Případové studie  |  Přečteno 3390 x
4. 6. 2020

Společnosti Algotech jsme pomohli budovat brand awareness

Během 3 měsíců se nám povedlo zvýšit engagement o více než 900 %! Jak jsme zapojili potenciální zákazníky i stávající zákazníky do komunikace společnosti Algotech?

 

 

 

Fanoušci Algotechu se zapojují jako o život

Algotech vznikl v roce 1997 jako maličká společnost zabývající se opravou telekomunikačního hardware a postupně budoval svou pozici na trhu. V současnosti je z firmy expert v oblasti kontaktních center, telekomunikačního software i hardware, stejně jako v oblastech zahrnujících podnikové informační systémy. Jak se buduje povědomí o značce v oboru IT

Přistoupili jsme ke kroku budování brand awareness společnosti pomocí sociální sítě Facebook. Brand awareness (neboli povědomí o značce) udává, v jaké míře je značka „umístěna“ v mysli spotřebitele. Něčeho takového lze dosáhnout pomocí růstu engagementu. Engagement vyjadřuje míru zapojení fanoušků do života společnosti formou různých druhů interakce. V dnešní době se engagement měří a analyzuje nejčastěji na základě množství kliků na příspěvky zveřejněné na sociálních sítích, podoby a počtu komentářů, likes a sdílení.

 

Co se nám podařilo v číslech?

Budování povědomí o značce je dlouhodobý proces, během něhož je třeba soustavně a důkladně spravovat sociální sítě a dodávat fanouškům kvalitní obsah. Nám se během prvních 3 měsíců podařilo dosáhnout výborných výsledků a zvýšit engagement o více než 900 %! Jak jsme postupovali?

 

Analyzovali jsme dosavadní čísla

Jako první jsme zpracovali report dosavadní správy sociálních sítí. Na základě výsledků a záměrů klienta jsme sestavili plán, který nám měl pomoci efektivně cílů dosáhnout. 

 

A dali se do práce

Zjistili jsme, kdo jsou fanoušci Algotechu, odkud pocházejí a jaký obsah je nejvíce oslovil. Ověřili jsme si čas i dny, kdy je koncentrace fanoušků v online prostředí nejvyšší. Vytvořili jsme pro konkrétní dny a časy harmonogram příspěvků o společnosti. 

Fanouškům a potenciálním zákazníkům jsme dali možnost nahlédnout tzv. pod pokličku prostředí společnosti a zároveň jsme je začali informovat o zajímavých novinkách i akcích, které společnost pravidelně pořádá. Příspěvky jsme podpořili minimální částkou pro zajištění vyššího dosahu. 

 

Výsledky byly ohromující

Dosah příspěvků před naším převzetím správy sociální sítě činil 3 841. Po námi provedené práci vzrostl během pouhých 3 měsíců na téměř 75 tisíc. Na všem pracovali 2 lidé pouhých 20 hodin.

 

Algotech Před naší správou Výsledky správy myTimi
Dosah 3 841 74 723
Engagement 687 6 799
Prokliky 497 5 306
Lajky 186 1327
Komentáře 1 28
Sdílení 3 138

 

Chcete také zvýšit engagement zákazníků?

Všeobecně je budování brand awareness běh na dlouhou trať. I v tomto případě jsme si vědomi toho, že musíme také v budoucnu vyvíjet maximální úsilí pro udržení zapojení fanoušků

Právě proto každý měsíc vše pečlivě vyhodnocujeme a současně navrhujeme podněty pro další zlepšení. Cílů jsme dosáhli aktivním postováním příspěvků podpořených reklamou a v naší práci budeme pokračovat.

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení
Exkluzivní tipy jen pro vás
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte přístup k exkluzivním tipům a novinkám, které na blogu nenajdete.
  • Každou neděli vám pošleme tip z oblasti marketingu, podnikání nebo osobního rozvoje.
  • Každý druhý čtvrtek vás upozorníme na nejzajímavější články na blogu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy