Společnost BO! reality a finance získala 183 relevantních zájemců o zaměstnání díky kariérnímu webu a reklamní kampani

Přečteno 857 x
Realitní kancelář BO! reality a finance založili dlouholetí odborníci v oboru, kteří přináší moderní postupy do světa realit. Svým klientům nabízí pomoc s koupí, prodejem, rekonstrukcí nebo pronájmem nemovitostí. Společnost klientům nepomáhá jen čistě v oblasti nemovitostí, ale bere v potaz i finance, které se s nemovitostmi pojí.
  • Zadání: Tvorba nového webu
  • Platforma: WordPress
  • Rok realizace: 2022
  • Trvání: 1,5 měsíce
  • Jazyk: Český
  • Rozsah: Do 100 tisíc Kč

 

BO!budoucnost web

 

 

S čím chtěla společnost BO! reality a finance pomoct? 

Klient potřeboval získat zájemce na různé neobsazené pozice ve firmě. Bohužel klasický nábor přes pracovní portály se neukázal jako vhodný způsob. Náklady za inzerci byly vysoké a inzeráty nepřinesli dostatečný počet relevantních uchazečů.

My jsme klientovi navrhli jiné řešení, a to vytvořit náborovou kampaň skrz nový kariérní web – bobudoucnost.cz 

 

web pro BO! reality a finace

 

Jak jsme postupovali? 

Nejprve jsme si s klientem definovali cíle projektu, proposition value (důvod, proč by si měl zákazník daný produkt koupit) a jakým způsobem budeme potenciální kandidáty oslovovat.  

Celé řešení mělo dvě fáze. V první části jsme tvořili web. Jak jsme postupovali? 

  • Navrhli jsme strukturu celého webu. 
  • Vrhli jsme se na psaní textů, včetně přepisu inzercí nabízených pozic. Jednotlivé inzeráty jsme upravili tak, aby čtenáře zaujaly a byly dostatečně prodejní. K tomu jsme využili pomoc našich odborníků na HR marketing.  
  • Naimplementovali jsme web na WordPress a spustili.  
  • Po spuštění jsme analyzovali chování zákazníků na webu a na základě toho upravovali detaily, aby web fungoval podle našich představ. 

V druhé fázi jsme nastavovali reklamy, abychom podpořili návštěvnost webu. Na začátku jsme se rozhodli využít více kanálů. Vsadili jsme tedy na obsahové kampaně na Skliku, Facebooku i Google Ads a také na v té době funkční Facebook Jobs nabídky. Všechny prokliky vedly na nově vytvořený kariérní web.  

Ze začátku jsme se potýkali s problémem vysoké ceny za potenciálního zájemce, a tak jsme reklamy postupně optimalizovali, abychom dosáhli co nejnižší ceny. Jako levné a kvalitní řešení se ukázal být rychlý formulář na facebooku, takže jsme ostatní formy podpory postupně omezili a volné zdroje přesunuli právě tam.   

 

kariérní web pro BO! reality

 

Jaký je výsledek naší práce? 

Díky novému kariérnímu webu a reklamní kampani jsme dosáhli těchto výsledků: 

  • Získali jsme 183 relevantních zájemců s průměrnou cenou 751 Kč
  • Optimalizací se nám podařilo snížit cenu za zájemce z 1 163 Kč na 544 Kč – tedy o 53 %

 

Co pro BO! reality a finance děláme dál? 

I přesto, že reklamní náborová kampaň už neprobíhá, s klientem spolupracujeme na jiných projektech, mezi které patří například výkonnostní kampaně nebo online odhad ceny nemovitosti

 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Marketing
Web myTimi jako výkladní skříň špičkového SEO – růst ze 60 000 na 140 000 návštěv ročně
V myTimi pomáháme našim klientům získávat zákazníky díky marketingu a obchodu a poté je udržet díky zákaznickému servisu. S námi jsou všechny náklady v podnikání variabilní v jakékoliv fázi.
Přečíst
Marketing
Fingo.cz jsme díky zpětným odkazům zvýšili organickou návštěvnost o 432 %
Fingo pomáhá lidem se lépe orientovat ve financích a najít nejlepší investiční příležitosti, hypotéky nebo životní pojištění pomocí srovnávacích kalkulaček. Proto si moc dobře spočítali, že mají příliš vysokou cenu za lead a potřebují posílit organickou návštěvnost.
Přečíst
Marketing
Vytvořili jsme korporátní web s rodinnou atmosférou
Společnost NESS Czech patří mezi největší poskytovatele IT služeb v České republice. Je součástí mezinárodní skupiny NESS Digital Engineering – její kanceláře a inovační centra najdete v USA, Evropě, na Blízkém východě i v Asii.
Přečíst
Marketing
Nový web pro firmu Copy General: Efektivní prezentace divize CGOS
Copy General patří mezi firmy s dlouholetou tradicí. Na trhu působí už přes 30 let a je rozdělená na tři divize – CGOS, PLAN a PRINT. Za tu dobu si vytvořila velké množství spokojených zákazníků. Není divu, že klientská základna je tak široká, když za firmou Copy General stojí více jak 200 zkušených odborníků, kteří dokážou klientům poskytnout kvalitní služby i servis.
Přečíst

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025