Nejdříve si vysvětlíme základní pojmy, abychom si navzájem rozuměli.
Logo design zahrnuje tvorbu firemního loga (níže se dozvíte víc). Logo manuál je pak dokument, díky kterému víte, jak s logem správně pracovat. Brand manuál je obsáhlejší, a kromě vizuálních pravidel shrnuje i to, jak pracovat s firemní značkou v psaném a mluveném projevu.Ale teď zpátky k logo designu. Vytvoříme pro vás 3 skici, každou s jiným konceptem, abyste si mohli vybrat, kterým směrem chcete jít. Co od vás budeme potřebovat? Stačí, když nám pošlete ukázky logo designů, které se vám líbí a které vůbec ne, řeknete nám pár slov o své značce, a nakonec nám prozradíte, jestli preferujete logo ve formě symbolu, textu nebo logotypu (= symbol i text). Žádný z návrhů se vám nelíbí? Zaplatíte tedy jen „skicovné“, nebo pro vás vytvoříme další skici.
Vybrali jste si jeden z návrhů a my se pouštíme do finálních úprav. Jakmile jste s logem maximálně spokojení a vše si schválíme, připravíme i základní logo manuál. Ten obsahuje:
barevné varianty loga, použité barvy, hlavní písmo včetně alternativního a logo ve formátech PDF pro tisk, PNG a JPG pro displej a SVG pro weby.Můžeme pro vás vytvořit i obsáhlejší logo manuál, díky kterému budete znát kódy barev pro tisk i displej, budete vědět, jak logo používat a s jakou ochrannou zónou počítat. Ozvěte se nám.
Setkáme se online nebo offline, abychom zjistili co nejvíc o vaší značce a vašich potřebách.
Budeme chtít vědět, jak chcete působit, která slova vás definují nebo jaké barvy a styl preferujete. Pokud nebudete mít žádnou představu, vůbec nevadí. Podle toho, co jsme se o vaší značce dozvěděli, pro vás vybereme ty správné barvy i písmo. Následně vytvoříme 3 návrhy – každý z nich vytvoří jiný grafik, ať máte z čeho vybírat. Pokud se vám žádný z návrhů líbit nebude, zaplatíte jen „skicovné“, nebo pro vás můžeme vytvořit další návrhy. Vybrali jste si? Výsledné logo rozpracujeme do detailů a dodáme k němu i základní logo manuál.