Klíčová slova jsou základem pro SEO a růst vašeho podnikání. Pokud se i vy chcete po zadání vyhledávaného dotazu zobrazit uživatelům na prvních příčkách, potřebujete je znát.
Pro každý obor, produkt a službu budou jiná a my zjistíme, která byste měli používat zrovna vy.
Klíčová slova pro Google i Seznam pak můžete využívat pro optimalizaci webu, nastavení PPC kampaní, psaní produktových texů nebo blogových článků. Pomůžou vám také zjistit, co vaši zákaznici chtějí a jak hledají produkty a služby, které nabízíte.
Analýzu klíčových slov děláme co nejpřehlednější a nejrelevantnější. Jako kdybychom s ní měli pracovat my sami.
Tato přehledná tabulka vám pomůže zjistit, jak se co prodává a hledá. Tím vám usnadní rozhodování, na co se zaměřit, co nejvíce promovat nebo do čeho investovat.
Odhalíte také, o čem psát a jaké problémy váš zákazník řeší. Tím, že mu nabídnete odpověď v podobě relevantního obsahu, podpoříte organickou návštěvnost i prodeje.
V manažerské analýze vám navíc dodáme i všechny potřebné grafy a na první pohled v nich jasně uvidíte potenciál jednotlivých témat.
Přidáme informace o tom, jaká je v jednotných oblastech konkurenčnost, a umíme ji rozdělit na jednotlivé fáze nákupního procesu podle modelu See Think Do Care.
Existuje několik nástrojů, které vám zjistí hledanost klíčových slov. Mezi ty nejvyužívanější patří plánovač klíčových slov od Google, SEMrush nebo Marketing Miner. Kromě hledanosti vám tyto nástroje prozradí i další užitečné ukazatele, jako je například konkurence na dané klíčové slovo nebo návrhy na související klíčová slova.
Klíčová slova tvoří základní stavební kámen každé úspěšné SEO strategie. Výběr správných klíčových slov a jejich vhodné zakomponování do vaší webové stránky je nezbytné pro úspěšnou optimalizaci pro vyhledávače. Přečtěte si o SEO víc.