Co všechno dokážeme a jak vám ulehčíme život?

Jaké starosti můžete díky virtuálnímu asistentovi hodit za hlavu? S čím pomůže služba myTimi podnikatelům a živnostníkům? Jak může vytrhnout trn z paty rodinám, dobrodruhům či spřízněným duším? A jak rychle zvládneme vyřešit vaše nejčastější úkoly?

 

 

Nedělejte věci, které vás štvou

Službu myTimi jsme vytvářeli tak, aby byla uživatelsky co nejvíce přívětivá a transparentní. Chceme, aby byl proces zadání úkolu co nejjednodušší, a proto jsme nedávno zodpověděli vaše nejčastější otázky.

I přesto, že na virtuálního asistenta můžete přehodit téměř úplně vše a zbavit se úkolů, které vás rozčilují, nebaví nebo vám žerou moc času, rozdělili jsme naši působnost do tří kategorií. Jaké to jsou?

 

  1. Virtuální asistent nejen pro podnikatele a živnostníky.
  2. Cestování na míru.
  3. Chytrý kurýr.

 

Že vám tyto kategorie moc neřeknou? Podívejme se na ně zblízka.

 

1. Virtuální asistent aneb Čas jsou peníze

V B2B službách se cítíme jako ryba ve vodě. Podnikatelé a živnostníci  na nás mohou delegovat úkoly v oblastech jako jsou:

 

  • Zákaznický servis – zpracování objednávek, řešení reklamací, poskytování návodů, kompletní zajištění zákaznického servisu.
  • Backoffice – reporting, revize a úprava dokumentů, překlady, organizace dokumentů, příprava prezentací.
  • Obchod – revize strategie, návrhy nové strategie, akvizice klientů, telesales, školení B2C i B2B.
  • Marketing – marketingový průzkum, tvorba textů, e-mailové kampaně, správa sociálních sítí, komunikace s influencery, event planning.
  • Grafika – webové stránky, propagační materiály, bannery a tiskoviny.
  • Finance – fakturace, účetnictví, nastavení finančních procesů.
  • Rutinní úkoly ve firmě – vkládání dat, organizace akcí, rutinní úkoly a procesy.
  • Soukromý asistent – organizace kalendáře.

 

Virtuálního asistenta potřebují ale také rodiče, partneři nebo přátelé. S čím jim zejména můžeme pomoci? Zařídíme:

 

 

2. Cestování na míru vám zaručí dovolenou snů

Kdo by neměl rád dovolenou? A kdo by neměl rád dovolenou, kterou nemusí plánovat, ale naopak si ji může jen užívat? Nemáme na mysli služby klasické cestovky a přizpůsobování se jiným účastníkům zájezdu. Každou cestu přizpůsobíme vašim přáním a požadavkům, vytvoříme itinerář na míru s tipy na neznámá místa a zbavíme vás veškerých starostí a zařizování. Jaké starosti můžete na službu myTimi přehodit?

 

  • Plán trasy a harmonogram – podrobný denní plán, různé varianty programu, vyznačené trasy na mapě včetně GPS souřadnic.
  • Administrativu či praktické rady a tipy – kde a jak získat vízum, ceny potravin, kde směnit peníze, doporučená očkování, důležité kontakty.
  • Ubytování a dopravu – doporučení a rezervace, letenky a doprava na letiště, auto k zapůjčení, tipy na parkování.
  • Zábavu – vstupenky na památky a atrakce, koncerty, divadelní vystoupení, sportovní utkání a do zábavních parků.
  • Plná břicha – doporučení a rezervace oblíbených restaurací, vináren, pivnic, kaváren či cukráren.
  • Asistenci na cestách – přesměrování hovorů, pomoc při nečekaných situacích, rady a tipy při cestování.

 

 

3. S chytrým kurýrem nebudete ztrácet čas

Nesnášíte pochůzky po městě a postávání ve frontách? Vyzvedávání a doručování zásilek nechte na nás. Co všechno myTimi umí?

 

  • Zásilky – vyzvednutí odkudkoliv, doručení kamkoliv, doručení na více míst, naplánování ideální trasy.
  • Nákup a reklamace – nákup v kamenné prodejně, nákup v e-shopu a následné doručení, reklamace produktů.
  • Fronty – vyzvednutí vstupenek do divadla, na koncerty, památky a další atrakce či sportovní utkání.
  • Dárky – tipy a doporučení na základě vašich požadavků nebo popisu obdarovaného, nákup a doručení.
  • Auta a motorky – přezutí pneumatik, umytí a čištění interiéru, přepsání na jiného majitele, pořízení parkovací karty, koupě dálniční známky.
  • Živnosti a s. r. o.–- založení živnosti nebo společnosti, provedení změn, zrušení živnosti, poskytnutí informací.

 

Časům, ve kterých jste na úkoly potřebovali zaměstnat desítky lidí, už odzvonilo. Virtuální asistent myTimi dokáže zkombinovat znalosti množství kvalifikovaných lidí s proaktivním přístupem. O spolehlivost a úsporu času i peněz se nemusíte obávat. Vaše úkoly navíc vyřešíme raz dva.

 

Jak rychle zvládneme vyřešit nejčastější úkoly?

Neustále na službách zákazníkům pracujeme, procesy pro vaše pohodlí zlepšujeme a zjednodušujeme. A to bez ohledu na to, zda se jedná o virtuální asistenci, cestování na míru nebo služby chytrého kurýra. Ptáte se, zda zvládneme vaše úkoly vyřešit ještě dnes? 67 % úkolů zvládneme opravdu vyřídit během jednoho dne.

Zadali jste nám úkol, který potřebujete rozřešit ještě dnes? Při zadávání úkolu některému z našich virtuálních asistentů na to upozorněte a my uděláme vše proto, abyste byli spokojeni. Kvůli vám rádi přeskupíme naše priority.

 

Líbil se vám článek?
Pošlete jej svým přátelům

Chcete zadat úkol, nebo se na něco zeptat?

Vyplňte rychlý formulář a Timíci se vám během pár minut ozvou ve všední dny od 9 do 17 hodin
Jméno a příjmení nesmí být prázdné
Telefon nesmí být prázdné
E-mail musí být ve správném formátu
Zpráva nesmí být prázdné

Timi

Timi je osobní pomocník, se kterým ušetříte čas a pustíte starosti z hlavy
Vyzkoušejte zdarma

Registrace

Registrujte se

Výhody registrace
  • 300 Kč zdarma na vaše první úkoly
  • 200 Kč za doporučení Timiho přátelům
  • Přehled o realizovaných úkolech
  • O ceně úkolů rozhodujete vy - vždy zaplatíte jen tolik, kolik uznáte za vhodné
  • Lépe vás poznáme - zadávání úkolů bude snadnější a jejich plnění rychlejší