Ne, nemyslíme propagací příspěvků, ale bannerovými kampaněmi, které generují stejně vysoké poptávky jako reklamy na Googlu. Facebook na rozdíl od Googlu nemá strop, co se týče málo vyhledávaných nebo nových produktů. Na Facebooku tak obecně platí, že čím víc do reklam investujete, tím víc poptávek získáte. Pak i každý další lead bude levnější, protože se zvyšuje povědomí o vaší značce, a tím jsou výkonnější i reklamy na Googlu. Suma sumárum – jediným stropem je výška vaší investice. Pokud koupíte za 1 a máte z toho 10, kolikrát můžete zaplatit 1?
Slýcháte, že váš produkt je něco extra, ale objednávky nikde? Tak schválně, ví uživatelé, jak ho na Googlu vyhledat nebo že vůbec existuje? Reklama na Facebooku je pro něco takového jako stvořená a je efektivní i v případě, že nemáte webové stránky. Vytvoříme pro vás reklamu s kontaktním formulářem, přes který vás zákazníci začnou oslovovat sami.
Instagram reklama zvyšuje povědomí o vaší značce a doplňuje tak ostatní kanály včetně Facebook a Google reklam, u nichž zvyšuje konverzní poměr. Z našich zkušeností víme, že se hodí hlavně pro e-commerce odvětví, zároveň ale doporučujeme spolupracovat raději s influencery a na reklamu využít jiné platformy.
Reklamy tvoříme tak, aby se přizpůsobily každému zařízení (notebook, tablet, mobil). Nestane se tak, že by se grafika zobrazila špatně. Grafiku tvoříme podle brand manuálu a tak, aby bylo poznat, o kterou firmu se jedná. Součástí je proto vaše značka, stručný a jasný popis toho, co děláte, včetně výhod vašeho řešení.
Cenu reklamy na Facebooku ovlivňuje celá řada faktorů, a proto nelze určit jednoznačnou cenu. Minimální částka, se kterou můžete reklamu spustit, je jeden americký dolar.
Placená reklama na Facebooku funguje na principu aukce. Většinou platíte za každé zobrazení vaší reklamy (PPM – pay-per-mille), za kliknutí (PPC – pay-per-click) nebo za provedenou akci (PPA – pay-per-action).
V prvním kroku si musíte založit Facebook Business Manager – nástroj pro správu reklamních kampaní. V Business Manageru pak stačí překliknout na Správce reklam, ve kterém můžete začít tvořit své reklamy:
Minimální částka, kterou do reklamy musíte investovat, je jeden americký dolar. Jestli chcete, aby vaše reklama přinesla výsledky, bude potřeba investici zvýšit. Cena reklamy na Facebooku se odvíjí od několika faktorů, jako je její relevance, cílová skupina, konkurence v dané oblasti a formát reklamy.
V Business Manageru přejděte do sekce „Nastavení plateb“ a přidejte svou kreditní kartu, debetní kartu nebo účet PayPal. Následně si zvolte jeden z dostupných způsobů platby a vyberte způsob fakturace – Facebook nabízí buď automatické platby (strhává částku po dosažení určitého limitu), nebo ruční dobíjení kreditu.