75 faktů, citací a statistik o zákaznickém servisu

Dobře nastavená komunikace se zákazníkem by pro malý a střední podnik měla být klíčová! Pokud totiž nevíte, jak komunikovat se zákazníkem, můžete přijít o hodně. Podle průzkumu ztratí americké společnosti kvůli špatnému zákaznickému servisu ročně více než 62 miliard dolarů. Jaká další čísla a výsledky týkající se zákaznické podpory výzkum přinesl?

 

 

Společnost Help Scout zveřejnila na své webové stránce přesně 75 faktů, citací a statistiky týkající se zákaznického servisu a dopátrali se odpovědi na otázku, jak může jakákoliv firma přinést klientům to nejlepší. Zajímají vás konkrétní čísla? Pak jste tu správně, vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější fakta a čísla!

 

Ztráta dobrého jména i peněz

  • Americké společnosti ztratí ročně více než 62 miliard dolarů kvůli špatnému zákaznickému servisu.
  • Jeden Američan řekne průměrně 15 lidem o špatné zákaznické zkušenosti (s dobrou se pochlubí průměrně jen 11).

 

Přechod ke konkurenci

  • Více než 50 % Američanů zrušilo plánovaný nákup nebo transakci právě kvůli špatnému zákaznickému servisu.
  • Stačí jedna špatná zkušenost se zákaznickou podporou a každý třetí Američan začne uvažovat o odchodu ke konkurenci.
  • Jestliže je nákupní proces příliš obtížný, zhruba 74 % lidí se rozhodne pro změnu značky.
  • 51 % zákazníků postačí jedna negativní zkušenost a u společnosti už nikdy nenakoupí.
  • Pokud společnost zákazníka nerespektuje, je to pro něj důvod k odchodu.

 

Kvalitní zákaznický servis se vyplatí

  • 7 z 10 amerických zákazníků uvedlo, že utratili více peněz u společností poskytující skvělé služby.
  • Jestliže se vám povede zvýšit míry udržení zákazníků o 5 %, zvýšíte zisky z 25 % na 95 %.
  • Mileniálové jsou ochotni za skvělou zákaznickou péči utratit nejvíce ze všech zkoumaných skupin (o 21 % více).
  • Společnostem s ročními příjmy ve výši 1 miliardy dolarů, kterým se podařilo mírně zvýšit kvalitu zákaznického servisu, přinesly obchody průměrné zvýšení výnosů o 823 milionů USD za tři roky.

 

Spokojený zákazník je dobrý zákazník

  • Získat nového zákazníka je 5-25x dražší, než udržet si stávajícího.
  • Dobrá zkušenost se společností je pro 64 % lidí důležitější, než cena nákupu.
  • Doporučit produkt přátelům se rozhodne po pozitivní zkušenosti se společností 77 % zákazníků.
  • Američané se častěji uchylují na sociálních sítích ke zveřejnění dobré zprávy (53 %) než ke špatné zkušenosti (35 %).

 

Co spokojení zákazníci od společnosti požadují

  • Zákazníci očekávají, že jim na e-maily podniky odpoví do hodiny.
  • Zákazníci očekávají, že jim na chatu podniky odpoví do 45 sekund.
  • Mileniálové preferují chat nad jinými komunikačními kanály.
  • Zákazníci budou čekat průměrně 11 minut, než zavěsí.
  • 75 % zákazníků očekávají on-line pomoc do 5 minut.

 

Nefungující zákaznická podpora vás tak může připravit o klienty, množství peněz i dobré jméno. Vážně to chcete riskovat? Pokud hledáte levnější řešení, než je klasický zaměstnanec, využijte našich služeb a zákaznický servis delegujte na virtuálního asistenta myTimi.

Pokud hledáte důvody, proč virtuální asistence, víc se dočtete právě zde.

Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím