Díky PPC reklamám jsme CLINIC+ snížili cenu za rezervaci z 600 Kč na 200 Kč a zajistili stabilní růst nových klientů

Přečteno 393 x
Společnost CLINIC+ je zubní klinika, která se zaměřuje na estetickou a chirurgickou stomatologii, včetně implantátů a faset. Klienti této kliniky si pochvalují nejen vysokou odbornost lékařů, ale i příjemné prostředí.

S čím se na nás CLINIC+ obrátila? 

Ještě předtím než nás CLINIC+ oslovila s cílem pomoct s online kampaněmi, starala se jí o SEO aktivity a PPC reklamy jiná agentura. Cítila ale, že svůj potenciál maximálně nevyužívá – růst nových pacientů stagnoval, což bylo nepříjemné hlavně kvůli potřebě zaplnit kapacity doktorů. 

 

Jak jsme postupovali? 

Hned na začátku jsme si s klientem stanovili hlavní cíl (růst počtu nových pacientů) a vytvořili positioning. Ten nám dává odpovědi například na tyto otázky:  

  • Jaká jsou pravidla komunikace?  
  • V čem jste lepší než konkurence?  
  • Jaká je vaše cílová skupina a co ji zajímá?  
  • A mnoho dalších. 

Cíl a positioning nám pak slouží k tvorbě strategie, ve které jsme kromě způsobu, jak cíle dosáhneme, určili i co je ke splnění potřeba. V tomto případě se jednalo o úpravy webu, do kterých jsme se ještě před spuštěním kampaní pustili. Úpravy zahrnovaly změny textů, struktury a rozložení stránek. Po optimalizaci webu jsme vytvořili a spustili nové PPC kampaně. 

V prvních měsících jsme s výsledky bojovali. I přes vyšší relevantní návštěvnost a vyšší konverzní poměr se reálný počet rezervací nezvyšoval. Předpokládali jsme, že za tím stojí ambulantní rezervační systém, který nám neumožňoval počet rezervací měřit. 

Navrhli jsme proto změnu – klienty jsme nechali provádět rezervaci přes kontaktní formulář. Na základě této změny jsme vytvořili i systém pro zaznamenávání kontaktních údajů. Zaměstnanci kliniky pak pacienty telefonicky objednávali na konkrétní termín. 

S CLINIC+ jsme pak následně objednávky procházeli, porovnávali jsme data s analytikou a sledovali, v kterém kroku se objednávky ztrácí. Díky formuláři jsme tak mohli vidět celý prodejní trychtýř (funnel), narozdíl od rezervačního systému, který to neumožňoval. Získaná data nám následně posloužila pro další úpravy a práci s reklamou a webem.  

 

Jaké jsou výsledky? 

Zlepšili jsme akviziční proces a bylo to znát i na výkonu kampaní. Cena za rezervaci se na začátku naší spolupráce (březen 2023) pohybovala kolem 600 Kč, v říjnu už byla na 200 Kč

Klient se ale chtěl po pár týdnech spolupráce vrátit k rezervačnímu systému, který byl pro kliniku procesně jednodušší – zákazník si v něm totiž rovnou zarezervoval termín. Nicméně toto zjednodušení pro klienta znamenalo náročnější proces pro zákazníka. Ten musí hlavně vědět, na který zákrok se objednat, a to u takto komplexní a specifické služby není hned napoprvé jasné. Z toho důvodu jsme očekávali zhoršení výsledků, což se později potvrdilo. Na konci prosince jsme zaznamenali, že se cena za rezervaci vyšplhala na čtyřnásobek a výkonnost reklam se zhoršila o 100 %.  

Při srovnání měsíce, kdy klinika používala rezervační systém s měsícem, kdy byl na webu formulář, jsme zaregistrovali pokles počtu rezervací o 48 %

 

Co dalšího plánujeme v rámci naší spolupráce? 

Naše spolupráce s klientem nekončí. Stále pomáháme s online kampaněmi a od nového roku se naše spolupráce rozšířila o SEO aktivity, které zahrnují tvorbu blogových článků a linkbuilding. 

 

Jak spolupráci hodnotí CLINIC+? 

Společnost myTimi s.r.o. si za dobu naší spolupráce získala náš obdiv a hluboké uznání. V oblasti SEO a reklamy prokázali nejen vysokou odbornost, ale také osobní přístup. Jejich tým je sestaven z odborníků, kteří jsou nejen špičkou ve svém oboru, ale také vždy ochotni naslouchat našim potřebám a přizpůsobit strategie tak, aby co nejlépe reflektovaly naše cíle a vize. Oceňujeme jejich schopnost vysvětlit složité SEO procesy a reklamní strategie i laické veřejnosti.“ 

– MUDr. Aleksei Alekaev 

 

Řekněte si o skvělé výsledky i vy  

Vytvoříme pro vás PPC kampaně, které dokážou několikanásobně zrychlit růst podnikání. Rozumíme totiž nejen marketingu, ale i byznysu. Kontaktujte nás, konzultace je nezávazná. 

 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025