„Chci marketingu rozumět komplexně jako celku,“ říká v rozhovoru PPC specialistka Verča

6. 10. 2023
Život v myTimi Přečteno 1349 x

Nakoukněte do zákulisí marketingové agentury a tvorby PPC. Verča, která je jednou z našich PPC specialistek, nám v rozhovoru přiblížila svůj příběh, zkušenosti a názory na práci v agenturním prostředí i co ji nejvíce baví na správě výkonnostních kampaní. 

Jak dlouho už pracuješ v myTimi? Cos dělala předtím, než jsi k nám přišla? A začínala jsi u nás rovnou jako PPC specialistka?  

Začátkem října to budou už dva roky, co jsem součástí myTimi a ano nastoupila jsem jako juniorní PPC specialistka, která neuměla ze světa PPC téměř nic. Předtím jsem studovala vysokou školu a současně jsem pracovala brigádně jako recepční v administrativní budově a při tom jsem měla pár přivýdělků na volné noze hlavně jako social media specialistka i marketingová podpora a v mezičase jsem se vzdělávala v marketingu celkově

Jaké byly tvé první dojmy z práce pro myTimi? Jak jsi prožívala třeba první pracovní týden? 

První, co se mi vybavilo při vzpomínce na první týden, jsou skvělí lidé a to, jak tam byli pro mě. Ať už jsem potřebovala pomoct s pracovními záležitostmi, vzděláváním i v jiných oblastech marketingu nebo se poprat poprvé s kávovarem (smích). Jinak pro mě práce v agentuře byla zcela nová, to samé práce v týmu a s dalšími odděleními, ale zvykla jsem si celkem rychle, cítila jsem, že jsem na správném místě

Jak se ti pracuje se svými kolegy? Děláš někdy i z domova? 

Náš tým je skvělý, pracovně se doplňujeme znalostmi jako puzzle a tvoříme tak velmi silné výstupy. Zároveň si velmi rozumíme. Náš stejný smysl pro humor je k nezaplacení a v práci není nikdy nuda. HO mám jeden den v týdnu, jako introvertovi mi to tak vyhovuje. 

Specializuješ se v PPC na nějakou konkrétní oblast? Pokud ne, je nějaká, která tě baví nejvíc? Určitý typ kampaní třeba... 

Obecně chci marketingu rozumět komplexně jako celku, podle mě nelze na tuhle oblast nahlížet jen jednou optikou. Proto se ráda věnuju nejen PPC, ale například UX a konverznosti webů či LP, brand marketingu apod. Co se týká PPC, tak mě nejvíce baví tvořit kampaně v Meta, kde mám největší potenciál využít kreativitu, pořádně se vyřádit a testovat různé typy kampaní, kreativ, cílení apod. 

Co ti přijde na práci PPC specialistky zajímavé? Co tě na tom baví? 

Různorodost. Baví mě, že se nevěnuju jen číslům, metrikám, analýze výsledků, ale i tvorbě kampaní, přípravě strategií, návrhům kreativ nebo mám prostor k návrhům na změnu konverznosti webu apod. Není to žádný stereotyp, což mě baví, navíc mi přijde, že je neustále se co učit a kam se posouvat. 

Je nějaký softwarový nástroj, bez kterého se PPC specialista neobejde? Případně který tobě nejvíc pomáhá? 

Je jich více, potřebuji nejen reklamní platformy, ale i analytické nástroje nebo třeba MarketingMiner pro analýzy klíčových slov. Často mi pomáhá nástroj Clarity od Microsoftu, kde díky nahrávkám a heatmapám pochopím cestu a chování uživatelů na webu a tím získám další článek k tomu, jak vylepšit kampaně a dosáhnout stanovených cílů. 

Je nějaká konkrétní kampaň, kterou jsi pomáhala vytvářet a jsi na ni hrdá? 

Za každou kampaní stojí dobře odvedená práce. Vzpomněla jsem si na kampaně bývalého klienta MonkeyMum, kde se podařilo několikanásobně zvednout tržby nebo na Piumo, což je e-shop s kašmírovým oblečením. Přestože se objevil minulou podzimní/zimní sezonu na českém trhu poprvé, tak se nám o něm podařilo vybudovat povědomí a prodejů bylo více, než klient očekával, sklady se úplně vyprodaly. Ve spolupráci stále pokračujeme a na současnou sezonu jsme připravení a očekáváme ještě lepší výsledky. 

