Brand manuál shrnuje identitu vaší značky a pravidla, jak s ní pracovat. Neobsahuje jen vizuální prvky (logo, barvy, fonty atd.), ale popisuje i vlastnosti a historii značky, tonalitu, styl komunikace a pravidla psaní. Najdete v ní příklady správného i zakázaného použití vizuálů a komunikace nebo pokyny, jak má značka působit uvnitř i navenek.
Konzistentní a ucelený brand manuál vytvoříme společnými silami. Důkladně vás vyzpovídáme ohledně vaší historie, firemních hodnot, produktů a služeb. Naše grafické oddělení zpracuje vizuální část a obsahové oddělení definuje „tone of voice“ včetně pravidel psaného i mluveného projevu, vhodných témat i preferovaných slov.
Setkáme se online nebo offline, abychom zjistili co nejvíc o vaší značce. Budeme potřebovat znát:
vize, hodnoty a cíle značky, preferovaný vizuální styl, barvy a typografii, existující materiály, jako jsou logo, obrázky a reklamy, historii a strategii používání v minulosti, požadavky na návrh designu, současný „tone of voice“ a vaši cílovou skupinu.Grafický i obsahový tým zpracuje veškeré stávající materiály a zanalyzuje strategie použité v minulosti. Následně vám odprezentujeme vlastní návrhy a případně je poupravíme.
Firemní identita je způsob, jak se firma prezentuje a jak ji vnímá veřejnost. Zahrnuje všechny vizuální a komunikační prvky, jako je logo, barvy, písmo, design webových stránek, ale i tón komunikace a další aspekty. Všechny tyto prvky spolu vytvářejí jednotný obraz, který buduje důvěru a loajalitu zákazníků.
Díky silné firemní identitě zákazníci vědí, co od firmy očekávat, a firma si tak vytváří stabilní a pozitivní dojem, který pomáhá budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky.
Firemní kulturu tvoří hodnoty, normy, postoje, chování a zvyky, které definují způsob fungování firmy. Firemní kultura zahrnuje i styl komunikace, přístup k práci a vztahy mezi kolegy.
Navíc firemní kultura zásadně ovlivňuje, jak zaměstnanci vnímají svou práci a jak se identifikují s organizací, to má přímý dopad na jejich motivaci, kvalitu odvedené práce a loajalitu vůči firmě.
Začněte definováním hodnot a principů, které chcete, aby vaše firma dodržovala. Hodnoty jasně komunikujte všem zaměstnancům a snažte se, aby se staly základem pro rozhodování a chování ve firmě. U nás v myTimi si třeba hodnoty připomínáme na každém firemním meetingu.
Firemní hodnoty představují soubor zásad, pravidel a přesvědčení, které lidé ve firmě přijímají jako své vlastní a podle kterých se řídí.
Jaké hodnoty máme v myTimi?