Obchod  |  Stávající zákazníci  |  Přečteno 1940 x

Pozvání stávajících zákazníků do ateliéru Manemo

Krejčovský ateliér Manemo, který šije pánské obleky na míru, je jedním z našich top 5 zákazníků v rámci poskytování podpory salesu. Naším úkolem je vzbudit zájem u jejich klientů pro koupi nového oblečení - košile, oblek, boty, kabát. To vše v konfekci, ale především na míru a velmi stylově a elegantně. Přidanou hodnotou setkání v Manemo je kompletní poradenství v oblasti trendů v neformální atmos
banner
Náklady na nový business pomocí myTimi
90 000 Kč
Výnosy z domluvených schůzek přes myTimi
1 400 000 Kč
Výnos z jedné schůzky
10 000 Kč

Pozvání na novou kolekci

Ateliér Manemo má přibližně 3 000 stávajících zákazníků, kteří navštíví Manemo průměrně jednou až dvakrát za rok. Vzhledem k aktuálním trendům a ročním obdobím má ateliér každý čtvrt rok novou kolekce s velmi omezeným počtem kusů. Šéf ateliéru Matěj Rázga totiž nechce, aby po Praze chodili pánové ve stejných oblecích. 
Celý koncept Manemo je postaven na prémiové službě a produktu. Jeho zákazníci tedy očekávají, že jim bude pravidelně někdo volat s přátelským přístupem a pozváním k nahlédnutí na novou kolekci.

 

Máte zájem o podobnou službu?
 

 

Práce s Raynetem 

Náš klient ateliér Manemo pracuje ohledně správy zákazníků a přehledu prodejů se CRM systémem Raynet. 
V rámci navolávání pracujeme přímo v Raynetu, kde nám Matěj Rázga udělal přístup s omezenými právy. Veškeré poznámky ohledně hovorů, všechny domluvené schůzky, následující hovory a úkoly nebo neúspěchy zadáváme přímo tam. 
Největší dopad má tato práce na ucelenost dat a shromažďování podkladů pro schůzky na jednom místě.  
Po domluvení schůzky jsou naše záznamy následující: 

  • Nový telefonát včetně data volání 
  • Nově vytvořená schůzka
  • Pozvánka měřiče a klienta na schůzku 
  • Informace o tom, co jsme při hovoru probrali a o co má klient zájem - například “s košilí je spokojen, rád by si nechal udělat nový oblek v tmavých barvách na zimu”

Matěj Rázga i jeho tým ví již před schůzkou, o co bude mít zákazník zájem a mohou se podle toho připravit. Celá spolupráce tak dostává smysl. 

 

Dopad na nový business a čísla 

V rámci podpory salesu nás hodně zajímá, jak se naše snaha a domluvené schůzky projevili do nového businessu. V tomto případě jsou to informace o tom, kolik zákazníků si přišlo nechat ušít novou košili nebo oblek na míru. 
Za 4 měsíce spolupráce jsme domluvili 140 schůzek, kdy jsem obvolali přibližně 1500 zákazníků. 

Porovnání nákladů a výnosů je tedy následující:  

Počet domluvených schůzek - 140 
Náklady na nový business pomocí myTimi - 90 000 Kč
Výnosy z domluvených schůzek od myTimi - 1 400 000 Kč
Jedna domluvená schůzka klienta vyšla na cca 640 Kč
Výnos z jedné schůzky - 10 000 Kč

 

Zanechte nám svůj e-mail
a odebírejte více podobných článků
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Potřebujete podpořit sales?

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy