Administrativa - jednání, papíry, evidence

Plné ruce práce s papírováním? Věnujte se smysluplnějším věcem. Papírování za vás vyřídí virtuální asistentka. 

  • Postaráme se o veškeré vaše papírování.
  • Vyřídíme základní účetní práce – vedení účetnictví bude odteď hračka.
  • Zaevidujeme potřebné dokumenty – evidence dokumentů snadno a přehledně.
  • Připravíme podklady pro jednání a výstupy ze schůzek – nezdržujte se zápisem z porady.
  • Zařídíme daňovou evidenci – podání daňového přiznání už vás nemusí stresovat.
Uvolněte si ruce od zbytečností!

 

Kolik vás pomoc s administrativou bude stát?

Administrativní práci účtujeme jednorázově v hodinové sazbě 490 Kč. Pokud se ale rozhodnete využít některý z našich balíčků pro firmy, můžete výrazně ušetřit.
 
Kdy si splněný úkol odškrtnete ze seznamu?
Na vašem úkolu můžeme začít pracovat prakticky okamžitě a všechny termíny si stanovíme dopředu s ohledem na množství práce. Může se jednat i o dlouhodobý úkol, kdy si sami pohlídáme, kdy je třeba na čem začít pracovat.
 
Co nás zajímá?
1. Ujasníme si, co je potřeba udělat.
2. Dohodneme si veškeré termíny podle vašich potřeb.
Kontaktujte nás
Chcete zadat úkol?
Nebo je vám něco nejasné?
Napište nám a nejpozději do 24 hodin se vám ozveme.
Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím