Newsletter pro e-commerce

Dobrý e-mail marketing se zakládá na promyšlené strategii. Může být totiž zdrojem až 30 % tržeb.
Zákazníci budou u vás nakupovat opakovaně. Databázi příjemců rozdělíme na segmenty, které zasáhneme cíleným sdělením.
Chci nezávaznou nabídku
...
arrow down

Nechte svůj byznys vyrůst díky newsletterům

f1
Newslettery od nás zvyšují brand awareness a posilují výkon ostatních kanálů.
f1
Tvoříme newslettery s PNO pod 10 %.
f1
Používáme nástroje Ecomail, Mailchimp a Mailkit.
f1
1× měsíčně dostanete přehledný report.
deloitte
Newslettery v oblasti e-commerce musí prodávat

Newslettery v oblasti e-commerce musí prodávat

Segmentujeme, personalizujeme a doporučujeme produkty. Informujeme o novinkách, akčních nabídkách a slevách. Také ale ukládáme váš brand zákazníkům do mysli – čím víc newsletterů rozešlete, tím líp si vás zákazníci zapamatují a pravděpodobně i nakoupí. Bojíte se, že odběratele svými newslettery zahltíte? Díky míře otevření (open rate) dokážeme včas zjistit, kdy frekvenci rozesílky snížit.

E-mail marketing patří mezi nejlevnější prodejní kanály

E-mail marketing patří mezi nejlevnější prodejní kanály

Tvorba a rozesílání newsletterů jsou finančně výhodné. Například díky tvorbě šablon, které správně nastavíme hned napoprvé, nebo tarifům zdarma u mailingových nástrojů. My používáme Ecomail, Mailchimp a Mailkit. Poslední zmíněný je trochu dražší, ale vyplatí se, protože newsletter se přes něj dostane k téměř všem příjemcům. Riziko, že skončí ve spamu, je tak naprosto minimální. Navíc se postaráme o technické nastavení nástroje, grafické zpracování podle brandmanuálu i tvorbu obsahu včetně témat a harmonogramu.

Chci nezávaznou nabídku

S námi je vše jednoduché

1
Zadáte nezávaznou poptávku.
2
Domluvíme se, jak často a o čem budeme psát.
3
Vytvoříme šablonu a budeme psát newslettery, které prodávají.
Chci nezávaznou nabídku
google logo
Recenze 67 zákazníků
4,7 review star

Už nám věří více než 327 zákazníků

B2C segment
B2B segment

Často kladené otázky

down up Co je to newsletter?

Newsletter je pravidelně zasílaný e-mail obsahující informace, novinky nebo tipy, které můžou být pro příjemce zajímavé nebo užitečné. Je to nástroj pro komunikaci s odběrateli, který firmy a organizace využívají k udržování vztahů se zákazníky. Důležité je taky zmínit, že newsletter dostávají pouze lidé, kteří dali souhlas k jeho odběru.

down up Co má obsahovat newsletter?

Součástí každého newsletteru by měl být poutavý předmět, který čtenáře zaujme a motivuje k otevření e-mailu. Tělo newsletteru by mělo obsahovat hodnotný obsah (například tipy, novinky nebo slevové akce), grafiku, která ladí s designem značky a jasnou výzvu k akci (CTA). 

Nezapomeňte ani na responzivní zobrazení, aby se e-mail dobře zobrazoval jak na počítači, tak i na mobilu a dalších zařízeních.

down up Kdy je nejlepší posílat newsletter?

Obecně platí, že pro e-commerce je vhodné e-maily posílat mimo pracovní dobu. Pokud ale chcete zjistit, co nejlépe vyhovuje vašemu publiku, využijte A/B testování. Vyzkoušejte různé časy i dny a ověřte si, jestli je pro vás lepší posílat newslettery ve všední den nebo o víkendu a zda vaše publikum lépe reaguje ráno, odpoledne nebo večer.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025