Brand manuál – vaše firemní identita

Už se nestane, že vaši značku někdo zobrazí pomocí hravého vizuálu, když chcete působit seriózně.
Vytvoříme pro vás brand manuál, díky kterému bude každý vědět, jak identitu vaší značky správně prezentovat – ve vizuálním, psaném i mluveném projevu.
Chci nezávaznou nabídku
arrow down

Nechte svůj byznys vyrůst díky brandové identitě

f1
Identita značky v jednom dokumentu.
f1
Jasná a srozumitelná pravidla pro vizuální, psaný i mluvený projev.
f1
Příklady správného a zakázaného použití.
f1
Budete působit konzistentně uvnitř i navenek.
deloitte

Brand manuál = korporátní identita v jediném dokumentu

Brand manuál shrnuje identitu vaší značky a pravidla, jak s ní pracovat. Neobsahuje jen vizuální prvky (logo, barvy, fonty atd.), ale popisuje i vlastnosti a historii značky, tonalitu, styl komunikace a pravidla psaní. Najdete v ní příklady správného i zakázaného použití vizuálů a komunikace nebo pokyny, jak má značka působit uvnitř i navenek.  

Na tvorbě firemní identity budeme pracovat společně

Konzistentní a ucelený brand manuál vytvoříme společnými silami. Důkladně vás vyzpovídáme ohledně vaší historie, firemních hodnot, produktů a služeb. Naše grafické oddělení zpracuje vizuální část a obsahové oddělení definuje „tone of voice“ včetně pravidel psaného i mluveného projevu, vhodných témat i preferovaných slov.  

Chci nezávaznou nabídku

S námi je vše jednoduché

1
Vyplníte poptávkový formulář a domluvíme se na spolupráci.
2
Společně si projdeme, co vaši značku definuje a jak chcete působit.
3
Vytvoříme jeden dokument, který jasně určuje, jak se vaše značka prezentuje.
Chci nezávaznou nabídku
google logo
Recenze 67 zákazníků
4,7 review star

Jak probíhá tvorba brand manuálu?

Setkáme se online nebo offline, abychom zjistili co nejvíc o vaší značce. Budeme potřebovat znát: 

vize, hodnoty a cíle značky,   preferovaný vizuální styl, barvy a typografii,  existující materiály, jako jsou logo, obrázky a reklamy,   historii a strategii používání v minulosti,   požadavky na návrh designu,  současný „tone of voice“ a vaši cílovou skupinu. 

Grafický i obsahový tým zpracuje veškeré stávající materiály a zanalyzuje strategie použité v minulosti. Následně vám odprezentujeme vlastní návrhy a případně je poupravíme. 

Už nám věří více než 327 zákazníků

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025