Nativní reklamu umístíme na Seznam, Google, YouTube nebo i na další kanály, kde upoutá pozornost uživatelů.
Díky tomu, že na první pohled vypadá jako článek, rada nebo chytrý tip, sklízí průměrně o 18 % více kliknutí.
S nativní reklamou získáte hodně muziky za málo peněz. Vaše značka se snadno dostane do povědomí a zároveň podpoříte návštěvnost obsahu, který už na webu máte.
Co nativní reklamou získáte?
Vyšší návštěvnost webu, důvěru zákazníků, brand awareness, dobrý reklamní prostor na prestižních místech.Jaké jsou její hlavní výhody?
Nepůsobí na ni bannerová slepota, může se zobrazovat téměř kdekoliv, dá se velmi dobře cílit a osloví tak relevantní uživatele, lze ji dynamicky upravovat podle toho, jaké má výsledky.Nativní reklama je placená reklama, která vypadá jako běžný obsah na webu nebo v aplikaci. Na rozdíl od klasických bannerů nebo vyskakovacích oken nepůsobí rušivě a nenarušuje uživatelský zážitek. Přečtěte si o nativní reklamě víc.
Nativní reklama se často objevuje v podobě článků, videí nebo doporučení, které se zobrazují na webových stránkách a vypadají jako běžný obsah. Typickým příkladem nativní reklamy jsou sponzorované články.
Vytvořte novou kampaň, vyberte kombinovanou reklamu a přidejte tyto náležitosti: