banner

Osobní asistence

Banálními pochůzkami a překážkami stráví průměrný člověk 300 hodin ročně.

Ušetřete čas a soustřeďte se na jádro svého podnikání. Osobní asistent vám pomůže v byznysu i osobním životě, vyřídí úřady, vyhledá informace, vytvoří reporty, doručí zásilky nebo naplánuje služební cestu.
Chci nezávaznou nabídku
4.9 hodnocení
Další sekce
Reporting
next arrow
icon
Levnější než interní zaměstnanec.
icon
Široké pole specializace.
icon
Rychlé a profesionální jednání.
icon
Snadná komunikace online.

Virtuální osobní asistent? Proč ne!

Je rychlý. Je spolehlivý. Zná desítky jazyků a vyzná se v účetnictví i v právu. Je online. Ušetřete náklady za interní zaměstnance a zamluvte si virtuálního osobního asistenta. Dojde za vás na úřad, postará se o fakturaci nebo třeba sepíše report. Ušetří vám desítky hodin měsíčně. Jsme tým specialistů na různá odvětví byznysu a nabízíme osobní asistenci vašemu podnikání na míru.

Co v rámci osobní asistence nejčastěji děláme?

Co v rámci osobní asistence nejčastěji děláme?

Osobní asistent vám pomůže v byznysu i osobním životě. V rámci osobní asistence nejčastěji komunikujeme s úřady a pomáháme klientům zakládat společnosti. Zajišťujeme překlady s úředním ověřením, spravujeme dokumenty a podáváme daňová přiznání. Vyřizujeme zaměstnanecké benefity, organizujeme firemní večírky, plánujeme služební cesty nebo vybíráme a kupujeme dárky pro obchodní partnery. Pokud je to v souladu se zákonem, můžete nám svěřit cokoli.

S virtuální osobní asistencí ušetříte až stovky tisíc ročně

S virtuální osobní asistencí ušetříte až stovky tisíc ročně

Virtuální osobní asistent vás zbaví nejen starostí, ale také zbytečných nákladů. Nezaměstnávejte na plný úvazek někoho, koho reálně potřebujete jen na dvě hodiny denně. Místo toho si zarezervujte virtuálního osobního asistenta, který si nebere volno, nikdy není nemocný a nepotřebuje školení. Práci mu zadáte, jen když zrovna budete potřebovat, a zaplatíte jen čistý čas, který stráví plněním vašeho úkolu. Neutrácejte zbytečně.

Osobní asistent s širokými znalostmi byznysu

Osobní asistent s širokými znalostmi byznysu

Získejte v jednom osobním asistentovi specialistu na právo, jazyky, obchod i finance. Díky tomu, že se tým myTimi skládá z odborníků na různé oblasti byznysu pod jednou střechou, zvládneme jakýkoli úkol zpracovat rychle a v profesionální kvalitě. Neplaťte za úzce specializované zaměstnance a vyřiďte všechny operativní činnosti na jednom místě.

S námi je vše jednoduché

1
Zadáte nezávaznou poptávku na web.
2
Domluvíme si schůzku nebo konferenční hovor.
3
Nastavíme dobře fungující dlouhodobou spolupráci.
Chci nezávaznou nabídku
4.9 hodnocení

Máme 9 679 spokojených zákazníků

Timi photo
Michal Novák
Account Manager – Zákaznický servis, Obchod
Michal řídí oddělení zákaznického servisu a obchodu. Pomáhá nastavit základní procesy spolupráce a stará se o vztahy se zákazníkem a jeho spokojenost.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Jste nespokojení? Neplatíte
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme s perspektivy majitele firmy
Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím