Tvorba a rozesílání newsletterů se finančně vyplatí, například díky bezplatným tarifům u mailingových nástrojů. My pro rozesílaní newsletterů používáme nástroje Ecomail, Mailchimp a Mailkit, které nastavíme technicky. Postaráme se i o tvorbu obsahu (včetně témat a harmonogramu) a grafické zpracování šablon.
Vaše e-maily si budou klienti navzájem přeposílat. Víme, jak na to. Odzkoušeli jsme si to. Vyplatí se psát hodnotné newslettery z vašeho oboru. Takže ať už působíte v oblasti B2B, nebo B2C, díky edukativnímu newsletteru:
• vzděláte své zákazníky,
• vybudujete si s nimi vztah,
• posílíte brand awareness
• a zlepšíte výsledky jiných kanálů.
Každý by měl dostávat jen takové e-maily, které ho opravdu zajímají. Proto nejdříve segmentujeme, abychom mohli posílat personalizované nabídky, slevy nebo informace o nových produktech.
Úspěšnost newsletterů také vyhodnocujeme. Pravidelně sledujeme počet otevření i počet konverzí a doporučujeme, co dělat dál, abyste měli vyšší tržby.
Šetří čas, zvyšují míru otevření i počet konverzí. Nejsou zbytečné – je to způsob, jak zákazníkům předávat správné informace ve správný čas, aniž byste museli e-maily pokaždé vytvářet a odesílat zvlášť.
• Uvítací e-mail,
• přání k svátku,
• potvrzení objednávky,
• oznámení o doručení
• nebo třeba informaci o tom, že vaši zákazníci opustili košík,
napíšeme srozumitelně, aby bylo sdělení jasné hned po prvním přečtení.