Společnosti Monkey Mum jsme díky PPC reklamám zpětinásobili počet objednávek

Přečteno 1956 x
Monkey Mum nás v dubnu 2021 pověřila správou marketingových kampaní pro Českou republiku, kde se nám během devíti měsíců podařilo zčtyřnásobit návštěvnost webu a pětinásobně zvýšit konverze. Cílem byla také expanze do zahraničí. V této případové studii se podíváme na to, jak probíhala naše spolupráce a jakých výsledků jsme dosáhli.

Za 9 měsíců jsme pětinásobně zvýšili počet objednávek 

Naše PPC kampaně generovaly 73 % veškeré návštěvnosti webu. I přesto, že jsme návštěvnost v prvních třech měsících snížili, z hlediska obratu jsme pomohli Monkey Mum vyrůst. Potvrdilo se tím, že jsou naše kampaně dobře optimalizované. Co dalšího se nám podařilo? 

 

  • návštěvnost webu se zvýšila téměř čtyřnásobně 
  • počet objednávek vzrostl o 425 % 
  • měsíční tržby jsou vyšší o 333 % 
  • průměrný měsíční růst byl 25 % 

 

Chcete vědět, jak jsme toho dosáhli? Čtěte dál. 

 

PPC reklama pro Monkey Mum

ukázka bannerové PPC reklamy, kterou jsme vytvořili pro Monkey Mum 

 

Čím se Monkey Mum zabývá? 

Společnost Monkey Mum je česká firma, která nabízí výbavu pro šetrné mateřství. Jak sama zakladatelka říká, prodávají jen to, co by mělo být pro opičí mámy a jejich malé opičky nejdůležitější. To aby maminky s dětmi nezpůsobily přírodě „pěknou paseku“, pokud jim výbava slouží jen na jedno použití. Jako první na českém trhu nabízí také zábrany na postel, které chrání miminko před pádem. Jsou unikátní svou výškou a tím, že je můžete umístit po celé délce postele. 

 

Proč nás Monkey Mum oslovila? 

Než nás Monkey Mum oslovila, spravovala si reklamy sama, ale tušila, že potenciál je mnohem větší. Její kampaně přiváděly návštěvníky, ale ne objednávky. Hlavním cílem proto bylo zvýšit prodeje, a to hlavně jednoho z produktů – zábran na postel. Do budoucna chtěla Monkey Mum také expandovat do zahraničí. 

 

Jak probíhala spolupráce? 

Vytvořili jsme návrhy kampaní, které jsme společně odsouhlasili. Nastavili jsme analytiku v Google Analytics, založili jsme Sklik a reklamní účet ve FB Business Manager. Zpočátku jsme pracovali s přesně stanovenou částkou, kterou jsme mohli pro PPC reklamy použít. Postupem času jsme získali důvěru a nemuseli jsme se ohlížet na maximální částky. A na výsledcích se to rozhodně projevilo. 

 

Co chystáme do budoucna? 

Cílem Monkey Mum je expandovat na zahraniční trhy. Kromě Česka e-shop funguje i na Slovensku a postupně oslovujeme zákazníky z Polska, Maďarska, Slovinska, Francie, Rakouska, Nizozemska, Itálie a Španělska. Prozatím jsme provedli test kampaně na Facebooku a Google Nákupech, díky kterému jsme získali přehled o potenciálu jednotlivých trhů, a po dvou měsících dosahujeme například v Polsku slušných výsledků.  

 

Jak spolupráci hodnotí CEO Monkey Mum? 

S myTimi spolupracujeme už rok. Za tu dobu zpětinásobili našemu e-shopu počet objednávek a s tím související obrat. Každý měsíc také přinášejí nové nápady, jak prodeje posunout vpřed a co udělat líp. Cením si profesionálního, ale zároveň přátelského přístupu. Nemůžu si vynachválit rychlou dobu odezvy a skvělé výsledky, a to nejen v České republice, ale koncem roku 2021 i v dalších zemích EU. Jednoduše doporučuji.“  

– Lucie Janauer, CEO Monkey Mum s.r.o. 

 

Chcete také zvýšit návštěvnost webu a konverze? 

Správně nastavené PPC kampaně pomůžou růstu vašeho podnikání. Návštěvnost webu, noví zákazníci nebo zvýšení konverzí? Poradíme si s každým cílem, protože se v marketingu vyznáme. Ozvěte se nám pro nezávaznou konzultaci. 

 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Marketing
Web myTimi jako výkladní skříň špičkového SEO – růst ze 60 000 na 140 000 návštěv ročně
V myTimi pomáháme našim klientům získávat zákazníky díky marketingu a obchodu a poté je udržet díky zákaznickému servisu. S námi jsou všechny náklady v podnikání variabilní v jakékoliv fázi.
Přečíst
Marketing
Fingo.cz jsme díky zpětným odkazům zvýšili organickou návštěvnost o 432 %
Fingo pomáhá lidem se lépe orientovat ve financích a najít nejlepší investiční příležitosti, hypotéky nebo životní pojištění pomocí srovnávacích kalkulaček. Proto si moc dobře spočítali, že mají příliš vysokou cenu za lead a potřebují posílit organickou návštěvnost.
Přečíst
Marketing
Společnost BO! reality a finance získala 183 relevantních zájemců o zaměstnání díky kariérnímu webu a reklamní kampani
Realitní kancelář BO! reality a finance založili dlouholetí odborníci v oboru, kteří přináší moderní postupy do světa realit. Svým klientům nabízí pomoc s koupí, prodejem, rekonstrukcí nebo pronájmem nemovitostí. Společnost klientům nepomáhá jen čistě v oblasti nemovitostí, ale bere v potaz i finance, které se s nemovitostmi pojí.
Přečíst
Marketing
Vytvořili jsme korporátní web s rodinnou atmosférou
Společnost NESS Czech patří mezi největší poskytovatele IT služeb v České republice. Je součástí mezinárodní skupiny NESS Digital Engineering – její kanceláře a inovační centra najdete v USA, Evropě, na Blízkém východě i v Asii.
Přečíst

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025