Inspirace  |  Přečteno 69 x
Projekt myTimi – trávíme čas odpovědně je financován EU

Problém, který jsme řešili

myTimi nabízí službu, která šetří čas. Svým klientům pomáhá získat nové zákazníky a udržet si ty stávající. Klienti na nás delegují část svých povinností a my prostřednictvím marketingových a obchodních aktivit v kombinaci se zákaznickým servisem a virtuální asistencí dosahujeme vytyčených cílů. Nyní bychom rádi rozšířili povědomí o možnosti delegovat rutinní povinnosti mezi širokou veřejnost. Podnikatelé mají v důsledku každodenní operativy málo času na strategické řízení podniku, ale i na svou rodinu a koníčky.

 

K čemu směřujeme?

V současné chvíli pro nás společnost AMI Communications připravuje PR kampaň zaměřenou na rozšíření povědomí o delegování rutinních povinností. AMI Communications je detailně obeznámena s filozofií naší značky a na propagaci myTimi v rámci médií i široké veřejnosti spolupracujeme již delší dobu.

 

 

Rozdělení projektu na etapy

  1. Příprava průzkumu a oslovení odborníků.
  2. Realizace průzkumu spolu s následnou analýzou výsledků. Příprava komunikačního plánu.
  3. První fáze komunikace s médii – media lobbying 1. tématu, příprava materiálu a kampaně na sociální sítě.
  4. Lobbying 1. tématu včetně přípravy druhého materiálu a podkladů pro druhou fázi.
  5. Druhá fáze komunikace s médii – media lobbying 2. tématu, příprava materiálů a kampaně na sociální sítě.
  6. Lobbying 2. tématu, vyhodnocení kampaně.

 

Výstupem projektu bude sestavení modelu odpovědně tráveného času. Díky průzkumu a jeho následné analýze zjistíme, kolik procent života tráví lidé prací a svými povinnostmi a naopak, kolik času věnují své rodině a činnostem, které jim dělají radost.

 

Projekt realizujeme s podporou Evropské unie

Pražské vouchery podporují pražské podnikatele, pomáhají nastartovat jejich cestu k úspěchu a rozvíjet podnikání. I my jsme se rozhodli využít této finanční podpory, abychom mohli realizovat projekt „myTimi – trávíme čas odpovědně“.

Voucher na kreativní služby pomůže myTimi zvýšit atraktivitu značky a s tím i počet nově registrovaných klientů. 

 

Jaký je výsledek?

V roce 2019 získala firma myTimi podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha – pól růstu ČR a čerpanou přes první výzvu Specializovaných voucherů (reg. č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_027/0000607). Podpora je mířena na účast firmy AMI Communications, spol. s.r.o. na projekt „myTimi – trávíme čas odpovědně“ v Praze za účelem vytvoření komunikační PR kampaně, která bude informovat o možnosti delegovat část svých povinností na myTimi.

Očekávaným kvalitativním výstupem je zvýšení kvality tráveného času.

Očekávaným kvantitativním výstupem je 25–50 mediálních výstupů ve zpravodajských, lifestylových a společenských médiích. Konkrétní zaměření médií bude vycházet z výsledků průzkumu. Očekáváme, že vytvořenou PR kampaní zasáhneme 400–800 tisíc čtenářů.

Projekt „myTimi – trávíme čas odpovědně“ je spolufinancován Evropskou unií.
 
 
 

Získejte virtuálního
asistenta ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Jste nespokojení? Neplatíte
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy
Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím