Reklamy ve vyhledávání (search reklamy) jsou nejlevnějším způsobem, jak získat nové a zároveň relevantní poptávky. Proto reklamy na Googlu spouštíme vždy jako první. Dokážeme je zacílit přesně díky jedinečnému automatickému reportu, který umí napárovat uživatele ke konkrétní sadě reklam.
Díky PPC reklamám si otestujete váš produkt na opravdových zákaznících. Kdy raději netestovat a produkt rovnou změnit? Pokud je vaše marže z produktu nižší než 500 Kč (v případě e-commerce). Naše praxe vypadá tak, že před spuštěním reklam zhodnotíme stav vašeho webu a produktu či služeb a případně je upravíme. Jen tak zajistíme maximální výsledky, tedy tržby pro vaše podnikání. Pro byznys totiž není důležité množství poptávek, ale jejich kvalita.
Protože se zaměřujeme na B2B a B2C služby, umíme formulovat výhody vašich produktů i jejich jedinečné prodejní argumenty a získat pro vaše podnikání tržby.
Z reklam na Googlu vám budou přicházet inbound poptávky, tedy zákazníci, kteří se na vás obrátí sami, protože jste je zaujali. A protože chtějí něco od vás, celkový prodejní cyklus se zkracuje cca na 1–2 měsíce.
Váš produkt pochopíme velmi rychle a vytvoříme pro něj reklamy na míru. Používáme při tom automatickou strategii nabídek, která dokáže podle zájmů cílového publika kampaň doručovat na co nejrelevantnější uživatele. Také získává data, kteří uživatelé zafungovali nejlépe, a cílení podle toho upravuje. Průběžně budeme vše vyhodnocovat a podávat vám report.
Cena reklamy na Googlu se odvíjí od několika faktorů, včetně zvoleného typu kampaně, konkurence pro konkrétní klíčová slova, geografického cílení a nastaveného rozpočtu.
V Google Ads platíte obvykle za každý proklik na vaši reklamu. Cena za proklik se pohybuje v rozmezí korun až po desítky korun, v závislosti na konkurenci v daném segmentu.
Pro vytvoření reklamy na Googlu si musíte založit účet na Google Ads – platforma pro správu reklam. Následně vyberete typ kampaně, nastavíte cílení, nahrajete veškeré podklady pro reklamu (obrázky, bannery, klíčová slova), napíšete texty a nastavíte rozpočet. Pak už stačí jen zkontrolovat nastavení a kampaň spustit. Více jsme o tom napsali v článku.
Jedním ze způsobů, jak dostat svůj web na přední příčky ve vyhledávání, je využít placenou reklamu od Googlu. Placené reklamy od Googlu fungují na principu aukčního systému, kde soutěžíte s dalšími inzerenty o zobrazení vašich reklam na konkrétní klíčová slova. Inzerenti stanoví cenu, kterou jsou ochotní zaplatit za proklik (CPC), a Google na základě toho a dalších faktorů určí, které reklamy se zobrazí na předních pozicích ve vyhledávání.
Google nabízí několik typů reklamních kampaní: