Event je jen malý kousek koláče

 

Event planning. Event marketing. Připadá vám, že vám chce Timi dát lekci angličtiny? Nikoliv. Chce pouze osvětlit význam těchto pojmů. Mít základní povědomí o plánování eventů je dobré pro podnikatele, ale i pro mnohé zaměstnance. Samotný event je totiž jen malý kousek koláče, který může přinést společnosti a týmu mnohé úspěchy!


Konference, firemní akce, novoroční večírek, promo akce

Téměř každý už měl tu čest zúčastnit se nějaké firemní akce. Nenechte se mýlit. Netvrdíme, že si z ní musíte nezbytně pamatovat vše (především pokud byl alkohol zdarma). Event planning nebo-li plánování eventů nemusí mít na starost nutně jen marketingové oddělení.

Že zrovna vás šéf oslovil, abyste uspořádali malý novoroční večírek nebo teambuilding pro své oddělení? Nepropadejte panice!

 

Poskládejte všechny kousky koláče

Timimu je jasné, že po svátcích obžerství (poznámka redakce: překládejte jako svátky pohody).nestojíte o žádné přirovnání k jídlu. Ale je třeba si uvědomit, že samotné plánování eventu a jeho průběh je jen malou částí celého celku. Co je cílem akce a jaké aktivity mají po eventu vzniknout? Konferencí, firemní akcí, novoročním večírkem či promo akcí chcete něčeho dosáhnout. Seznámit veřejnost se službou či produktem, propojit lidi napříč společností, vytvořit příjemnou atmosféru uvnitř týmu, která povede k nárůstu produktivity nebo zvýšit prodeje.

 

Chci naplánovat firemní akci  

 

Klíčová je produkce

Cílům přizpůsobte vyznění celého eventu. Zde je důležitá tzv. produkce, díky které nejenže naplánujete event s jasnou zprávou, ale dosáhnete i konečného kýženého výsledku. Roli produkčního můžete převzít sami, nebo využijte služeb produkční agentury. Pokud plánování eventu musíte zajistit vlastními silami, budete potřebovat dostatek času.

 

Chci využít Timiho jako hodinového produkčního  


Na co byste neměli zapomenout?

 

  • Jaký je váš cíl

Pokud plánujete novoroční večírek nebo teambuilding a vaším cílem je vytvořit příjemnou atmosféru uvnitř týmu, která povede k nárůstu produktivity, vyhněte se soutěživým hrám. Ty mohou být v konečném důsledku škodlivé, proto je raději nahraďte hrami, u kterých převažuje spolupráce. Vaši kolegové téměř neznají Čecha, Jágra a Kvitovou? Vyhněte se sportovním aktivitám.Tímto způsobem přemýšlejte nad každou akcí.

 

  • Vhodné datum a místo

Je dobré si uvědomit, kdo se, bez ohledu na druh eventu, akce zúčastní. Měla by se konat uprostřed týdne, nebo o víkendu? Kolik dorazí lidí a jaké jsou jejich zájmy? Věříme, že váš kolega a táta dvou dětí by se sice rád zúčastnil víkendové návštěvy vinného sklípku na Moravě, víte ale, jaké problémy mu tím doma můžete způsobit? To a mnohem více je potřeba zvážit před konáním akce.

 

  • Program a rozpočet

Není pravidlem, že bez enormního rozpočtu nemůžete uspořádat event, na který vaši kolegové nezapomenou. Program uzpůsobte firemnímu rozpočtu a zájmům hostů. Nezapomeňte, co je vaším cílem, experimentujte a buďte kreativní.

 

Chci od Timiho 3 varianty programu  

 

  • Pozvánka

Právě s pozvánkou byste si měli vyhrát. V rámci akce je to první kontakt s kolegy a hosty, které chcete pozvat. Musíte je zaujmout! Získat si je! Nenechejte pozvánku zapadnout ve smršti emailových zpráv!

 

Chci od Timiho originální pozvánku  

 

  • Technické a produkční zajištění

Především dle typu, cíle a velikosti akce si rozmyslete, zda potřebujete pomoc produkční agentury. Průběh eventu bude s velkou pravděpodobností doprovázen mnohými komplikacemi, které budete muset řešit. Je důležité, aby spolu hosté komunikovali. Ideálně ale o něčem jiném, než o nevhodných prostorech a ošklivě vypadajících chlebíčcích s tunou majolky.

 

Plánování eventů může být zábava

Pokud si nevíte rady, nebo potřebujete pomoci s prvním krůčkem, nebojte se obrátit na virtuálního asistenta Timiho. Práci hodinového produkčního si vyzkoušel několikrát. Platíte ho jen za využitý čas a nepotřebujete žádné pracovní smlouvy. Potřebujete pomoc s celou akcí s milionovým rozpočtem, nebo chcete vytvořit pouze propagační materiály a bannery od zkušených grafiků? Timiho baví plánování eventů, ví, jakým fatálním chybám se vyhnout a proto už si vyzkoušel:

 

  • Organizaci firemních akcí
  • Plánování oslav a výročí
  • Přípravu svateb

 

Poptání vhodné cateringové agentury, schopní technici a zapálená produkční agentura? S Timim vše na jednom místě!

 

A s čím například Timi v prosinci svým zákazníkům ještě pomáhal?

 

  • Zajištění cateringu do druhého dne
  • Prodej 3d tiskárny
  • Cestovatelský itinerář do Berlína
  • Hlídání bytu a dítěte
  • Zajištění stěhováků za 15 minut

 

Těšíme se i na vaše úkoly!

Líbil se vám článek?
Pošlete jej svým přátelům

Chcete zadat úkol, nebo se na něco zeptat?

Vyplňte rychlý formulář a Timíci se vám během pár minut ozvou ve všední dny od 9 do 17 hodin
Jméno a příjmení nesmí být prázdné
Telefon nesmí být prázdné
E-mail musí být ve správném formátu
Zpráva nesmí být prázdné

Timi

Timi je osobní pomocník, se kterým ušetříte čas a pustíte starosti z hlavy
Vyzkoušejte zdarma

Registrace

Registrujte se

Výhody registrace
  • 300 Kč zdarma na vaše první úkoly
  • 200 Kč za doporučení Timiho přátelům
  • Přehled o realizovaných úkolech
  • O ceně úkolů rozhodujete vy - vždy zaplatíte jen tolik, kolik uznáte za vhodné
  • Lépe vás poznáme - zadávání úkolů bude snadnější a jejich plnění rychlejší