Která z našich 6 firemních hodnot je ti nejbližší a proč? 

Respekt. Je to vzácná věc a v zaměstnání často chybí, v myTimi všichni jednají s respektem a je to jedna ze součástí, které utváří zdravé pracovní prostředí. Toho si vážím. 

Co ti přijde na práci v myTimi nejlepší? 

Líbí se mi možnost růstu a seberozvoje v kterékoli oblasti. Moje přání byla pokaždé vyslyšena, o všem lze diskutovat a vyřešit, nic se jen tak nepromlčí. Další věc, kterou velmi oceňuji, je flexibilita v rámci pracovní doby, jako ranní ptáče chodím do práce dřív a jsem tak produktivnější. 

Čím jsi chtěla být, když jsi byla malá, a kdy jsi začala profesně směřovat tam, kde jsi teď? 

Jako malá jsem chtěla být princeznou – nebyla jiná cesta. (smích) K marketingu jsem se dostávala až při studiu vysoké školy, kdy jsem studovala Sociologii a sociální politiku, kde mě nejvíce bavila tvorba kvantitativních výzkumů a práce s daty. Ale měla jsem tušení, že to není to pravé ořechové, tak jsem se nějak dostala k marketingu, což mi sedne perfektně. 

Jak se vyrovnáváš s pracovním stresem? Máš nějaké osvědčené taktiky, jak mu čelit? 

Snažím se primárně kvůli práci nestresovat, když už se dostanu do složitější situace, tak úkoly prioritizuji a téměř vždycky pomůže krátká přestávka, procházka na čerstvém vzduchu, protažení. Po krátké pauze, kdy hlava vypne, jde vše lépe

Co děláš ve volném čase? 

Mám ráda procházky v přírodě i ve městě, věnuju se cvičení v posilce nebo doma. Moc ráda také trávím čas s přáteli, kdy si dopřejeme dobré jídlo, skvělou kávu nebo drink. K večeru si občas čtu nebo maluju

Je něco, co nezaznělo, ale tobě přijde zajímavé to zmínit? 

Napadlo mě jen, že jsem takový marketingový hybrid, snažím se na marketing nahlížet ze všech úhlů, podle mě je v něm vše provázáno a navzájem se jednotlivé oblasti marketingu ovlivňují. Je tedy důležité mít povědomí o marketingu celkové, ať se cíle klientů dokážou plnit nad jejich očekávání. 

 

 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Život v myTimi
Recenze: Freelo – do třetice všeho dobrého
Tři různé pohledy na jeden nástroj. Tři role v content týmu. Tři roky zkušeností. Odhrnujeme oponu do našeho procesního zákulisí – mrkněte, jak Freelo využíváme na maximum, od strategického plánování přes koordinaci týmu až po samotnou tvorbu obsahu.
Život v myTimi
„Když něco nefunguje, otevřeně si to vyříkáme a hledáme řešení.“ To je jeden z důvodů, proč se Nicol vrátila do myTimi
Přicházíme s jedním z našich interních příběhů, který poodhalí, proč se u nás lidem dobře pracuje. Jako první jsme vyzpovídali naši copywriterku a koordinátorku Nicol, která se po zkušenostech v jiných firmách rozhodla vrátit do myTimi. V článku prozradí, co jí jinde chybělo a co je to hlavní, proč se k nám do myTimi vrátila.
Život v myTimi
Tajemství úspěchu začíná v posteli – co radí náš CEO pro zvýšení produktivity?
Pro CEO úspěšné firmy je každý den výzvou plnou neustálého rozhodování, strategizování, pečlivého time managementu a hledání rovnováhy mezi prací a osobním životem. Proto vám dnes prozradím, jak to celé vlastně dělám.
Život v myTimi
„Chci se zdokonalovat v tom, co dělám – největší smysl mi dávají webové projekty,“ říká naše content manažerka Aneta
Aneta vede v oddělení contentu svůj vlastní tým. Z copywritera se z ní v průběhu let stala manažerka a dnes má na starosti nejen psaní, ale hlavně kontrolu výstupů a zdokonalování ostatních copywriterů. V rozhovoru jsme se pobavili o tom, co se jí na copywritingu líbí, kam se chce posouvat dál a jaké to je pracovat plně na dálku.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025