Fingo.cz jsme díky zpětným odkazům zvýšili organickou návštěvnost o 432 %

Přečteno 1002 x
Fingo pomáhá lidem se lépe orientovat ve financích a najít nejlepší investiční příležitosti, hypotéky nebo životní pojištění pomocí srovnávacích kalkulaček. Proto si moc dobře spočítali, že mají příliš vysokou cenu za lead a potřebují posílit organickou návštěvnost.

S čím chtělo Fingo pomoct? 

Když nás v březnu 2022 Fingo kontaktovalo, byl to mladý web, který zatím neměl mnoho obsahu. Proto většina návštěv plynula z placených kampaní a průměrná cena za lead byla 1 100 Kč.  

To bylo potřeba změnit a posílit organickou návštěvnost pomocí SEO. 

Jak jsme postupovali? 

Provedli jsme komplexní SEO audit, ve které jsme zjistili, že: 

  • Web je téměř bez technických chyb a obsahuje jen pár drobných nedostatků, které šlo hravě odstranit. 

  • Dobře indexuje na Googlu, o něco hůře na Seznamu. 

  • Má nedostatky v některých metadatech. 

  • Má velmi malý odkazový profil - pouze jednotky zpětných odkazů vedoucích na web. 

Bylo tedy jasné, že pro lepší výsledky je potřeba intenzivní linkbuilding

Protože Fingo má vlastní copywritery, kteří rozumí tématu, nepotřebovali pomoct s textací článků, ale pouze s jejich optimalizací a distribucí

Co bylo cílem? 

Stanovili jsme si cíl, že za rok (tedy na jaře 2023) bude: 

  • růst organické návštěvnosti o 50 %

  • růst počtu leadů z organického vyhledávání o 100 %

  • průměrná cena za lead snížena na 546 Kč

Jaký byl náš úkol? 

Získat 5 až 6 zpětných odkazů měsíčně, což znamenalo nejméně 65 kvalitních odkazů za rok s maximální průměrnou cenou za odkaz 1 000 Kč

  • Začátkem každého měsíce jsme pečlivě sestavili zadání článků pro copywritery z Fingo. 

  • Hotové články jsme pak revidovali a doplnili o vhodná klíčová slova, pokud to bylo nutné.  

  • Následně se postarali o distribuci článků na externí weby pro získání potřebných zpětných odkazů. 

Klient se postaral na své straně o optimalizaci produktových stránek a přidání nových kalkulaček.   

Jakých výsledků jsme dosáhli po roce spolupráce? 

Stanovené cíle jsme mnohonásobně přesáhli: 

  • meziroční růst organické návštěvnosti o 432 %

  • meziroční růst počtu leadů z organického vyhledávání o 265 %

  • průměrná cena za lead klesla z 1 100 Kč na 102 Kč (údaj z února 2023)

Jak naší spolupráci hodnotí Fingo? 

„Jsme digitální společnost, která cílí hlavně na klienty v internetovém prostředí. Leady získané v onlinu jsou tedy podstatou našeho businessu. Nechtěli jsme nic podcenit a péče, kterou jsme vyladění různých kanálů věnovali, se nám mnohonásobně vrátila. Z optimalizace a výrazného snížení ceny za lead dlouhodobě těžíme. Firma myTimi je v tomto skvělý partner a nadále sledují trendy i naše aktivity a průběžně přichází s doporučeními, čemu se dále věnovat. Společně hledáme cesty, kde máme prostor získat největší efekt a být vždy krok před konkurencí. Fingo se neustále rozvíjí, a tak se i naše spolupráce s myTimi rozšiřuje i do dalších činností. Aktuálně pracujeme na blogu, kde máme prostor pro lepší organické výsledky,“ říká Head of Digital Vasily Kupreev. 

Co pro Fingo děláme dál? 

Protože se web Fingo pořád zvětšuje a vylepšuje, provedeme po prvním roce spolupráce (tedy na jaře 2023) kontrolní SEO audit, abychom preventivně předcházeli všem možným chybám.  

S linkbuildingem pokračujeme ve stejné intenzitě, ale s novou strategií pro roky 2023/24. Na dalších 12 měsíců máme stanovené nové růstové cíle pro počty leadů i návštěvnost.  

Máme v plánu vyzkoušet i několik postupů, které zvýší pravděpodobnost dostat se s blogovými články do kanálu Google Discover

Zvyšte organickou návštěvnost i vy a získejte spoustu nových zákazníků 

Pomocí SEO auditu zjistíme, kde máte mezery a navrhneme vám tu nejvhodnější strategii. Optimalizujeme web a vytvoříme články, které budou zajímavé pro čtenáře i pro vyhledávače. Ozvěte se nám pro nezávaznou nabídku

 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Marketing
Web myTimi jako výkladní skříň špičkového SEO – růst ze 60 000 na 140 000 návštěv ročně
V myTimi pomáháme našim klientům získávat zákazníky díky marketingu a obchodu a poté je udržet díky zákaznickému servisu. S námi jsou všechny náklady v podnikání variabilní v jakékoliv fázi.
Přečíst
Marketing
Společnost BO! reality a finance získala 183 relevantních zájemců o zaměstnání díky kariérnímu webu a reklamní kampani
Realitní kancelář BO! reality a finance založili dlouholetí odborníci v oboru, kteří přináší moderní postupy do světa realit. Svým klientům nabízí pomoc s koupí, prodejem, rekonstrukcí nebo pronájmem nemovitostí. Společnost klientům nepomáhá jen čistě v oblasti nemovitostí, ale bere v potaz i finance, které se s nemovitostmi pojí.
Přečíst
Marketing
Vytvořili jsme korporátní web s rodinnou atmosférou
Společnost NESS Czech patří mezi největší poskytovatele IT služeb v České republice. Je součástí mezinárodní skupiny NESS Digital Engineering – její kanceláře a inovační centra najdete v USA, Evropě, na Blízkém východě i v Asii.
Přečíst
Marketing
Nový web pro firmu Copy General: Efektivní prezentace divize CGOS
Copy General patří mezi firmy s dlouholetou tradicí. Na trhu působí už přes 30 let a je rozdělená na tři divize – CGOS, PLAN a PRINT. Za tu dobu si vytvořila velké množství spokojených zákazníků. Není divu, že klientská základna je tak široká, když za firmou Copy General stojí více jak 200 zkušených odborníků, kteří dokážou klientům poskytnout kvalitní služby i servis.
Přečíst

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025