Seznam reklamy ve vyhledávání vám nutit nebudeme. Víme, že tudy cesta nevede. Naopak vám rádi doporučíme PPC reklamy v obsahové síti Seznamu. Jedná se o skupinu více než 3000 webů (např. Novinky.cz, Super.cz, Sport.cz, Proženy.cz, iDNES.cz) a vy se tak můžete zobrazovat na těch nejlepších. Zařídíme to.
Seznam reklama vám pomůže zvýšit povědomí o vaší značce a obzvlášť pokud jste B2C firma. Reklama na Seznamu doplňuje ostatní reklamy (třeba ty na Googlu) a zvyšuje jejich konverzní poměr. Nespouštíme je samostatně, ale vždy v kombinaci s dalšími. Ozvěte se nám pro nezávaznou konzultaci.
Reklamy tvoříme tak, aby se přizpůsobily každému zařízení (notebook, tablet, mobil). Nestane se tak, že by se grafika zobrazila špatně. Grafiku vytváříme podle brand manuálu a vždy na ni promítneme vaše logo, aby bylo hned jasné, o kterou firmu se jedná.
Reklama na Seznamu by měla být stručná, výstižná, a hlavně by měla zaujmout uživatele. Jak na to? Pro vyhledávací reklamy připravte atraktivní texty s klíčovými slovy relevantními pro vaše podnikání. Pro bannerové reklamy navrhněte poutavou grafiku, která bude výrazná. Více informací o tom, jak by měla vypadat bannerová reklama, se dozvíte v našem článku.
Na Seznamu můžete vytvořit i takzvanou kombinovanou reklamu. Zajímá vás, jaké jsou její výhody a jak ji vytvořit? Odpovědi najdete v našem článku.
Vytvoření účtu v reklamním systému Sklik je zcela zdarma. Platíte pouze za samotné reklamy, a to podle zvoleného modelu:
Na Seznamu si můžete vybrat ze 4 druhů reklamních kampaní – vyhledávací, obsahová, produktová a videokampaň. Podle zvoleného druhu kampaně pak doplníte další informace, jako je cílení, reklamní text nebo banner, rozpočet a strategii nabídek. Po spuštění reklamu pravidelně sledujte a optimalizujte její nastavení, abyste dosáhli co nejlepších výsledků.
Cílená reklama na Seznamu je reklama, která se zobrazuje specifické skupině uživatelů na základě jejich chování, zájmů, demografických údajů nebo geografické polohy. Díky cílené reklamě můžete oslovit uživatele, kteří mají skutečný zájem o vaše produkty a zvýšit tak pravděpodobnost konverze.