Reklama na Facebooku a Instagramu

I přes to všechno, co si o Meta Platforms myslíte a Facebooku možná nedůvěřujete, je to jediná sociální síť, která generuje poptávky.
PPC reklamy na Facebooku tvoříme tak, aby generovaly poptávky i brand awareness.
Chci nezávaznou nabídku
...
arrow down

Nechte svůj byznys vyrůst díky reklamě na sítích

f1
Tvoříme PPC reklamy s PNO pod 5 %.
f1
Facebook reklamy od nás generují poptávky i brand awareness.
f1
Přivedeme vám zákazníky, i když nemáte web.
f1
Všechny reklamy jsou responzivní – přizpůsobí se každému zařízení.
deloitte
Placenou reklamou na Facebooku získáte stejně drahé poptávky jako z reklam na Googlu

Placenou reklamou na Facebooku získáte stejně drahé poptávky jako z reklam na Googlu

Ne, nemyslíme propagací příspěvků, ale bannerovými kampaněmi, které generují stejně vysoké poptávky jako reklamy na Googlu. Facebook na rozdíl od Googlu nemá strop, co se týče málo vyhledávaných nebo nových produktů. Na Facebooku tak obecně platí, že čím víc do reklam investujete, tím víc poptávek získáte. Pak i každý další lead bude levnější, protože se zvyšuje povědomí o vaší značce, a tím jsou výkonnější i reklamy na Googlu. Suma sumárum – jediným stropem je výška vaší investice. Pokud koupíte za 1 a máte z toho 10, kolikrát můžete zaplatit 1? 

Facebook reklama se hodí, pokud nemáte web nebo váš produkt nikdo nehledá

Facebook reklama se hodí, pokud nemáte web nebo váš produkt nikdo nehledá

Slýcháte, že váš produkt je něco extra, ale objednávky nikde? Tak schválně, ví uživatelé, jak ho na Googlu vyhledat nebo že vůbec existuje? Reklama na Facebooku je pro něco takového jako stvořená a je efektivní i v případě, že nemáte webové stránky. Vytvoříme pro vás reklamu s kontaktním formulářem, přes který vás zákazníci začnou oslovovat sami. 

Chci nezávaznou nabídku

S námi je vše jednoduché

1
Napíšete nám požadavek, nebo si dáme schůzku.
2
Připravíme strategii, jak při propagaci postupovat.
3
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik.
Chci nezávaznou nabídku
google logo
Recenze 67 zákazníků
4,7 review star
Vyplatí se reklama na Instagramu?

Vyplatí se reklama na Instagramu?

Instagram reklama zvyšuje povědomí o vaší značce a doplňuje tak ostatní kanály včetně Facebook a Google reklam, u nichž zvyšuje konverzní poměr. Z našich zkušeností víme, že se hodí hlavně pro e-commerce odvětví, zároveň ale doporučujeme spolupracovat raději s influencery a na reklamu využít jiné platformy. 

Reklamy na Facebooku i Instagramu jsou vždy responzivní

Reklamy na Facebooku i Instagramu jsou vždy responzivní

Reklamy tvoříme tak, aby se přizpůsobily každému zařízení (notebook, tablet, mobil). Nestane se tak, že by se grafika zobrazila špatně. Grafiku tvoříme podle brand manuálu a tak, aby bylo poznat, o kterou firmu se jedná. Součástí je proto vaše značka, stručný a jasný popis toho, co děláte, včetně výhod vašeho řešení. 

Už nám věří více než 327 zákazníků

B2C segment
B2B segment

Často kladené otázky

down up Kolik stojí reklama na Facebooku?

Cenu reklamy na Facebooku ovlivňuje celá řada faktorů, a proto nelze určit jednoznačnou cenu. Minimální částka, se kterou můžete reklamu spustit, je jeden americký dolar.

Placená reklama na Facebooku funguje na principu aukce. Většinou platíte za každé zobrazení vaší reklamy (PPM – pay-per-mille), za kliknutí (PPC – pay-per-click) nebo za provedenou akci (PPA – pay-per-action).

down up Jak udělat reklamu na Facebooku?

V prvním kroku si musíte založit Facebook Business Manager – nástroj pro správu reklamních kampaní. V Business Manageru pak stačí překliknout na Správce reklam, ve kterém můžete začít tvořit své reklamy: 

  • Vyberte účel reklamní kampaně – povědomí, návštěvnost, projevený zájem, potenciální zákazníci, propagace aplikace, prodeje.   
  • Nastavte cílení reklamy. V rámci toho můžete definovat například lokalitu, pohlaví věk, zájmy a další.  
  • Vytvořte reklamu. Reklama se skládá z nadpisu, popisku, samotného textu a grafiky.   
down up Kolik investovat do reklamy na Facebooku?

Minimální částka, kterou do reklamy musíte investovat, je jeden americký dolar. Jestli chcete, aby vaše reklama přinesla výsledky, bude potřeba investici zvýšit. Cena reklamy na Facebooku se odvíjí od několika faktorů, jako je její relevance, cílová skupina, konkurence v dané oblasti a formát reklamy.

down up Jak se platí reklama na Facebooku?

V Business Manageru přejděte do sekce „Nastavení plateb“ a přidejte svou kreditní kartu, debetní kartu nebo účet PayPal. Následně si zvolte jeden z dostupných způsobů platby a vyberte způsob fakturace – Facebook nabízí buď automatické platby (strhává částku po dosažení určitého limitu), nebo ruční dobíjení kreditu.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025