Event management: Pomáháme s organizací gastrofestivalu, který navštíví až 10 000 lidí
S čím jsme našim zákazníkům pomohli:
Foodparade
Pomáháme hlavnímu organizátorovi tradičního eventu (gastrofestivalu) Foodparade, který navštěvuje každý rok cca 7 000 – 10 000 lidí. Hledáme především restaurace, které by na festivalu neměly chybět.
- Staráme se o rešerše světových kuchyní, od české, slovenské, přes asijské, mexické, až po belgické, italské nebo francouzské. Hledáme vystavovatele v podobě českých farmářů a drobných podnikatelů s domácími výrobky i pochutinami.
- Všechny kontakty shromažďujeme na jednom místě a pro Foodparade tak spravujeme databázi se stovkami kontaktů.
- Vyhledali jsme desítky firem a oslovili je s nabídkou partnerství, finančního i mediálního.
- Oslovujeme telefonicky potenciální vystavovatele. Od našeho klienta máme veškeré informace o cenách a podmínkách, za kterých lze daná místa nabízet. Jestliže restaurace projeví zájem, posíláme jí přehlednou prezentaci a vše následně řešíme skrz e-mailovou komunikaci.
- Loňský ročník eventu silně ovlivnilo špatné počasí, což negativně ovlivnilo celý festival. Situace se tak pro tento ročník zpočátku nevyvíjela dobře. Oslovili jsme a zahájili spolupráci s bezmála 300 vystavovateli a partnery. Dosáhli jsme výrazného zlepšení celé situace. Navýšili jsme počet vystavovatelů, kteří se zúčastnili, ale také jsme pozitivně ovlivnili finanční vývoj a rozpočet festivalu.
- Měsíčně trávíme nad přípravou této akce 60 hodin.
Cena těchto služeb přijde Foodparade měsíčně na 18 000 Kč.
Proč outsourcovat event management?
S event managementem nemá příliš mnoho interních zaměstnanců zkušenosti. Pokud je ovšem mají, jen stěží se jim povede akci organizovat efektivně.
- Díky outsourcingu event managementu se vyvarujete zbytečným chybám.
- Ušetříte opravdu hodně času i starostí, neboť pro většinu interních zaměstnanců to bývá neprobádaná problematika.
Co nejčastěji děláme?
- Hledáme vhodné prostory.
- Zjišťujeme cenové nabídky.
- Komunikujeme s dodavateli.
- Zařídíme pozvání stálých i nových zákazníků.
- Osobně pomáháme na místě konání.
- Oslovujeme vystupující a vystavovatele.
- Vyhledáváme nejen konferenční prostory.
- Pomáháme s přípravou eventů (firemní akce, teambuilding akce, konference, semináře).
- Nevíte si rady s programem akce? Vymyslíme zábavu na firemní večírek a kompletní program dalších akcí.
Jak to funguje? Je to jednoduché a rychlé.
- Domluvíme si schůzku nebo konferenční hovor, kde si projdeme vaše jednotlivá nastavení a firemní procesy.
- Vše společně vyhodnotíme a navrhneme odhadovanou cenu.
- Nastavíme zastupitelnost, interní procesy a pustíme se do práce.
- Po pár týdnech vyhodnotíme efektivitu nově nastavených systémů a procesů. Pokud je to možné, navrhneme jejich vylepšení nebo zrychlení.
- Naším cílem je plně nastavit spolupráci. Chceme ve vás vidět spokojeného klienta a udržovat a rozvíjet dobře fungující a dlouhodobé obchodní vztahy.
Jak to vypadá v praxi?
Obvykle se s klientem poprvé setkáme na osobní nebo video konzultaci. A ať už se jedná o konferenci, firemní akci, novoroční večírek nebo promo akci, projdeme si zákazníkovy potřeby, cíle a možnosti. Chceme vědět, co má být cílem akce, jaké aktivity mají po eventu vzniknout a čeho chce zákazník dosáhnout.
Víme, že klíčová je produkce, soustředíme se na cíl, ale také vhodné datum a místo samotné akce, program eventu. V některých případech pomáháme také s pozvánkou i technickým a produkčním zajištěním. Před akcí navrhneme postup, který zvažujeme v rámci rozpočtových možností zákazníka. Případně se v konečné fázi domluvíme na drobných upřesněních, aby se výsledek přiblížil původním záměrům a cílům zákazníka.