Snowfeet* dosáhlo 30% návratnosti zákazníků a 83% úspory nákladů díky spolupráci s myTimi

Přečteno 418 x
Snowfeet* je rodinná firma z Valašského Meziříčí, která představuje budoucnost sjezdových sportů. Zaměřuje se na vývoj a výrobu kratších a agilnějších lyží a souvisejících produktů. Mezi hlavní produkty patří Snowfeet, Skiskates, Snowblades a inovace jako Assled. Firma usiluje o to, aby se její zákazníci cítili na svahu přirozeněji a dobře se bavili.

S čím potřeboval klient pomoct 

Ve Snowfeet* se potýkali s výzvami v oblasti zákaznického servisu, komunikace, reklamací a potřebovali efektivněji řídit svůj čas a zdroje. Bylo nutné najít flexibilní řešení, které by zachovalo osobní přístup k zákazníkům a současně optimalizovalo náklady a procesy. Společnost také hledala způsoby, jak rozšířit svůj dosah na nové trhy. V této situaci se s důvěrou obrátili na nás. 

 

Jaké bylo naše řešení a jak jsme postupovali 

V prosinci 2022 jsme kompletně převzali zákaznický servis od týmu Snowfeet* a za velmi krátkou dobu jsme nastavili e-mailovou komunikaci tak, aby byla efektivní směrem k zákazníkům a výdělečná pro naše partnery. Naše intervence přinesla pozitivní změny v několika klíčových oblastech. Podařilo se nám nejen zlepšit zákaznický servis, ale také dosáhnout úspor a zvýšit spokojenost zákazníků. Detailněji lze tuto transformaci popsat následovně: 

  1. Přátelská a výdělečná komunikace: Zavedli jsme přátelský, ale stále profesionální styl komunikace, abychom posílili vztahy se zákazníky. Díky tomuto přístupu jsme zvýšili šance na opakovaný nákup a doporučení. 
  2. Větší výdělek: Zákazníci se v krátkodobém horizontu vrací v 6 % případů, v dlouhodobém až ve 30 % případů. 
  3. Optimalizace procesu reklamací: Zavedli jsme strategii, jak zákazníka spolehlivě přesvědčit k nákupu – často totiž bývá výhodnější nenásilně přesvědčit klienta, že produkt může využít i jiným způsobem, než původně myslel – přeprodat, darovat nebo třeba jen vyzkoušet znovu v příští sezóně. K tomu napomáhá i nabídka částečného vrácení peněz nebo sleva na další produkt. Tímto přístupem jsme ušetřili náklady na vrácení zboží v 83 % případů. 
  4. Rychlé odpovědi a efektivní řešení: Abychom mohli rychle a efektivně reagovat na požadavky a zajišťovali vysokou kvalitu služeb, implementovali jsme systém, který nám umožňuje okamžitě odpovídat. Navíc pečlivě sledujeme veškerou komunikaci se zákazníkem, abychom zajistili jeho spokojenost a pochopili jeho potřeby. 
  5. Flexibilní partnerství: Zajišťujeme pro Snowfeet* flexibilní služby, které se přizpůsobují různým ročním obdobím a potřebám klienta. 

  

Počet žádostí o vrácení  

Potenciální náklad na vyřešení žádostí  

Náklad na vyřešení s myTimi  

Částka ušetřená myTimi  

Týdně  

10  

62 675 Kč  

31 295 Kč  

31 380 Kč  

Měsíčně  

40  

250 703 Kč  

125 178 Kč  

125 525 Kč  

Ročně  

480  

3 008 436 Kč  

1 502 136 Kč  

1 506 300 Kč  

 

Jak myTimi pomáhá Snowfeet* řešit sezónní výzvy 

Partner, jako je Snowfeet*, má různé potřeby v různých ročních obdobích. Zatímco na vrcholu sezóny (období od konce listopadu do začátku března) má práce nad hlavu, na jaře a v létě není zákaznická podpora zdaleka tak vytížená.  

Při spolupráci s myTimi stačí projít počátečním zaučením pracovníků, kteří již mají se zákaznickou podporou bohaté zkušenosti. Jaké jsou pak náklady? 

Cena za zpracovaný požadavek při objemu práce:  

Zaměstnanec  

myTimi  

2 hodiny/den  

220 Kč  

55 Kč  

4 hodiny/den  

110 Kč  

55 Kč  

6 hodin/den  

82,5 Kč  

55 Kč 

8 hodin/den

55 Kč  

55 Kč 

 

Čas  

Náklad zaměstnance  

Náklad myTimi  

Týden  

8 750 Kč  

5 000 Kč  

Měsíc  

35 000 Kč  

20 000 Kč  

 

Co si o našich službách myslí klient? 

V dnešním rychle se měnícím světě sjezdových sportů je potřeba, abychom byli nejen inovativní, ale také rychlí a efektivní ve všem, co děláme. S myTimi jsme našli partnera, který přesně rozumí našim potřebám a náročnému trhu, na kterém působíme. Nejenže nám pomohli nastavit zákaznický servis, ale také nám nabídli flexibilní řešení, která šetří náklady a zároveň zvyšují náš prodej.“ 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025