Brand manuál shrnuje identitu vaší značky a pravidla, jak s ní pracovat. Neobsahuje jen vizuální prvky (logo, barvy, fonty atd.), ale popisuje i vlastnosti a historii značky, tonalitu, styl komunikace a pravidla psaní. Najdete v ní příklady správného i zakázaného použití vizuálů a komunikace nebo pokyny, jak má značka působit uvnitř i navenek.
Konzistentní a ucelený brand manuál vytvoříme společnými silami. Důkladně vás vyzpovídáme ohledně vaší historie, firemních hodnot, produktů a služeb. Naše grafické oddělení zpracuje vizuální část a obsahové oddělení definuje „tone of voice“ včetně pravidel psaného i mluveného projevu, vhodných témat i preferovaných slov.
Setkáme se online nebo offline, abychom zjistili co nejvíc o vaší značce. Budeme potřebovat znát:
vize, hodnoty a cíle značky, preferovaný vizuální styl, barvy a typografii, existující materiály, jako jsou logo, obrázky a reklamy, historii a strategii používání v minulosti, požadavky na návrh designu, současný „tone of voice“ a vaši cílovou skupinu.Grafický i obsahový tým zpracuje veškeré stávající materiály a zanalyzuje strategie použité v minulosti. Následně vám odprezentujeme vlastní návrhy a případně je poupravíme.