...asi na ni nekliknete, ale pamatujete si, o jakou značku šlo. Přesně takto fungují brandové kampaně, díky kterým získáte několik sekund na představení vlastní značky. Uživatel navíc video nemůže přeskočit, takže vám věnuje plnou pozornost.
Výsledky poznáte. Jak? I když se uživatelé přes YouTube reklamu na váš web neprokliknou, zvýší se efektivita reklam na Googlu, posílí se brand awareness i přímé návštěvy na vašem webu. Je to jako když se vám zalíbí výloha obchodu – nikam dál už se nedíváte, jednoduše do obchodu vstoupíte.
Postaráme se o každý detail – scénář, střih, zvuk i animace. V prvních 5 sekundách představíme vaši značku – ukážeme logo a řekneme, co děláte. V rychlosti také zmíníme výhody a možnosti řešení, které nabízíte, jak dlouho působíte na trhu a kterým firmám nebo kolika zákazníkům jste už pomohli. Na tvorbě videí pracujeme s odborným týmem. Ozvěte se nám, vše nezávazně probereme.
Reklamy na YouTube nastavíte prostřednictvím Google Ads, stejně jako jakýkoliv jiný typ reklamy na Googlu. Vytvořte účet, zvolte typ kampaně, nastavte cílení, přidejte video a určete rozpočet. Zjistěte, jak udělat reklamu na YouTube.
Cena reklamy na YouTube se odvíjí od zvoleného typu kampaně, cílení a konkurence. Obvykle platíte za proklik (CPC) nebo za zobrazení (CPV), přičemž cena se může pohybovat od několika haléřů po desetikoruny za zobrazení.