Finance: Vymohli jsme pohledávky za stovky tisíc, a radikálně tak zvýšili cashflow realitního makléře
S čím jsme našim zákazníkům pomohli:
Reality Desk - prodej a nákup realit a developerských projektů
Pro realitního makléře Reality Desk připravujeme kompletní podklady pro fakturaci a vymáháme pohledávky.
- Obvykle pracuje s několika účetními programy, např. Pohoda, Fakturoid.
 - Vše následně zpracujeme do tabulek a reportů, poté vyfakturujeme.
 - Při vymáhání pohledávek pro Reality Desk jsme díky našim zkušenostem vymohli stovky tisíc korun.
 - Zákazníkovo cashflow se radikálně zlepšilo.
 - Reality Desk ušetří v průměru 25 hodin měsíčně a sníží výdaje na specializované zaměstnance, kteří by u něj museli jinak pracovat na plný úvazek.
 
Zákazník za celou službu platí do 10 000 Kč.
Omaco
Pro Omaco děláme „early“ vymáhání pohledávek.
- Spravujeme tabulky s dlužníky a následně vyřizujeme e-mailovou komunikaci a telefonní hovory.
 - Obvykle řešíme neúmyslně neuhrazené faktury, jedná se však o stovky kontaktů měsíčně.
 - Omaco Debt ušetří až 30 hodin času měsíčně.
 - Zejména se nám však podařilo zkrátit dobu plateb z 44 dní na 23 dní, což významně napomáhá cash flow celé firmy.
 
Celá spolupráce pak obvykle vyjde do 15 000 Kč.
Proč outsourcovat finance?
Outsourcing financí obvykle zákazníkům pomáhá ke sjednocení a získání lepšího přehledu o finančním řízení. Jaké jsou hlavní výhody outsourcingu financí?
- Díky vymáhání pohledávek dochází ke zlepšení finančního balancu.
 - Ušetříte opravdu hodně času i starostí, neboť pro většinu menších firem to bývá neprobádaná problematika (řízení fakturace a práce fakturanta není vždy interně nezbytná, neboť je potřeba outsourcovat jen několik hodin měsíčně).
 
Co nejčastěji děláme?
- Fakturace – správné vystavování faktur a zaúčtování, poskytujeme rady týkající se náležitostí faktury.
 - Párování plateb.
 - Základní práce účetní.
 - Vymáhání pohledávek.
 - Hrazení bankovních příkazů – přístupové právo.
 - Správa cashflow.
 
Jak to funguje? Je to jednoduché a rychlé.
- Domluvíme si schůzku nebo konferenční hovor, kde si projdeme vaše jednotlivá nastavení a firemní procesy.
 - Vše společně vyhodnotíme a navrhneme odhadovanou cenu.
 - Nastavíme zastupitelnost, interní procesy a pustíme se do práce.
 - Po pár týdnech vyhodnotíme efektivitu nově nastavených systémů a procesů. Pokud je to možné, navrhneme jejich vylepšení nebo zrychlení.
 - Naším cílem je plně nastavit spolupráci. Chceme ve vás vidět spokojeného klienta a udržovat a rozvíjet dobře fungující a dlouhodobé obchodní vztahy.
 
Jak to vypadá v praxi?
Obvykle se s klientem poprvé setkáme na osobní nebo video konzultaci. Projdeme jeho potřeby, cíle a možnosti.
Následně dojde k předání veškerých přihlašovacích údajů, případně klientovi navrhneme nový postup, který hodnotíme v rámci nákladových možností zákazníka.
Delegování financí má obvykle povahu opakujících se úkolů. Ty stačí zadat jednou a následně jen kontrolovat výsledky. Případně se domluvíme na drobných upřesněních, aby se výsledek více přiblížil původním záměrům zákazníka.


