Nový web pro firmu Copy General: Efektivní prezentace divize CGOS

Přečteno 791 x
Copy General patří mezi firmy s dlouholetou tradicí. Na trhu působí už přes 30 let a je rozdělená na tři divize – CGOS, PLAN a PRINT. Za tu dobu si vytvořila velké množství spokojených zákazníků. Není divu, že klientská základna je tak široká, když za firmou Copy General stojí více jak 200 zkušených odborníků, kteří dokážou klientům poskytnout kvalitní služby i servis.

Proč se na nás klient obrátil? 

Copy General je poměrně známá značka, avšak většina lidí si ji spojuje jen s malou částí jejich služeb, a to konkrétně s tiskem. Nabídka je přitom velmi široká. Zahrnuje kromě zmíněného tisku např. prodej a pronájem tiskáren, klientskou komunikaci či konzultační činnost. Cílem tedy bylo zlepšit online prezentaci společnosti Copy General a zejména divizi CGOS. Naše řešení spočívalo ve vytvoření nových webových stránek, které by detailně popisovaly daný úsek a jeho poskytované služby samostatně.  

Pečlivé začátky i náročné chvíle při realizaci 

Cíl byl jasný, před námi byla samotná realizace. V prvních týdnech jsme věnovali čas a úsilí informační architektuře. Přistupovali jsme k ní s náležitou péčí i vážností, aby výsledkem bylo optimální fungování webových stránek. Následně jsme začali tvořit samotný obsah webu. Tato fáze trvala čtyři týdny, byla opravdu hodně intenzivní a musíme přiznat, že jsme se u ní docela zapotili. Potřebovali jsme totiž vytvořit mnoho technických popisů a jasně definovat výhody jednotlivých produktů. Obzvlášť v této fázi byla spolupráce s klientem velmi úzká, komunikovali jsme zejména s obchodními zástupci, protože jsme si potřebovali být jistí, že jsme všechny produkty správně pochopili a popsali je. 

Tři weby pod jednou hlavičkou 

Obsah byl hotový, nyní bylo potřeba dát mu tu správnou formu. Pomocí nástroje Figma jsme vytvořili grafický návrh. Jak měl web vypadat? Kromě webu pro divizi CGOS jsme vytvářeli ještě další web pro divizi PLAN (služby divize PRINT jsou na původním webu). Všechny měly fungovat jako samostatná jednotka, zároveň jsme ale chtěli, aby uživatel bez problémů poznal, že jsou všechny součástí firmy Copy General. K tomu nám posloužila etablovaná značka mateřské společnosti. Samotné programování webů probíhalo od píky a stavělo se „na zelené louce“, což byla výhoda, protože jsme díky tomu zajistili efektivní správu webu, a především technický výkon, který splňuje nejpřísnější požadavky na moderní webové stránky. 

 

A ještě něco navíc 

Současně s vývojem webu jsme vytvářeli obsahový plán, který měl podpořit organickou návštěvnost webu a dlouhodobě snižovat náklady na získání poptávky. Před spuštěním webu jsme před sebou měli ještě jeden velmi důležitý úkol – informovat vyhledávače o změnách souvisejících s webem klienta, aby nedocházelo k duplikaci obsahu a v ohrožení tak nebylo pozicování ve výsledcích vyhledávání. Naši SEO specialisté se postarali o přesměrování a úpravu v rámci Google Search Console. 

Spravujeme několik webů 

Jsme rádi, že spolupráce s Copy General nadále pokračuje. Na webu pečlivě sledujeme chování návštěvníků a na základě výstupů pak zapracováváme případné úpravy. Kromě této správy zajišťujeme také online aktivity. Věnujeme se široké škále činností od blogových článků, přes e-mailing až po výkonnostní marketing

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Marketing
Web myTimi jako výkladní skříň špičkového SEO – růst ze 60 000 na 140 000 návštěv ročně
V myTimi pomáháme našim klientům získávat zákazníky díky marketingu a obchodu a poté je udržet díky zákaznickému servisu. S námi jsou všechny náklady v podnikání variabilní v jakékoliv fázi.
Přečíst
Marketing
Fingo.cz jsme díky zpětným odkazům zvýšili organickou návštěvnost o 432 %
Fingo pomáhá lidem se lépe orientovat ve financích a najít nejlepší investiční příležitosti, hypotéky nebo životní pojištění pomocí srovnávacích kalkulaček. Proto si moc dobře spočítali, že mají příliš vysokou cenu za lead a potřebují posílit organickou návštěvnost.
Přečíst
Marketing
Společnost BO! reality a finance získala 183 relevantních zájemců o zaměstnání díky kariérnímu webu a reklamní kampani
Realitní kancelář BO! reality a finance založili dlouholetí odborníci v oboru, kteří přináší moderní postupy do světa realit. Svým klientům nabízí pomoc s koupí, prodejem, rekonstrukcí nebo pronájmem nemovitostí. Společnost klientům nepomáhá jen čistě v oblasti nemovitostí, ale bere v potaz i finance, které se s nemovitostmi pojí.
Přečíst
Marketing
Vytvořili jsme korporátní web s rodinnou atmosférou
Společnost NESS Czech patří mezi největší poskytovatele IT služeb v České republice. Je součástí mezinárodní skupiny NESS Digital Engineering – její kanceláře a inovační centra najdete v USA, Evropě, na Blízkém východě i v Asii.
Přečíst

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025