Tvorba call scriptu

Zvyšte počet domluvených schůzek nebo uzavřených obchodů díky vyladěnému call scriptu.
Se správně sestaveným call scriptem půjde vše rychleji a s větším úspěchem – domlouvání schůzek, kvalifikace poptávek (zjištění jejich relevance) i uzavření obchodů.
Chci nezávaznou nabídku
...
arrow down

Nechte svůj byznys vyrůst díky vyladěnému call scriptu

f1
Pracujeme na základě osvědčených postupů z více jak 550 projektů.
f1
Call script přizpůsobujeme danému oboru a jeho specifikům.
f1
Tvoříme call scripty pro hovory, šablony pro e-maily a SMS zprávy.
f1
Úspěšnost call scriptu vyhodnocujeme na základě konverzního poměru a míry odmítnutí.
deloitte
Pro úspěšné navolávání klientů je nezbytné mít call script, který funguje

Pro úspěšné navolávání klientů je nezbytné mít call script, který funguje

Cold calling funguje dobře, ale jen pokud ho děláte jinak než vaše konkurence. My si proto zakládáme už na tvorbě call scriptu, který je vždy personalizovaný a u studených kontaktů vzbuzuje zájem. Během kvalifikace poptávek navíc správně vytvořený call script pomáhá vyfiltrovat nerelevantní leady ještě před domluvením schůzky. Díky tomu pak obchodník chodí jen na ty správné schůzky. Co call script obsahuje?  

• popis vašeho produktu (či služby), 

• důvody, proč by si ho zákazník měl koupit (jeho přidaná hodnota), 

• nejčastější dotazy ohledně produktu, 

• reakce na protiargumenty 

• a pravděpodobné scénáře, které můžou během hovoru nastat.

Před tvorbou call scriptu si potřebujeme pár věcí ujasnit

Před tvorbou call scriptu si potřebujeme pár věcí ujasnit

Setkáme se online nebo offline, probereme spolu vaše podnikání a vytvoříme strategii, která bude obsahovat: 

Cíl nebo cíle. Může jich být víc, třeba domluvení schůzky nebo registrace do demo verze. 

Cílovou skupinu. Abychom vytvořili personalizovaný call script, musíme vědět, kdo jsou vaši zákazníci. 

Proposition value produktu. Definujeme si, co děláte a co může druhá strana skrze váš produkt nebo službu získat. 

Chci nezávaznou nabídku

S námi je vše jednoduché

1
Zadáte nezávaznou poptávku.
2
Domluvíme si schůzku nebo konferenční hovor.
3
Nastavíme dobře fungující dlouhodobou spolupráci.
Chci nezávaznou nabídku
google logo
Recenze 67 zákazníků
4,7 review star
Jak připravíme call script?

Jak připravíme call script?

Na základě definované strategie vytvoříme call script, který obsahuje:  

Představení – jasný, krátký a výstižný popis firmy nebo konkrétního produktu. 

Proč by si zákazník měl produkt koupit. 

Racionální a emocionální argumenty. Vždy se snažíme používat hlavně číselné argumenty, např.: „Tato investice se vám vrátí do čtyř měsíců.“ 

Otevřené otázky pro kvalifikaci poptávajícího. 

Odpovědi a scénáře na nejčastější protiargumenty. Na dotazy a námitky je potřeba reagovat okamžitě. 

Domluvení dalších kroků – navrhneme termíny schůzek nebo navazujících hovorů a zákazníkovi tak dáme možnost volby.  

Po prvních hovorech call script aktualizujeme a přidáme nové prodejní argumenty, které z hovorů vzešly. 
 

Už nám věří více než 327 zákazníků

B2C segment
B2B segment

Často kladené otázky

down up Jak má vypadat call script?

Každý call script by měl obsahovat tyto fáze hovoru: začátek, získání zájmu, zodpovězení dotazů a domluvení schůzky. Konkrétní call script se už pak odvíjí od specifického účelu vašeho hovoru.

Jestli chcete podrobný návod, jak call script vytvořit, přečtěte si náš článek: Jak napsat call script, který osloví každého zákazníka.

down up Kde najít call script vzor?

Call script vzor najdete na různých webových stránkách zaměřených na prodejní techniky, marketing nebo zákaznickou podporu. V našem článku například najdete ukázkový call script a taky přesný návod, jak si call script vytvořit.

down up Co je cold calling?

Cold calling je technika, kdy voláte potenciálním klientům, kteří ale zatím váš produkt nebo službu vůbec neznají a neprojevili o ni zájem. Cílem cold callingu je s volaným navázat první kontakt, představit mu nabídku a získat jeho zájem o produkt nebo službu.

down up Jak na studené kontakty?

Pro navolávání studených kontaktů neboli cold calling je důležitý nejen samotný hovor, ale taky dostatečná příprava. Co všechno by měla příprava zahrnovat?

  • Zjistěte si maximum informací o produktu, který nabízíte (kdo ho kupuje a kdo využívá, jaké potřeby řeší a další). 
  • Sepište si seznam kontaktů. 
  • Vytvořte si call script. 

Tip: Přečtěte si podrobný návod, jak na cold calling.

down up Kdy volat klientům?

Mezi nejlepší dny, kdy volat klientům patří úterý, středa a čtvrtek. A to z toho důvodu, že v pondělí po víkendu většina lidí neví, kde jim hlava stojí, a v pátek se už naopak nemohou dočkat volna a nechtějí nic řešit.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025