Jak jsme PFC zajistili nárůst poptávek o 35 %, a přitom dokonce snížili cenu za konverzi? Díky efektivním PPC kampaním

PPC
Přečteno 327 x
Prague Fertility Centre (PFC) je přední evropské centrum asistované reprodukce s vlastní laboratoří, jejíž metody patří k nejpokročilejším v České republice. Mezi hlavní služby, které klinika poskytuje, patří umělé oplodnění, kontrola plodnosti, darování a zmrazování vajíček.

Proč se na nás klinika obrátila? 

Klientovi se nedařilo růst podle očekávání, a to i přes veškerou snahu a finance, které investoval do reklamních kampaní. Reklamy nefungovaly podle představ a klient se potýkal s velkou konkurencí a vysokou cenou za zákazníka. 

Naším cílem tedy bylo optimalizovat reklamní kampaně napříč všemi trhy (v České republice, Německu, na Balkáně a v dalších anglicky mluvících zemích), aby klinika naplnila kapacity svých lékařských týmů. 

 

Jaké bylo naše řešení? 

Začali jsme analýzou stávajících reklamních kampaní na Google Ads

  • Navrhli jsme kroky pro úpravu aktuálních kampaní tak, aby jejich změna nezapříčinila výpadek v získávání nových poptávek. 
  • Kampaně jsme optimalizovali postupně po jednotlivých trzích podle jejich obchodního potenciálu a aktuálních priorit. 
  • Nastavili jsme optimální mix mezi jednotlivými reklamními kanály, abychom oslovili zákazníky ve všech fázích nákupního rozhodování
  • Důkladně jsme nastavili analytiku a měření kampaní, aby reklamní účty zobrazovaly správné výsledky a my tak měli možnost efektivně vyhodnocovat jednotlivé reklamy. 

 

Na základě získaných dat jsme: 

  • vyhodnotili, jaký formát funguje nejlépe, a ten jsme posilovali, 
  • navrhli strategii, která měla vést k navýšení počtu poptávek pro jednotlivé trhy za předem definovanou cenu za poptávku
  • vytvořili nové reklamní sady a začali jsme s tvorbou reklamních bannerů. 

Neskončili jsme ale jen u tvorby PPC kampaní. Kromě toho jsme také prošli celý klientův web a identifikovali slabá místa, která bránila uživatelům v zanechání poptávky. Na základě toho jsme klientovi navrhli konkrétní úpravy, které zlepšily uživatelskou zkušenost návštěvníků webu. 

 

Jaké jsou výsledky spolupráce? 

Už v prvních dvou měsících spolupráce se nám podařilo získat více než dvojnásobek nových poptávek oproti předchozímu období a za průměrně nižší cenu. 

Po prvotních úpravách jsme se vrhli na tvorbu nových kampaní, jejichž cílem bylo zvýšit povědomí o značce a zaměřit se na sezónní slevy. Za 1. rok se nám podařilo napříč všemi spravovanými trhy:  

  • Zvýšit meziročně počet poptávek o 35 %. 
  • Snížit meziročně cenu za konverzi o 7 %. 

Jednotlivým kampaním se průběžně věnujeme a na základě výsledků zefektivňujeme jejich nastavení. V průběhu jsme čelili narůstající konkurencí, testování nových trhů a komplikacím na Balkáně. V takové situaci bychom i udržení ceny za konverzi považovali za úspěch. Nám se však podařilo ji ještě snížit.  

 

Co na výsledky říká klient? 

„Zaměřujeme se na úzkou cílovou skupinu, a navíc působíme v oboru s vysokou konkurencí. Proto pro nás bylo zásadní optimalizovat nejen naše reklamní kampaně, ale i webové stránky. Spoluprací s myTimi jsme dosáhli výrazného zvýšení poptávek a snížení nákladů na akvizici. Do budoucna máme v plánu ve spolupráci pokračovat, abychom naše služby dostali k těm správným lidem a pomohli i dalším párům splnit jejich sen o rodině.“ 

– Zuzana Kozúbková, marketingová ředitelka Prague Fertility Centre 

 

Jak spolupráce pokračuje? 

Kromě zmíněných PPC kampaní jsme rozšířili spolupráci o SEO aktivity – kontinuálně pracujeme na vylepšení webu a linkbuildingu. Klient nám svěřil i tvorbu pravidelného edukativního newsletteru a blogových článků, jejichž cílem je zvýšit relevanci webu a poskytnout uživatelům hodnotné informace o IVF

 

 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025