Nejnovější případové studie

Pro IT společnost S&T jsme vytvořili komplexní strategii online marketingu
Pro IT společnost S&T jsme vytvořili komplexní strategii online marketingu
Pro firmu S&T jsme vytvořili komplexní marketingovou strategii. Zanalyzovali jsme web i další komunikační kanály společnosti a dodali detailní návrh na úpravy, které jsme následně implementovali. Díky tomu S&T míří na vyšší příčky ve výsledcích vyhledávání a získala nové zákazníky. Jak se nám toho podařilo dosáhnout?
Domlouvání schůzek pro Investiční holding
Domlouvání schůzek pro Investiční holding
Pro Národní investiční holding ČR, který vykupuje nemovitosti, zajišťujeme podporu salesu. Navoláváme tzv. studené kontakty z inzertních portálů, kde lidé prodávají své nemovitosti.
Nový web pro myTimi.com
Nový web pro myTimi.com
Vytvořit zcela nový web myTimi.com pro nás byla docela výzva, protože se jedná o poměrně komplexní web s širokou paletou funkcí na míru. Při tvorbě webu jsme kladli velký důraz na samotnou přehlednost webu a jeho workflow tak, aby potenciální zákazník přesně věděl, kde se nachází a jaké kroky má udělat k tomu, aby nás mohl kontaktovat.
Redesign původních stránek pro Lamael
Redesign původních stránek pro Lamael
Cílem našeho projektu bylo redesignovat původní stránky tak, aby přitáhly více B2B zákazníků. Původní stránky nefungovaly správně a design vycházel ze starých standardů, které v dnešní době již nefungují. Klientovi se líbí čistý a jednoduchý styl, který používá například Apple.
Vytvořili jsme zcela nový a funkční web pro TOTAL SERVICE
Vytvořili jsme zcela nový a funkční web pro TOTAL SERVICE
Vytvořit zcela nový, funkční web pro TOTAL SERVICE pro nás byla výzva i zábava zároveň. TOTAL SERVICE je středně velká firma s 200 zaměstnanci a skoro miliardovým obratem. Základním cílem webu je získat více velkých, stálých zákazníků, kteří mají zájem o veškeré outsourcování ICT služeb.
Jak jsme společnosti AXIMAN vytvořili nový web a zefektivnili objednávkový systém?
Jak jsme společnosti AXIMAN vytvořili nový web a zefektivnili objednávkový systém?
David Kašper je autorem AXIMAN – knihy pro moderního manažera. Po spuštění prodeje řešil veškeré objednávky manuálně přes formulář. Jednalo se sice o řešení funkční, ale neefektivní. Domluvili jsme se proto na vytvoření nového webu.
Společnosti Lamael jsme během tří měsíců pomohli pětinásobně zvýšit návštěvnost webu
Společnosti Lamael jsme během tří měsíců pomohli pětinásobně zvýšit návštěvnost webu
Lamael nás v listopadu 2020 pověřil správou marketingové kampaně. Během následujících tří měsíců se nám podařilo v několika rovinách mnohonásobně zvýšit míru návštěvnosti a konverzí webu. Jak naše spolupráce probíhala a jakých výsledků jsme dosáhli?
Web: klientovi jsme pomohli zvýšit konverze zlepšením kvality webu
Web: klientovi jsme pomohli zvýšit konverze zlepšením kvality webu
Dobrý web je základem kvalitní značky. V současnosti webové stránky představují určitou vizitku. Je to první místo, na které se zákazník podívá, když si o vás chce zjistit nějaké informace, a vaše webovky tak výrazně ovlivňují názor, jaký si na vás udělá.
Jak pomáháme firmě Lamael získávat nové zákazníky díky kvalitnímu obsahu?
Jak pomáháme firmě Lamael získávat nové zákazníky díky kvalitnímu obsahu?
S Lamaelem jsme stáli od samého začátku. Vytvořili jsme pro něj web, který jsme kompletně otextovali. Všechny texty jsme psali tak, aby zaujaly čtenáře a vzbudily v nich zájem aplikaci vyzkoušet, ale zároveň zůstaly maximálně relevantní pro vyhledávače.
Vytváříme facebookové kampaně a příspěvky, které měsíčně generují nákupy za 6,3 milionů korun
Vytváříme facebookové kampaně a příspěvky, které měsíčně generují nákupy za 6,3 milionů korun
Avenberg je český e-shop, který nabízí vše pro dům a zahradu. Lidé u něj nakupují kvůli širokému výběru nábytku, elektra a nářadí, nízkým cenám a rychlému dodání. Co Avenberg získal tím, že nám předal tvorbu reklam a správu sociálních sítích?
Jak pomáháme firmě Ovoce do práce se zákaznickým servisem?
Jak pomáháme firmě Ovoce do práce se zákaznickým servisem?
Jedním z našich předních a dlouhodobých B2B zákazníků je firma Ovoce do práce, pro kterou zařizujeme správu objednávek a zákaznický servis. Víte, jaké jsou výhody převedení zákaznické podpory?
Pozvání stávajících zákazníků do ateliéru Manemo
Pozvání stávajících zákazníků do ateliéru Manemo
Krejčovský ateliér Manemo, který šije pánské obleky na míru, je jedním z našich top 5 zákazníků v rámci poskytování podpory salesu. Naším úkolem je vzbudit zájem u jejich klientů pro koupi nového oblečení - košile, oblek, boty, kabát. To vše v konfekci, ale především na míru a velmi stylově a elegantně. Přidanou hodnotou setkání v Manemo je kompletní poradenství v oblasti trendů v neformální atmos
Domlouvání schůzek pro realitní kancelář
Domlouvání schůzek pro realitní kancelář
Pro realitní kancelář Tomáše Frýdka zajišťujeme podporu salesu, kdy navoláváme tzv. studené kontakty z inzertních portálů, kde lidé prodávají své nemovitosti.
Jak jsme naplnili klientovu kapacitu zákazníků?
Jak jsme naplnili klientovu kapacitu zákazníků?
Běhěm jednoho roku se nám povedlo zvýšit povědomí a naplnit tak kapacity jednomu z našich klientů – Zdeňku Voharčíkovi. 
Jak jsme převzali agendu správy objednávek i refundaci za reklamace firmy Urbantrend?
Jak jsme převzali agendu správy objednávek i refundaci za reklamace firmy Urbantrend?
Firma Urbantrend má několik českých i slovenských e-shopů v rámci dropshippingu. V myTimi vyřizujeme e-maily a spravujeme objednávky.
Domlouvání schůzek pro realitní kancelář
Domlouvání schůzek pro realitní kancelář
Pro realitní kancelář Tomáše Frýdka zajišťujeme podporu salesu, kdy navoláváme tzv. studené kontakty z inzertních portálů, kde lidé prodávají své nemovitosti.
Pozvání stávajících zákazníků do ateliéru Manemo
Pozvání stávajících zákazníků do ateliéru Manemo
Krejčovský ateliér Manemo, který šije pánské obleky na míru, je jedním z našich top 5 zákazníků v rámci poskytování podpory salesu. Naším úkolem je vzbudit zájem u jejich klientů pro koupi nového oblečení - košile, oblek, boty, kabát. To vše v konfekci, ale především na míru a velmi stylově a elegantně. Přidanou hodnotou setkání v Manemo je kompletní poradenství v oblasti trendů v neformální atmos
Jak denně obsloužíme 500 zákazníků společnosti Avenberg?
Jak denně obsloužíme 500 zákazníků společnosti Avenberg?
Jedním z našich největších B2B zákazníků je firma Avenberg, které pomáháme se zákaznickým servisem.
Pro společnost NGSS jsme vytvořili responzivní web a píšeme odborné články
Pro společnost NGSS jsme vytvořili responzivní web a píšeme odborné články
Pro Next Generation Security Solutions jsme navrhli a vytvořili responzivní webové stránky s ohledem na UX (User Experience) a UI (User Interface). Dokázali jsme vybudovat funkční, a přesto estetický nástroj.
Jak pomáháme firmě Ovoce do práce se zákaznickým servisem?
Jak pomáháme firmě Ovoce do práce se zákaznickým servisem?
Jedním z našich předních a dlouhodobých B2B zákazníků je firma Ovoce do práce, pro kterou zařizujeme správu objednávek a zákaznický servis. Víte, jaké jsou výhody převedení zákaznické podpory?
Jak s virtuální asistencí můžete ušetřit v řádu až stovek tisíc ročně?
Jak s virtuální asistencí můžete ušetřit v řádu až stovek tisíc ročně?
Již více než půl roku šetříme drahocenný čas a finance naší klientce Katce Čábelkové díky virtuální asistenci. Co všechno a hlavně jakým způsobem pro ni na denní bázi řešíme?
Jak jsme naplnili klientovu kapacitu zákazníků?
Jak jsme naplnili klientovu kapacitu zákazníků?
Běhěm jednoho roku se nám povedlo zvýšit povědomí a naplnit tak kapacity jednomu z našich klientů – Zdeňku Voharčíkovi. 
Jak se nám podařilo dostat web na vyšší pozice ve výsledcích vyhledávání?
Jak se nám podařilo dostat web na vyšší pozice ve výsledcích vyhledávání?
Avenbike je prodejce elektrokol, který nabízí elektrokola mladé a progresivní značky Raymon. Elektrokola ve své nabídce pečlivě vybírá s ohledem na výkon, kvalitu a spolehlivost. Své podnikání navíc zakládá na tom, že všechna elektrokola má skladem a připravená k dodání do 5 dnů.
Vzhůru dolů aneb jak jsme se postarali o sociální sítě?
Vzhůru dolů aneb jak jsme se postarali o sociální sítě?
Martin Michálek nás před časem oslovil, zda bychom mu pomohli s marketingem a administrativou. Konkrétně se správou sociálních sítí, organizací frontend školení i webinářů a celkovou komunikací se zájemci o tuto formu vzdělávání. Jaké jsou výsledky naší spolupráce?
Jak šetříme klientův čas?
Jak šetříme klientův čas?
Již několik měsíců spolupracujeme v rámci virtuální asistence se společností Signals, která se zabývá webovými analýzami. Jak tato spolupráce probíhá a například přes jaký projektový nástroj?
Společnosti Algotech jsme pomohli budovat brand awareness
Společnosti Algotech jsme pomohli budovat brand awareness
Během 3 měsíců se nám povedlo zvýšit engagement o více než 900 %! Jak jsme zapojili potenciální i stávající zákazníky do komunikace společnosti Algotech?
Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím