprobádaná problematika.

 

Co nejčastěji děláme?

  • Fakturace – vystavování faktur.
  • Párování plateb.
  • Základní účetní práce.
  • Vymáhání pohledávek.
  • Hrazení bankovních příkazů – přístupové právo.    
  • Správa cashflow.

 

Jak to funguje? Je to jednoduché a rychlé.

  1. Domluvíme si schůzku nebo konferenční hovor, kde si projdeme vaše jednotlivá nastavení a firemní procesy.    
  2. Vše společně vyhodnotíme a navrhneme odhadovanou cenu.
  3. Nastavíme zastupitelnost, interní procesy a pustíme se do práce.   
  4. Po pár týdnech vyhodnotíme efektivitu nově nastavených systémů a procesů. Pokud je to možné, navrhneme jejich vylepšení nebo zrychlení.    
  5. Naším cílem je plně nastavit spolupráci. Chceme ve vás vidět spokojeného klienta a udržovat a rozvíjet dobře fungující a dlouhodobé obchodní vztahy.

 

Jak to vypadá v praxi?

Obvykle se s klientem poprvé setkáme na osobní nebo video konzultaci. Projdeme jeho potřeby, cíle a možnosti. 

Následně dojde k předání veškerých přihlašovacích údajů, případně klientovi navrhneme nový postup, který hodnotíme v rámci nákladových možností zákazníka.

Delegování financí má obvykle povahu opakujících se úkolů. Ty stačí zadat jednou a následně jen kontrolovat výsledky. Případně se domluvíme na drobných upřesněních, aby se výsledek více přiblížil původním záměrům zákazníka. 

Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím