Změnou komunikace jsme české značce pomohli oslovit moderní publikum a zdvojnásobit počet poptávek

Přečteno 391 x
Může česká firma s 30letou historií konkurovat zahraničním značkám na moderním trhu s fitness vybavením? S pomocí nové komunikační strategie a precizního zacílení jsme pro Grün Sport našli způsob, jak využít své přednosti a oslovit nové zákazníky. Podívejte se, jak jsme dokázali zdvojnásobit počet poptávek a zvýšit zájem o značku o 100 %.

Grün Sport je český výrobce kompletního fitness vybavení – od velkých posilovacích strojů až po činky a drobné příslušenství. Díky lokální výrobě a kvalitním dodavatelům dokáže zařídit celé fitness centrum již do 4 týdnů od poptávky, stejně tak zvládá stroje velmi rychle servisovat.  

 

S čím potřeboval Grün Sport pomoct? 

I když má Grün Sport na trhu už více než 30 let silnou pozici a zákazníci oceňují kvalitu jejich produktů, začala se firma potýkat s klesajícím počtem poptávek. V současném vysoce konkurenčním prostředí se potenciální klienti totiž často rozhodovali pro jiné, většinou zahraniční dodavatele. A tradiční image paradoxně začala být pro Grün Sport překážkou dalšího růstu. 

Chtělo to tedy změnu komunikační strategie a toho, jak značka navenek působí. 

 

Jaký byl návrh našeho řešení? 

Ve spolupráci s klientem jsme připravili novou komunikační strategii. Jako první jsme se zaměřili na analýzu cílových skupin.  

  • Identifikovali jsme hlavní cílové skupiny a jejich specifické potřeby. 
  • Pro každou skupinu jsme vytvořili jedinečnou komunikační strategii, která jí přesně odpovídá. 
  • Zaměřili jsme se na skutečné současné návštěvníky fitness center (už to nejsou jen kulturisté a sportovci, ale téměř kdokoliv). 

Poté, co jsme si ujasnili, na koho a jak cílíme, jsme se zaměřili i na odpovídající vizuál, který nové strategii musel skvěle sedět.  

  • Doporučili jsme komunikovat atraktivní vizuální styl strojů – ukazovat modely v modernějšímu looku, tedy černo-antracitové provedení.  
  • Dali jsme důraz na možný redesign produktů – možnost customizace designu strojů. 
  • A především jsme se soustředili na autentickou prezentaci – ve vizuálech jsme začali používat „běžné lidi“ místo kulturistů a sportovců. Stroje prezentujeme při jejich reálném používání, nejen staticky ve skladu. Ukazujeme i konkrétní realizace, které jsme pro klienty připravili.  

Implementace změn 

  • Pro jednotlivé cílové skupiny jsme na webu vytvořili nové stránky. A to tak, aby přesně odpovídaly specifickým potřebám daných skupin lidí.   
  • Nastavili jsme nové PPC kampaně, které jsou přesně zacílené a vizuálně pojaté podle nové strategie. 
  • Na sociálních sítích budujeme novou image značky a držíme se její konzistentní komunikace napříč kanály (např. v newsletterech). 

 

Jaké jsou výsledky? 

Po implementaci nové komunikační strategie jsme zaznamenali výrazné zlepšení konkurenceschopnosti. 

  • 100% nárůst CTR u reklamních kampaní – což ukazuje, že je o značku s naší novou image zájem. 
  • Dvojnásobný počet poptávek – díky modernizaci komunikace dokážeme lépe konkurovat zahraničním značkám. 

Novou komunikační strategii dále zavádíme do všech marketingových oblastí. A plánujeme expanzi i na další trhy.  

 

Co na spolupráci říká klient? 

Díky nové komunikační strategii jsme dokázali oslovit nové zákazníky a zároveň si udržet to, co nás dělá výjimečnými – kvalitu, tradici a osobní přístup. Výsledky předčily naše očekávání a máme radost, že jsme našli cestu, jak zůstat pro klienty stále atraktivní volbou.“ 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025