Seznam reklama

Chápeme, že Seznam má nejsilnější obsahovou síť. Proto ji používáme zejména na brand kampaně.
Nenechte se nachytat – nekupujte 1 reklamu, která vás vyjde draho. Zařídíme, že si vás díky webům v obsahové síti Seznamu zapamatuje mnohem více uživatelů.
Chci nezávaznou nabídku
...
arrow down

Nechte svůj byznys vyrůst díky reklamě

f1
Tvoříme PPC reklamy s PNO pod 5 %.
f1
Všechny reklamy jsou responzivní – přizpůsobí se každému zařízení.
f1
Vytvořili jsme stovky úspěšných kampaní pro B2B i B2C projekty.
f1
Seznam reklamy používáme jako doplněk k ostatním kanálům.
deloitte
Reklamy na Seznamu nemusíte hned zavrhnout

Reklamy na Seznamu nemusíte hned zavrhnout

Seznam reklamy ve vyhledávání vám nutit nebudeme. Víme, že tudy cesta nevede. Naopak vám rádi doporučíme PPC reklamy v obsahové síti Seznamu. Jedná se o skupinu více než 3000 webů (např. Novinky.cz, Super.cz, Sport.cz, Proženy.cz, iDNES.cz) a vy se tak můžete zobrazovat na těch nejlepších. Zařídíme to. 

Reklama na Seznamu je tu pro váš brand awareness

Reklama na Seznamu je tu pro váš brand awareness

Seznam reklama vám pomůže zvýšit povědomí o vaší značce a obzvlášť pokud jste B2C firma. Reklama na Seznamu doplňuje ostatní reklamy (třeba ty na Googlu) a zvyšuje jejich konverzní poměr. Nespouštíme je samostatně, ale vždy v kombinaci s dalšími. Ozvěte se nám pro nezávaznou konzultaci. 

Chci nezávaznou nabídku

S námi je vše jednoduché

1
Zadáte nezávaznou poptávku.
2
Domluvíme si schůzku nebo konferenční hovor.
3
Spustíme reklamy, které vám přivedou zákazníky.
Chci nezávaznou nabídku
google logo
Recenze 67 zákazníků
4,7 review star
Reklamy na Seznamu jsou vždy responzivní

Reklamy na Seznamu jsou vždy responzivní

Reklamy tvoříme tak, aby se přizpůsobily každému zařízení (notebook, tablet, mobil). Nestane se tak, že by se grafika zobrazila špatně. Grafiku vytváříme podle brand manuálu a vždy na ni promítneme vaše logo, aby bylo hned jasné, o kterou firmu se jedná. 

Už nám věří více než 327 zákazníků

B2C segment
B2B segment

Často kladené otázky

down up Jak má vypadat reklama na Seznamu?

Reklama na Seznamu by měla být stručná, výstižná, a hlavně by měla zaujmout uživatele. Jak na to? Pro vyhledávací reklamy připravte atraktivní texty s klíčovými slovy relevantními pro vaše podnikání. Pro bannerové reklamy navrhněte poutavou grafiku, která bude výrazná. Více informací o tom, jak by měla vypadat bannerová reklama, se dozvíte v našem článku.

Na Seznamu můžete vytvořit i takzvanou kombinovanou reklamu. Zajímá vás, jaké jsou její výhody a jak ji vytvořit? Odpovědi najdete v našem článku.

down up Kolik stojí Sklik?

Vytvoření účtu v reklamním systému Sklik je zcela zdarma. Platíte pouze za samotné reklamy, a to podle zvoleného modelu:

  • CPC (Cost Per Click) – platíte pouze tehdy, když uživatel na vaši reklamu klikne.
  • CPM (Cost Per Mille) – platíte za každých 1000 zobrazení.
down up Jak udělat reklamu na Seznamu?

Na Seznamu si můžete vybrat ze 4 druhů reklamních kampaní – vyhledávací, obsahová, produktová a videokampaň. Podle zvoleného druhu kampaně pak doplníte další informace, jako je cílení, reklamní text nebo banner, rozpočet a strategii nabídek. Po spuštění reklamu pravidelně sledujte a optimalizujte její nastavení, abyste dosáhli co nejlepších výsledků.

down up Co je to cílená reklama na Seznamu a proč ji využívat?

Cílená reklama na Seznamu je reklama, která se zobrazuje specifické skupině uživatelů na základě jejich chování, zájmů, demografických údajů nebo geografické polohy. Díky cílené reklamě můžete oslovit uživatele, kteří mají skutečný zájem o vaše produkty a zvýšit tak pravděpodobnost konverze.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025