Inspirace  |  Přečteno 1857 x
26. 1. 2021

Projekt myTimi – trávíme čas odpovědně je financován EU

Problém, který jsme řešili

myTimi nabízí službu, která šetří čas. Svým klientům pomáhá získat nové zákazníky a udržet si ty stávající. Klienti na nás delegují část svých povinností a my prostřednictvím marketingových a obchodních aktivit v kombinaci se zákaznickým servisem a virtuální asistencí dosahujeme vytyčených cílů. Nyní bychom rádi rozšířili povědomí o možnosti delegovat rutinní povinnosti mezi širokou veřejnost. Podnikatelé mají v důsledku každodenní operativy málo času na strategické řízení podniku, ale i na svou rodinu a koníčky.

 

K čemu směřujeme?

V současné chvíli pro nás společnost AMI Communications připravuje PR kampaň zaměřenou na rozšíření povědomí o delegování rutinních povinností. AMI Communications je detailně obeznámena s filozofií naší značky a na propagaci myTimi v rámci médií i široké veřejnosti spolupracujeme již delší dobu.

 

Vlajka EU

 

Rozdělení projektu na etapy

  1. Příprava průzkumu a oslovení odborníků.
  2. Realizace průzkumu spolu s následnou analýzou výsledků. Příprava komunikačního plánu.
  3. První fáze komunikace s médii – media lobbying 1. tématu, příprava materiálu a kampaně na sociální sítě.
  4. Lobbying 1. tématu včetně přípravy druhého materiálu a podkladů pro druhou fázi.
  5. Druhá fáze komunikace s médii – media lobbying 2. tématu, příprava materiálů a kampaně na sociální sítě.
  6. Lobbying 2. tématu, vyhodnocení kampaně.

 

Výstupem projektu bude sestavení modelu odpovědně tráveného času. Díky průzkumu a jeho následné analýze zjistíme, kolik procent života tráví lidé prací a svými povinnostmi a naopak, kolik času věnují své rodině a činnostem, které jim dělají radost.

 

Projekt realizujeme s podporou Evropské unie

Pražské vouchery podporují pražské podnikatele, pomáhají nastartovat jejich cestu k úspěchu a rozvíjet podnikání. I my jsme se rozhodli využít této finanční podpory, abychom mohli realizovat projekt „myTimi – trávíme čas odpovědně“.

Voucher na kreativní služby pomůže myTimi zvýšit atraktivitu značky a s tím i počet nově registrovaných klientů. 

 

Jaký je výsledek?

V roce 2019 získala firma myTimi podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha – pól růstu ČR a čerpanou přes první výzvu Specializovaných voucherů (reg. č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_027/0000607). Podpora je mířena na účast firmy AMI Communications, spol. s.r.o. na projekt „myTimi – trávíme čas odpovědně“ v Praze za účelem vytvoření komunikační PR kampaně, která bude informovat o možnosti delegovat část svých povinností na myTimi.

Očekávaným kvalitativním výstupem je zvýšení kvality tráveného času.

Očekávaným kvantitativním výstupem je 25–50 mediálních výstupů ve zpravodajských, lifestylových a společenských médiích. Konkrétní zaměření médií bude vycházet z výsledků průzkumu. Očekáváme, že vytvořenou PR kampaní zasáhneme 400–800 tisíc čtenářů.

Projekt „myTimi – trávíme čas odpovědně“ je spolufinancován Evropskou unií.
 
 
 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení
Exkluzivní tipy jen pro vás
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte přístup k exkluzivním tipům a novinkám, které na blogu nenajdete.
  • Každou neděli vám pošleme tip z oblasti marketingu, podnikání nebo osobního rozvoje.
  • Každý druhý čtvrtek vás upozorníme na nejzajímavější články na blogu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy