Nejnovější případové studie

Jak pomáháme firmě Lamael získávat nové zákazníky díky kvalitnímu obsahu?
Jak pomáháme firmě Lamael získávat nové zákazníky díky kvalitnímu obsahu?
S Lamaelem jsme stáli od samého začátku. Vytvořili jsme pro něj web, který jsme kompletně otextovali. Všechny texty jsme psali tak, aby zaujaly čtenáře a vzbudily v nich zájem aplikaci vyzkoušet, ale zároveň zůstaly maximálně relevantní pro vyhledávače.
Jak se nám podařilo dostat web na vyšší pozice ve výsledcích vyhledávání?
Jak se nám podařilo dostat web na vyšší pozice ve výsledcích vyhledávání?
Avenbike je prodejce elektrokol, který nabízí elektrokola mladé a progresivní značky Raymon. Elektrokola ve své nabídce pečlivě vybírá s ohledem na výkon, kvalitu a spolehlivost. Své podnikání navíc zakládá na tom, že všechna elektrokola má skladem a připravená k dodání do 5 dnů.
Vytváříme facebookové kampaně a příspěvky, které měsíčně generují nákupy za 6,3 milionů korun
Vytváříme facebookové kampaně a příspěvky, které měsíčně generují nákupy za 6,3 milionů korun
Avenberg je český e-shop, který nabízí vše pro dům a zahradu. Lidé u něj nakupují kvůli širokému výběru nábytku, elektra a nářadí, nízkým cenám a rychlému dodání. Co Avenberg získal tím, že nám předal tvorbu reklam a správu sociálních sítích?
Jak pomáháme firmě Ovoce do práce se zákaznickým servisem?
Jak pomáháme firmě Ovoce do práce se zákaznickým servisem?
Jedním z našich předních a dlouhodobých B2B zákazníků je firma Ovoce do práce, pro kterou zařizujeme správu objednávek a zákaznický servis. Víte, jaké jsou výhody převedení zákaznické podpory?
Pozvání stávajících zákazníků do ateliéru Manemo
Pozvání stávajících zákazníků do ateliéru Manemo
Krejčovský ateliér Manemo, který šije pánské obleky na míru, je jedním z našich top 5 zákazníků v rámci poskytování podpory salesu. Naším úkolem je vzbudit zájem u jejich klientů pro koupi nového oblečení - košile, oblek, boty, kabát. To vše v konfekci, ale především na míru a velmi stylově a elegantně. Přidanou hodnotou setkání v Manemo je kompletní poradenství v oblasti trendů v neformální atmos
Domlouvání schůzek pro realitní kancelář
Domlouvání schůzek pro realitní kancelář
Pro realitní kancelář Tomáše Frýdka zajišťujeme podporu salesu, kdy navoláváme tzv. studené kontakty z inzertních portálů, kde lidé prodávají své nemovitosti.
Jak jsme naplnili klientovu kapacitu zákazníků?
Jak jsme naplnili klientovu kapacitu zákazníků?
Běhěm jednoho roku se nám povedlo zvýšit povědomí a naplnit tak kapacity jednomu z našich klientů - Zdeňku Voharčíkovi. 
Jak jsme převzali agendu správy objednávek i refundaci za reklamace firmy Urbantrend?
Jak jsme převzali agendu správy objednávek i refundaci za reklamace firmy Urbantrend?
Firma Urbantrend má několik českých i slovenských e-shopů v rámci dropshippingu. V myTimi vyřizujeme e-maily a spravujeme objednávky.
Jak šetříme klientův čas?
Jak šetříme klientův čas?
Již několik měsíců spolupracujeme v rámci virtuální asistence se společností Signals, která se zabývá webovými analýzami. Jak tato spolupráce probíhá a například přes jaký projektový nástroj?
Domlouvání schůzek pro realitní kancelář
Domlouvání schůzek pro realitní kancelář
Pro realitní kancelář Tomáše Frýdka zajišťujeme podporu salesu, kdy navoláváme tzv. studené kontakty z inzertních portálů, kde lidé prodávají své nemovitosti.
Pozvání stávajících zákazníků do ateliéru Manemo
Pozvání stávajících zákazníků do ateliéru Manemo
Krejčovský ateliér Manemo, který šije pánské obleky na míru, je jedním z našich top 5 zákazníků v rámci poskytování podpory salesu. Naším úkolem je vzbudit zájem u jejich klientů pro koupi nového oblečení - košile, oblek, boty, kabát. To vše v konfekci, ale především na míru a velmi stylově a elegantně. Přidanou hodnotou setkání v Manemo je kompletní poradenství v oblasti trendů v neformální atmos
Jak denně obsloužíme 500 zákazníků společnosti Avenberg?
Jak denně obsloužíme 500 zákazníků společnosti Avenberg?
Jedním z našich největších B2B zákazníků je firma Avenberg, které pomáháme se zákaznickým servisem.
Pro společnost NGSS jsme vytvořili responzivní web a píšeme odborné články
Pro společnost NGSS jsme vytvořili responzivní web a píšeme odborné články
Pro Next Generation Security Solutions jsme navrhli a vytvořili responzivní webové stránky s ohledem na UX (User Experience) a UI (User Interface). Dokázali jsme vybudovat funkční, a přesto estetický nástroj.
Jak pomáháme firmě Ovoce do práce se zákaznickým servisem?
Jak pomáháme firmě Ovoce do práce se zákaznickým servisem?
Jedním z našich předních a dlouhodobých B2B zákazníků je firma Ovoce do práce, pro kterou zařizujeme správu objednávek a zákaznický servis. Víte, jaké jsou výhody převedení zákaznické podpory?
Jak s virtuální asistencí můžete ušetřit v řádu až stovek tisíc ročně?
Jak s virtuální asistencí můžete ušetřit v řádu až stovek tisíc ročně?
Již více než půl roku šetříme drahocenný čas a finance naší klientce Katce Čábelkové díky virtuální asistenci. Co všechno a hlavně jakým způsobem pro ni na denní bázi řešíme?
Jak jsme naplnili klientovu kapacitu zákazníků?
Jak jsme naplnili klientovu kapacitu zákazníků?
Běhěm jednoho roku se nám povedlo zvýšit povědomí a naplnit tak kapacity jednomu z našich klientů - Zdeňku Voharčíkovi. 
Vzhůru dolů aneb jak jsme se postarali o sociální sítě?
Vzhůru dolů aneb jak jsme se postarali o sociální sítě?
Martin Michálek nás před časem oslovil, zda bychom mu pomohli s marketingem a administrativou. Konkrétně se správou sociálních sítí, organizací frontend školení i webinářů a celkovou komunikací se zájemci o tuto formu vzdělávání. Jaké jsou výsledky naší spolupráce?
Společnosti Algotech jsme pomohli budovat brand awareness
Společnosti Algotech jsme pomohli budovat brand awareness
Během 3 měsíců se nám povedlo zvýšit engagement o více než 900 %! Jak jsme zapojili potenciální i stávající zákazníky do komunikace společnosti Algotech?
Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím