Případové studie  |  Přečteno 2701 x
4. 6. 2020
Společnosti Algotech jsme pomohli budovat brand awareness

Během 3 měsíců se nám povedlo zvýšit engagement o více než 900 %! Jak jsme zapojili potenciální zákazníky i stávající zákazníky do komunikace společnosti Algotech?

 

 

 

Fanoušci Algotechu se zapojují jako o život

Algotech vznikl v roce 1997 jako maličká společnost zabývající se opravou telekomunikačního hardware a postupně budoval svou pozici na trhu. V současnosti je z firmy expert v oblasti kontaktních center, telekomunikačního software i hardware, stejně jako v oblastech zahrnujících podnikové informační systémy. Jak se buduje povědomí o značce v oboru IT

Přistoupili jsme ke kroku budování brand awareness společnosti pomocí sociální sítě Facebook. Brand awareness (neboli povědomí o značce) udává, v jaké míře je značka „umístěna“ v mysli spotřebitele. Něčeho takového lze dosáhnout pomocí růstu engagementu. Engagement vyjadřuje míru zapojení fanoušků do života společnosti formou různých druhů interakce. V dnešní době se engagement měří a analyzuje nejčastěji na základě množství kliků na příspěvky zveřejněné na sociálních sítích, podoby a počtu komentářů, likes a sdílení.

 

Co se nám podařilo v číslech?

Budování povědomí o značce je dlouhodobý proces, během něhož je třeba soustavně a důkladně spravovat sociální sítě a dodávat fanouškům kvalitní obsah. Nám se během prvních 3 měsíců podařilo dosáhnout výborných výsledků a zvýšit engagement o více než 900 %! Jak jsme postupovali?

 

Analyzovali jsme dosavadní čísla

Jako první jsme zpracovali report dosavadní správy sociálních sítí. Na základě výsledků a záměrů klienta jsme sestavili plán, který nám měl pomoci efektivně cílů dosáhnout. 

 

A dali se do práce

Zjistili jsme, kdo jsou fanoušci Algotechu, odkud pocházejí a jaký obsah je nejvíce oslovil. Ověřili jsme si čas i dny, kdy je koncentrace fanoušků v online prostředí nejvyšší. Vytvořili jsme pro konkrétní dny a časy harmonogram příspěvků o společnosti. 

Fanouškům a potenciálním zákazníkům jsme dali možnost nahlédnout tzv. pod pokličku prostředí společnosti a zároveň jsme je začali informovat o zajímavých novinkách i akcích, které společnost pravidelně pořádá. Příspěvky jsme podpořili minimální částkou pro zajištění vyššího dosahu. 

 

Výsledky byly ohromující

Dosah příspěvků před naším převzetím správy sociální sítě činil 3 841. Po námi provedené práci vzrostl během pouhých 3 měsíců na téměř 75 tisíc. Na všem pracovali 2 lidé pouhých 20 hodin.

 

Algotech Před naší správou Výsledky správy myTimi
Dosah 3 841 74 723
Engagement 687 6 799
Prokliky 497 5 306
Lajky 186 1327
Komentáře 1 28
Sdílení 3 138

 

Chcete také zvýšit engagement zákazníků?

Všeobecně je budování brand awareness běh na dlouhou trať. I v tomto případě jsme si vědomi toho, že musíme také v budoucnu vyvíjet maximální úsilí pro udržení zapojení fanoušků

Právě proto každý měsíc vše pečlivě vyhodnocujeme a současně navrhujeme podněty pro další zlepšení. Cílů jsme dosáhli aktivním postováním příspěvků podpořených reklamou a v naší práci budeme pokračovat.

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení
Exkluzivní tipy jen pro vás
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte přístup k exkluzivním tipům a novinkám, které na blogu nenajdete.
  • Každou neděli vám pošleme tip z oblasti marketingu, podnikání nebo osobního rozvoje.
  • Každý druhý čtvrtek vás upozorníme na nejzajímavější články na blogu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Jste nespokojení? Neplatíte
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy