Proč virtuální asistence

Kdy a za jakých okolností vznikla služba myTimi? U zrodu virtuálního asistenta pro běžné lidi i podnikatele stála myšlenka zefektivnit ekonomiku pro menší a střední firmy, udělat prostředí transparentnější a férovější. Proč byste ale měli využít virtuální asistence zrovna vy?

 

 

Autor: Honza Skovajsa, CEO služby myTimi

 

Náš příběh? Začínali jsme jako vy!

Na začátku mých podnikatelských cest, ještě před založením služby virtuální asistence myTimi, jsem se běžně setkával s agenturami a dalšími společnostmi, které mému byznysu nerozuměly a ani se nesnažily mu porozumět. Navíc si účtovaly horentní sumy a viděl jsem využívání neznalosti (zdaleka nejen marketingu) menších a středních podnikatelů.

Zní vám to povědomě? Byl jsem ve stejné situaci jako vy! Zejména zpočátku podnikání je velmi těžké se ve vší změti technologických i byrokratických novinek orientovat a vyznat se v tom, co váš byznys vážně potřebuje.

 

Virtuální asistent, který hledí na vaše potřeby                  

Slýcháte od agentur, že musíte nabízet své služby přes internet, řešit SEM i SEO optimalizaci a analýzu, zvolit si správná klíčová slova, spravovat sociální sítě, vytvořit si web a najít si obchodního zástupce, abyste získali důležité kontakty a sehnali obchod? A vážně tohle všechno v začátcích potřebujete, nebo potřebujete nejdříve zapracovat na administrativě nebo financích?

Chtěl jsem začít něco dělat s netransparentností nabídky agenturních služeb, zveličováním problémů, přeháněním a nabízením nesmyslné pomoci za ohromné finanční prostředky. Poznat své zákazníky a opravdu pochopit jejich potřeby a přání. A právě tak vznikl celý koncept služby myTimi, virtuálního asistenta. Proč se rozhodnout pro virtuální asistentku či asistenta a s čím vám může pomoci?

 

Jak funguje myTimi? Jsme spolehlivý a proaktivní!

Chtěl jsem vše dělat dobře a mít spokojené zákazníky. A protože jsem věděl, co si malé, potažmo střední firmy, prožívají, stanovil jsem si několik základních principů.

 

  • Proaktivní přístup – několik týdnů celou situaci pozorujeme a následně přicházíme s řešením.
  • Jedna kontaktní osoba – nepřehazujeme si vás jako horký brambor. Vše řešíte s jedním account managerem.
  • Znalosti a dovednosti – díky našemu týmu, složenému z různých odborníků, získáte velkou sadu dovedností.
  • 100 % zastupitelnost asistentů – informace si mezi sebou předáváme, a tak nemusíte řešit absenci asistenta v době dovolené nebo nemoci.
  • Spolehlivost – věříme, že služby mají být rychlé, spolehlivé a bez výmluv. Vždy dostanete své výstupy včas a dle domluvy.
  • Levnější než zaměstnanec – asistent je levnější než váš zaměstnanec díky specializaci a objemům práce. Neplatíte za něj pojištění ani dovolenou.
  • Platit jen to, co využiji – méně byznysu by mělo znamenat menší náklady. Virtuální asistent proměňuje náklady firem na čistě variabilní. Při změně životního cyklu organizace mohou podnikatelé díky virtuální asistenci pracovat s náklady a přiměřeně je měnit.

 

A nepřáli jsme si nic jiného, než zbavit starostí tisíců menších a středních podnikatelů, ať už se jedná o podnikatele nebo kohokoliv jiného, kdo si váží svého času. Vedle toho toužíme nejen získat, ale také si udržet skvělé hodnocení na sociálních sítích jako je Facebook nebo Google. A to se nám daří :)

 

Proč myTimi? Platíte jen to, co využijete!

Od počátku jsem pracoval na tom, aby se lidé nenechali oklamat a zaplatili rozumnou cenu za stejnou či ještě lepší službu, než kterou nabízí konkurence.

Na základě B2B průzkumu jsem zjistil, kdo jsou naši zákazníci a co přesně chtějí. Zaměřujeme se na to, aby využití virtuální asistence splňovalo vše, na čem podnikatelům záleží.

 

  1. Outsourcing šetří váš drahocenný čas.
  2. Outsourcing šetří vaše finance, je levnější variantou než zaměstnávání interních pracovníků.
  3. Platíte jen za to, co doopravdy využijete. Nachází se vaše společnost v životním cyklu, který vám dovoluje investovat jen částky v určité výši? S virtuálním asistentem se vaše náklady stávají variabilními.
  4. Kvalita zákaznického servisu je u nás na prvním místě. Nikdy nás neobtěžujete, očekávejte vřelou komunikaci.
  5. Máme jen spokojené klienty. Byl jste s řešením úkolu nespokojený? Tak neplaťte!
  6. A v neposlední řadě nemusíte nikoho řídit. O všechno se postaráme my.

 

Co můžete outsourcovat na myTimi? Vlastně cokoliv, na co si vzpomenete!

Naší specializací je zejména několik oblastí.

 

  1. Virtuální asistent.
  2. Zákaznický servis.
  3. Marketing.
  4. Finance.
  5. Sales.
  6. Administrativa.
  7. Pochůzky.
  8. Event management.

 

Chcete se o kvalitě našeho zákaznického servisu přesvědčit a popovídat si o všem s našim odborníkem? Máte nějaké konkrétní otázky? Nebo nám rovnou chcete rovnou vytvořit nezávaznou objednávku? Pak existuje několik způsobů, jak nás můžete kontaktovat.

 

  1. Zavolejte nám na číslo 601 126 669 a jestliže nejste fanouškem “osobního” kontaktu, pošlete nám raději SMS.
  2. Že nechcete plýtvat kreditem a volné minuty si schováváte na hovor s dětmi, rodiči či protějškem? Pak nám pošlete úkol na e-mail nebo na FB Messenger.
  3. Nově nám můžete zadávat úkoly také přes webovou a mobilní aplikaci Asana.

 

Těšíme se, až i vám pomůžeme růst a šetřit čas i peníze.

 

 

 

Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím